ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודשיים. 6 ביולי 2024 בשעה 8:02

עקרון מס 3  - להיכנס לקשר חדש ללא הפרעות רקע וללא השוואות ( להגיע נקיים נטולי השלכותו השוואות מהקשר הקודם לקשר חדש.)

 

לאחר פרידה ממערכת שליטה בין הצדדים , תמיד יהיו כאלה שיחפשו  מייד להתחיל קשר חדש כדי לשכוח את הקשר הקודם.

למעשה המושג הנפוץ לזה נקרא ריבאונד,  כלומר פתיחת קשר חדש  עם מישהו כדי לשכוח מהקשר הקודם , לפני שהקשר הקודם באמת הסתיים סופית או שעדין המחשבות על הקשר הקודם קיים עדין  ובדיוק במקרה כזה  מתגלה  הבעיה . 

ולכן יש לנו את העקרון מספר 3 שאומר כדי להצליח במערכת זוגית חדשה  ,חשוב מאד  להיכנס נקיים לקשר , אם זה קשר למערכת BDSM או אפילו קשר ונילי חדש!!!

 

תזכרו תמיד שלעולם אין  להשוות בין קשר הקודם  לקשר החדש .

 ברגע  שהבנתם שאתם מוכנים להתחיל קשר חדש , פשוט תמחקו מהראש את כל מה שהיה בקשר הקודם ,  אל תנסו  להביא איתכם את העבר מהקשרים הקודמים.

הייתי אומר שזה אסור בתכלית האיסור להגיע  לקשר חדש ומעבר לזה שזה לא הוגן כלפי הצד החדש , ולהביא איתכם מטען מקשרים קודמים ומאכזבות שהיו.

אם אתם רוצים מערכת חדשה יציבה ובריאה חשוב מאד לפתוח דף חלק או כמו שאנחנו אומרים שיהיה חלק כמו טוסיק של תינוק  אם רוצים להיכנס לקשר חדש ולא להביא את הרעל שהיה לכם במערכת הקודמת  .

כן זה  חשוב להגיע לתובנות ולהפיק לקחים מכל קשר קשר שהייתם בו כדי לשפר את עצמכם ,  ולכן יש תמיד תקופת צינון בין קשר לקשר אך ברגע שהגעתם להחלטה שאתם מוכנים להתחיל משהו חדש תשמרו את כל התובנות והלקחים שהפקתם לעצמכם בכדי לשפר את עצמכם ולא את הצד השני  , ולכן אל תתחילו לחנך את הצד השני בקשר , לפי הלקחים שהפקתם מהקשר הקודם .

אל תשכחו שאף אחד לא מכריח אותכם להיות בקשר החדש או  בכל קשר אחר , אז במידה ולא מתאים לכם הקשר החדש פשוט אל תהיו שם , אבל לעולם לא לנסות לדמה את הקשר החדש לישן או  לתובנות ולהפקת לקחים מהקשר הקודם .)

 

אז לסיכום .

חשוב  מאד לזכור, שאם אתם רוצים  לתת הזדמנות לקשר חדש חשוב להיכנס לקשר  בצורה נקיה וחלקה ללא המשקעים של הקשרים שהיו , ורק ככה אתם תתנו הזדמנות לקשר החדש כי ברגע שמתחילים את הקשר מנקודת 0  שהיא הנקודה הניטרלית רק ככה אתם יכולים לפתח את הקשר שלכם לקשר בריא ויציב, כי ברגע שאתם מתחילים כך הכל יהיה בצורה הנכונה  והיפה והכי חשוב ההוגנת כלפי הצד השני כי אתם לא משליכים עליהם את ההשלכות של הקשר קודם  על הקשר החדש ורק ככה תתנו באמת הזדמנות לקשר החדש להתפתח  בין בצדדים , לכן אתם חייבים להגיע נקיים וללא ריקושטים מקשרים הקודמים  אשר יכולים לפגוע בכם בעתיד .

 

עוד דבר שחשוב לזכור  במערכת BDSM בעיקר .

כשולט , לעולם  אל תנסה לדמות או לחנך את הנשלטת לפי הנשלטת הקודמת ומה שהיה לך בקשר הקודם .

ובוא נראה למה , צריך להבין  שכל נשלטת ונשלטת היא אישיות בפני עצמה , ולכל נשלטת יש את השגעונות הפנטזיות  והרצונות שלה, שלא בהכרח מתאימים לה או לך , ובמידה ואתה מכניס , ריקושטים וטריגרים בקשר החדש מההיסטוריה של הקשר הקודם עם הנשלטת הקודמת ,  אני מבטיח לך שהקשר החדש לא יעבוד לעולם על הנשלטת הנוכחית .

חוק זה כמובן מדבר גם  לנשלטת לעולם אל תשווי בין השולט הקודם  לשולט החדש  , כי כל שולט הוא הוא לגופו ולעולם אל תשווי ביניהם  . 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י