בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תראו, שור מדבר!

החלפתי כותרת לבלוג. התוכן לעומת זאת נשאר גרוע באותה מידה.
לפני 18 שנים. 22 במרץ 2006 בשעה 7:49

יש לי אהבה גדולה לג'ימס בונד, מודה.
זה התחיל תאמינו או לא מהספרים, כן, כן הספרים של ג'ימס בונד. אני ממש זוכר את עצמי לוקח את "מרוסיה באהבה" בספריה העירונית וקורא אותו בשקיקה. אני זוכר את הבחורה הרעה שם, אכזרית ומושכת, אני זוכר את עצמי מתגרה בטירוף מהקריאה, כן - מהספר!
הראשון שראיתי בקולנוע היה "לעיניך בלבד" ברמלה עם הבני דודים שלי. גרייס ג'ונס מחטיפה מכות עם רגליים ארוכות כאלה ומגפיים, אחחחחחחח איזה יופי.
שלא תבינו לא נכון, גם בונד חביב בעיני, אבל האהבה האמיתית שלי זה לנשים בסרטים שלו ובדרך כלל לרעות שבינהן - הטובות משעממות תחת.
בקיצור - יום שישי ישבתי לי בערב וצפיתי ב"גולדנאיי". למי שלא ראה - יש שם ביץ' אחת, הורסת ברמות קשות במיוחד, שהקיק שלה זה להרוג אנשים. יש לה לפיתה כזו ברגליים שפשוט הורגת את הגבר שבין רגליה ומביא אותה לאורגזמה, אלמנה שחורה! לצערי היא לא מנצחת בסוף אבל זה שולי לעניין, אני הייתי לוקח אותה על פני החננה שבונד מזיין שם בכל רגע נתון.

ולמה אני מספר את כל זה?

כי בשבת בערב היא (לא ההיא מהסרט, ההיא שלי הפרטית) קשרה אותי למיטה וסישנה אותי בהתלהבות רבה. אגב, תודה לאל, באמת שחיכיתי לזה הרבה זמן. בהתחלה קשרה אותי עם הפנים למטה ונכנסה לי ברב רבאק של התחת. אחרי זה הפכה אותי ועשתה בי שמות מקדימה. ואז, התקרבה לפנים שלי, והתחילה לחפור לי בצוואר עם הלשון והשיניים. זה המקום להסביר שיש לי רק מקום אחד בגוף שפשוט מטריף אותי וזה שם. יש לי רפלקס שגורם לכל הגוף להתפתל, אני לא שולט בזה, זה לא רצוני.
אז היא מתחילה, ואני מתקפל. היא תופסת את הראש שלי בכוח, מצמידה לאחור ומאיימת "אל תזוז"
ןמתחילה שוב, ואני מתקפל.
היא מחזיקה את הראש שלי בעוצמה ומנסה שוב - ואני... מתקפל (תוך כדי שאני ממש מנסה נואשות לא לעשות את זה!)
ואז היא העיפה לי סטירה קטלנית. הסתכלתי לה בעיניים ופתאום ראיתי שם את הזיק הזה, ההוא שהיה לביץ' בג'ימס בונד בעיניים, ו... נטרפתי!
משם והלאה זה כבר היה באמת ספייס מטורף, זוכר במעורפל, רק זוכר שהיה מדהים.


זה הזמן לקחת לי איזה כוס מים טובה, שייקן נוט סטרב.

Queeny​(מתחלפת){being} - איזה כיף :)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י