שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה שם זה קיים!!!

החיים האמיתיים כמו שהם בלי משחקים ...
לפני 3 שנים. 14 באוגוסט 2020 בשעה 20:37

אחרי זוגיות של 5 שנים לא כיפית ונילית. החלטתי שאני אחיה רק איך שטוב לי. ולא לחשוב יותר מדי כמה זמן זה יהיה שלי והאם זה משהו של המשכיות ומחוייבות....כל אלה חוסמים את הדברהכי כיפי של לחוות בעוצמות את הכאן והעכשיו.

 

החלטתי שאני יכולה להיות עם שניהן (נשלטות) טוטאליות. כל אחת שונה וכל אחת יחודית בשלה. 

כל אחת מקבלת את מלוא העוצמה שלי עבורן. מרככת אותן מראה להן שדומית היא בשר ודם. זה לא או בדסמ או כלום. אפשר גם וגם. ועומדת על כנות ופתיחות תיאום ציפיות.            

עם אחת כיף לי לשתות בירה ולעשן. ולראות אותה מטפלת לי בבית כאילו היא גרה אצלי שנים. בלי שביקשתי היא פשוט רואה הכל. היא מטפלת לי בציפורניים הידיים שלה חזקות היא מעסה אותי הכי טוב מכל נקבה שהיתה לי. אני יכולה לשתף אותה על החויות עם השניה. ותקבל את הכל באהבה. סופגת את הקנאה באצילות. בבטחון. ואפילו מגלה כלי אמפתיה. שלחה לי הודעה לגבי במבי שאבחר בה. מגיע לה גם ככה וככה. 

אני מרגישה את גופה יודעת על איזה כפתורים ללחוץ...היא מתמגנטת אלי ומריירת אלי נוגעת בה עם קצוות האצבעות נוגעת ולא נוגעת...האגן עולה לאצבעות. ואני משחקת בה עד לאובן חושים. ולא פעם שולחת אותה על הקצה. בלי פורקן כואב לה הכוס

 

השניה אין משהו שאני צריכה ורק אומרת בפגישה היא תדאג להכל. היא תחצה את קו הדלת ותיצמד אלי כמו החולצה שאני לובשת. הולכת אחרי כמו צל. מלמדת אותה להתחבר למניות שלה אפשר לאונן ולהנות בכייף. ולא רק בכח וחזק. חודש מנעתי ממנה לגעת בו. וגם אני לא עזרתי בעניין. ידעתי שהבישול ישחרר אצלה את היצירים והתשוקות.

הזונה שלחה לי צילום ודאו מהשרותים בעבודה. להראות לי את הנוזלים שלה וכמה עומד לה הדגדגן...

 

אי אפשר לוותר על אף אחת. אבל לכל אחת יש את המקום שלה. השפה שלה הריח שלה. וכל אחת מהן יודעת על השניה. בסוף הן יהיו חברות טובות.

רק הזמן והבשלות של הקנאית במבי. היא בתהליך למידה! וזה מטורף!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שניהןהכלבותשלההזונותשלה!

             של הדומית S❤

 

 

Harle A​(אחרת){poison ivy} - תודה שיצא לי להכיר אותך דומית נהדרת, ולזכות בזכות הגדולה להיות תחת כנפייך האוהבות והחמות שלא מפסיקות להפתיע אותי כל פעם מחדש.

מיום ליום החיבור שלי אלייך מתחזק יותר ויותר והרצון להשלים עבורך כל פיפס חסר גדל.

אני כאן בשבילך ועבורך בכל מה שחושב ראשך

תודה שאני שלך❤🌹
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - בהחלט ההפתעות הן הדדיות....❤💃👠👑
לפני 3 שנים
xpredatorx​(שולט) - בהצלחה לשמור על שניהם וליצור הרמון מושלם עבורך.
לפני 3 שנים
ציפור כלואה​(אחרת) - בהצלחה
לפני 3 שנים
Aציבעוני​(אחר) - את נכס לאנושות
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י