ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודשיים. 5 ביולי 2024 בשעה 3:30

ההבחנה בין פנטזיה למציאות.

 

כידוע לכם זוג בקשר BDSM  אשר מתקיים בו התנאי של מערכת  24/7, הוא תמיד תהיה מערכת זוגית אשר הקשר בה מאד אינטנסיבי ומאד סיזיפי לשני הצדדים . 

בעקבות כך בקשר כזה אני יוצא מתוך הנחה שקיימים בו הרבה רצונות של פנטזיות ושגעונות בין בני הזוג , ואני חושב  שזה מבורך בהחלט ומקדם טוב יותר את המערכת בין בני הזוג , כל עוד העיקרון הראשון מתקיים במערכת הזוגית הזאת  אני רואה במערכת כזאת  רק הצלחה בין הצדדים . !!!

 

אך איפה עובר הקו הדק בין ליהנות מהפנטזיה, לבין לפגוע ולהיפגע מהפנטזיה , אשר יגרום לזוג לברוח מהמציאות ולהפוך את המערכת הזוגית מטובה לרעילה  ?

 

אני סבור דווקא שבעיקרון זה חובת ההבחנה בין הפנטזיה לבין המציאות היא קודם כל על השולט .

אז לפני הכל אסור לך כשולט,  לחשוב שאתה תעשה מה שאתה רוצה במערכת זאת הרי אמרנו כל עוד עקרון 1 מתקיים במערכת אין בעיה פה אנחנו מחדדים דווקא את עקרון מספר 1 שהוא למי שלא קרא מדבר על הסכמה, רצון  ,ותשוקה .

אז ברגע שלא קיים עקרון מספר 1 , ההבנה היא שהשולט הוא זה שיקבע ואני דווקא סבור ההפך ואני אסביר .

אז מה אם אתה השולט ואתה חושב שרק אתה קובע על מה שקורה  , למי ששכח , יש לנו חוק יסוד בעולם ה BDSM  אשר קובע שאסור לך כשולט לשכוח לעולם  שאת השליטה מקבלים מהנשלטת ולא לוקחים בכוח  וביום שתקח בכוח לא מתקיים בכלל עקרון מספר 1 וזה כבר קשר פסול .

ואפילו שאתה השולט שלה וקיבלת מימנה בעלות עליה ,עדין יש חוקים והגבלות שחייבים להתקיים במערכת , וזה לא ייתכן שכל פנטזיה מוזרה שתעלה לך בראש ושתרצה לממש, תנסה על הנשלטת  ללא הסכמתה , ושוב חזרנו לעקרון הראשון שמדבר על ההסכמה  .

כשולט אסור לך לעולם להיכנע לגחמות שלך ולשגעונות  ,כי בסופו של דבר זה מה שיקרה בסוף,  אתה תתחיל להשתגע ובסוף לשגע את הנשלטת שלך , וכל זה רק בגלל שיש לך זמינות לנשלטת? 

אל תשכח לעולם היא לא צעצוע מין שלך   !!!

הרי במאמר הקודם דיברנו על הסכמה ורצון ופה בדיוק נבחנים העקרונות האלו , אז  אם יש לך פנטזיה ואתה רוצה לממש עם הנשלטת שלך  , לפני שאתה מפתיע אותה בסשן .

כדאי מאד שתספר לנשלטת עליה ,תן לה להחליט ,אם היא מעוניינת לממש לך אותה ,ולעולם אל תנסה משהו שהנשלטת לא מוכנה לזה או רוצה בזה .

 

בואו נראה איך זה נראה מהצד של הנשלטת ואיך אתה כשולט שומר עליה בעקרון הזה . 

הרבה פעמים נשלטות רוצות לספק, לשמח , לרצות , את השולט שלהם ובכך לפעמים ובמקרים מסוימים מאבדות את ההבחנה בין הפנטזיה לבין המציאות , חובתך כשולט להיות זה שבודק לעומק את הפנטזיות של הנשלטת , אתה חייב לשאול את עצמך האם פנטזיה כזאת יכולות לסכן אותה ? 

אם זה בצורה טראומתית או בצורה פיזית  הסיכון הוא מה שינחה אותך אם לבצע את הדרישה או לא .

השיקול דעת של השולט חשוב מאוד פה וחובותו  של השולט להבחין  ולשלוט על גחמותיה של הנשלטת מתחייבת פה שבעתיים  . 

ולכן אם לשולט זה לא נראה כדבר שמתקיים בו העקרון של ההבחנה  של בין פנטזיה למציאות,  חובה עליו לעצור את המהלך כדי לשמור על ביטחון הנשלטת שלו  . 

ולכן אני רואה בזה עקרון כל כך חשוב במערכת זוגית בין הצדדים .

 

ההשלכות שיכולות להתקיים באי קיום עקרון זה הם מרחיקי לכת , אם זה בדכאון , אם זה בנזקים גופניים , ונפשיים , אם זה באובדן הערכה עצמית, ולכן חשוב מאד לשלוט על עקרון זה כדי לא להגיע למקומות האלה במערכת .  

 

לסיכום .

תדעו תמיד להבחין בין הפנטזיה לבין המציאות , כדי לשמור על מערכת בריאה ויציבה ולא על מערכת הנתונה לגחמות ושגעונות של הצדדים אשר בסופו של דבר תהייה מסוכנת ורעילה  . 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י