שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה שם זה קיים!!!

החיים האמיתיים כמו שהם בלי משחקים ...
לפני 3 שנים. 23 באוגוסט 2020 בשעה 16:58

 

לאחר מספר שנים לא מבוטל כבר ראיתי חוויתי לא מעט נשלטות. שליטה מלמטה מעמידה את השולטת כדבר שהנשלטת מכתיבה... אני מקשיבה ומחייכת נותנת לה להוציא ואחכ מכינה מטעמים. לא נבהלת משליטה מלמטה.

הסוסה שלי עקשנית ודעתנית. ואני אוהבת את זה. איפשרתי לה להיות מי שהיא. חופשיה בפנטזיות שלה. בתשוקות שלה. ברצונות שלה.  אבל בסופו של דבר ההחלטה שלי בלבד.
אני יודעת מסיפוריה כמה היתה מכורה לכאב. כך עיצבו אותה לפחד ולכאוב ללא הפסקה ובלי לקחת אויר.

לאחרונה הזונה החצופה, זרקה משפטים מלאים באומץ. וכל זה עם חיוך של מבוכה וכמובן שזה מעבר לקו. שם היא מאדדדד אמיצה.


יום שישי אחרי ארוחת ערב...יושבות במרפסת. אני שואלת אותה יורדות סיבוב לים? מה עכשיו? כן עכשיו עוד מעט חצות. נו אז? קמות להתארגן ואז שניינו. טוב נשאר במיטה נראה טלויזיה. אני קמה לראות עם הבית התרוקן מיושביו. הראש שלי מריץ סרט. טוב צריך לנצל את הממונט. קוראת לה מבקשת להוציא את החבל מהתיק ולהביא לי לפינת האוכל. מורידה אותה על הבירכיים. מתחילה ללפף את השד הראשון מעבירה לשד השני מותחת היטב וקושרת על הצוואר שהכל מתוח. השד הפך לסוכריה קשה. אומרת לה להיוציא את הזנב מהתיק "תנקי את עצמך טוב. ותצאי ותמתיני לי בסלון. נכנסתי לחדר לבשתי שמלת ערב שכולה תחרה מגף גבוהה ממש. מאופרת. צועדת לסלון אין לה מושג מה הולך להיות. תכלס גם לי  לא.  תמיד אני פועלת מהבטן. מביאה הפעם רק את הפס מתכת הכי כואב לבעלות רף גבוהה מאד. ודאגתי לאלתר כבל חשמל דק ונעים. שיצרוב את עורה הלבן. מתחילה לשאול אותה את זוכרת כמה דברים משפטים שאמרת לי בטלפון? לא הדומית, היא עונה. כלום את לא זוכרת? שאמרתי שבא לי להחטיף לך סטירה? לא הדומית. עם חצי חיוך ואני סוטרת לה בדיוק ככה רציתי. היא מתאפסת. ואני מחטיפה על הלכי השני. היא מתחילה להתאפס מביטה את המבט ונתקלת בעיניים שחודרות אותה!  ואז בלי שציפתה יריקה על הפרצוף! אז אני כאן להזכיר לך כמה דברים. לוקחת כפפה עם שמן..חודרת אליה מרחיבה את הרקטום. שהזנב ישב טוב.לאט מחדירה אותו היא מתנשפת בכבדות...

עוד לא התחלתי אפס וכבר את משתוללת? מבקשת ממנה לזחול הלוך וחזור. כמה זה סקסי זז לה מביאה אותה מולי מבקשת ממנה לסובב אלי את הישבן. מתחילה עם המוט המתכתי היא מתנשפת כמו חיה מושכת לה בשער ואומרת לה תרגעי זונה! רק התחלתי. כן הדומית סליחה! את רוצה כאב? בכית שאני לא סדיסטית. כנראה את מקבלת יותר מדי ליטופים. ואז הכבל שרק על העור שלה וכאן היא השתגעה הסתובבה התגלגלה על הרצפה! בואי לכאן בחזרה! את כלבה מלאה באומץ לא?! היא באה התחת שלה מולי אדום מלא סימנים. מלטפת ומיד הספנק שלי והיא גונחת. אז מה עדיף היד הכבל או המתכת ונותנת אחד אחרי השני. ושוב הכבל. היא מתקפלת נופלת  בוכה ומתפרקת מושכת אותה מהשער מעמעדה אותה מולי וסוטרת לה פעם בימין ופעם בשמאל. נוגעת לה בפטמות היא מתקפלת נושמת בקצב מהיר וחסר סבלנות. בדקתי כמה היא מריירת. הדגדגן שלה היה נפוח. קמה והולכת להביא מכשיר של מזוטרפיה עם מחט דקה ומכאיבה במיוחד.

מתחילה לחרוט על השד S היא שוב מתנשפת.

אז מה הזכרת לי על יצרתייות שאני בעיקר מדברת עליה עכשיו אראה לך בקלות ובפשטות להכאיב עם מחט וחריטה מדממת. אבל בקלאס!!!

רואה את החוסר שקט בגופך. הנשיות הכבדות גלגול העיניים. רואה שאת מתחילה לעוף.

עלי על הספה תרימי היטב את האגן תראי לי כמה את רוצה. כדי לקבל יפה את האצבעות שלי. אני לא רוצה לגמור.

צחקתי לא זוכרת ששאלתי. וממתי את גומרת שאת רוצה? נכון הדומית מה שתחליטי. 

מתחילה לזיין אותה במרץ היא נוזלת לאט הגניחות עולות...גברתי בבקשה אפשר לגמור

לפני דקה אמרת שאת לא רוצה. סליחה הדומית. בבקשה הדומית. מתחננת...יוצאת ממנה והיא מתכווצת ומפמפמת ונטרפת. שניה לפני גמירה לוקחת שוב את הכבל. הפעם היא בוכה ומתפרקת ואומרת שאסלח לה שהיא לא חשבה שאני מסוגלת להכאיב כל כך. סשן עוצמתי מלא אמוציות איפשרתי לה להרגיע את הבכי. תכלס חיכיתי לדמעות שלה לשבירה שלה. ישבתי לידה היא הניחה את ראשה על רגלי כמו כלבה טובה שמבקשת ליטוף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עטפתיאותההאלילהחזירלהאת החמצן❤👠

 

BDSM avi​(נשלט) - אוווחחחחחחח איזה דבר יפה
לפני 3 שנים
xpredatorx​(שולט) - את אלופה.
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - תודה! מכאיבה ברכות ובאהבה
לפני 3 שנים
guy91 - מהמהם !!!
לפני 3 שנים
Sura​(שולטת) - מהמם...
והזנב אני חייבת אחד כזה
לפני 3 שנים
Harle A​(אחרת){poison ivy} - תודה הדומית על החינוך שאת מעניקה לי, על מנת לאפס אותי בחזרה למקומי.

למדתי מהערב הזה שלא כדאי לי לשלוט מלמטה הדומית.

תודה הדומית הכי יקרה לחיי 🌹❤💋
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - למה לא כדאי? דווקא סידרת לעצמך סשן לא רע בכלל🤣
לפני 3 שנים
Harle A​(אחרת){poison ivy} - "בטח"
היה לי ממש כייף להתחבר לשוטים האכזרים שלך
במיוחד לכבל 😉
לפני 3 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - פוסט יפה סנדרה אהבתי
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - תודה יקירה❤
לפני 3 שנים
הבי כלבלב נשלט - אלופת עולם... 👏👏👏👏👏👏
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י