לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודש. 13 באוגוסט 2024 בשעה 21:43

השאלה הראשונה ששואלים אותי תמיד ג'ו מה הקשר בין דגדוג לBDSM   הרי דגדוג מגיע ממשפחה של עונג מסוים נעים וכייפי אז איך זה מתקשר ל BDSM ?

אז מעבר לזה שזה לא כואב ולא מזיק !!!

מצד שני אפשר להגיד שיש כאלה שדגדוג בשבילהם זה דבר מציק ולא נוח ומפה מגיע הקישור לעולם הBDSM ניתן לתת עוד נדבך בסשן BDSM   היות ואפשר להשתגע מדגדוג לא רצוי .

 

 

העובדה המעניינת ביותר  ושנחקרה עם מיטב החוקרים  היא שאף אדם אינו יכול לדגדג את עצמו.

וזאת מסיבה אחת פשוטה והיא שמערכת העצבים שלנו בנויה באופן שבו מערכת העינוי העצמי הוא בלתי אפשרי ואני מדגיש העינוי לא הכאב לא להתבלבל .

אז מתיי כן נרגיש את התחושה של  דיגדוג על הגוף שלנו , התנאי היחידי הוא  רק אם מישהו אחר יעשה לנו , רק אז אנו יכולים לצחוק אם מישהו מדגדג אותנו...

 

בעבר אחת משיטת חקירה אינטנסבית הייתה  להשתמש בדגדוג ככלי עינוי בחקירות או כעונש על פושעים. הנקודה היא שדגדוג אינטנסיבי ומתמשך גורם למערכת העצבים של האדם להיות נרגש מאוד, שהרגישות בנקודות הדגדוג  עולה אפילו מגע קל מרגיש כמו "בעיטה חזקה לאשכים" .

אז, אם אתה מדגדג  מישהו בדרך זו במשך זמן רב, אותו אדם שמתחיל לצחוק מהדגדוג יכול להיחנק תוך כדי משיעול או קוצר נשימה ולאחר מכן למות מחנק.

אז למות מצחוק  זה משפט נפוץ / למות מדגדוג לא נשמע כזה נפוץ ומצחיק .

 

 

לא רק זה הדגדוג ב BDSM   הוא לא כזה נדיר, ואם אתה מיומן בזה קצת, אתה יכול לגרום לאורגזמה חזקה ביותר לנשלטת .

כמובן שאפשר לשלב אבזירים או כלי דגדוג כגון   - נוצות, מברשות צבע, ואפשר גם עם לשון חלקה ורטובה לדגדג .

 

כמובן שאפשר לשלב דגדוג גם עם הלקאה/ ספנק  -.יש הרבה אזורים בגוף שאפשר לדגדג  עם נוצה, ולא רק באיבר כמו רגל או בית השחי

 

אז בא לכם לעשות סשן דיגדוג בואו נראה כמה טיפים לדגדוג נכון :

1. חימום לפני הסשן . - בכדי להתחיל בסשן דגדוג יש  לחמם את הגוף ובכך לגרום לו להיות רפוי,  צריך  להמריץ את הדם למקום הרגיש של הגוף. כמובן אזורים עדיפים הן  המותניים, הצדדים, הגב, או הבטן. חימום מתמשך על חזה, ירכיים , גב או בטן  .

 

דגדוג ע"י צעצוע או אביזר דיגדוג  .

למעשה זה אביזר הבנוי כך מחובר אליו מסמרים ארוכים. מגע קל והעברה על הצוואר , בתי השחי או בגב התחתון  של בן הזוג גורמים לה לגנוח בהנאה.

 

עוד אביזר מוביל בסשן דגדוג הינו הנוצה - יש להעביר על הגוף עם הנוצה, מקל, או מברשת. לדוגמה, אתה יכול להעביר עם האביזר את הדגדוג מן הקרסול אל הצד הפנימי של הירך. וכמובן לא לשכוח  תמיד חשוב להשתמש בגורם ההפתעה, כך שהשותף שלך לא ידע את מקום הדגדוג. זה תמיד יגרום לאדרנלין גבוה  מומלץ לבצע סשן זה עם עינים קשורות של הנשלטת .

 

אז אתם עדין חושבים שדגדוג לא שייך ל BDSM?

 

  אז עכשיו אדגים לכם כמה סשנים של דגדוג .

 

הצורה הפופולרית ביותר של דגדוג אינה קשורה להמרצת הדם  - והיא נקראת "הדגדוג אירוטי", בדרך כלל זה נעשה ע"י משחק מקדים, זהו  לא סשן  המפתח הוא למצוא את הנקודות התורפה  ולעולם לא לדגדג באזור הכאב, יש  הטוענים כי דגדוג יכול לעורר את קצות העצבים במידה כזו כדי להפוך את המין להרבה יותר אינטנסיבי.

 

השלב הבא כמו בכל מיני סוגים של סשן BDSM, מעבר לכל הצעצועים אין כמו לדגדג על היד לדוגמא על הדגדגן עם  הנוצות  ואחריהן אפשר לשלב דגדוג יותר אינטנסבי עם   מברשות שיניים, מברשות איפור רכות,  משי ועוד כלי הדגדוג אחרים שניתן להמציא או להשתמש בהם .

 

מה קורה עם בטיחות בעניין דגדוג בסשן ?

יש נטייה להתעלם מבעיות בטיחות כאשר משתתפים בסשן  דגדוג . אחרי הכל, דיברנו על זה שאתה יכול למות צוחק?

מתי שמעת פעם על דגדגן מגורה מדגדוג , הרי כל פעילות של דגדוג מוגזם יכול לגרום לנשלטת  לחנק מאובדן אוויר  , שלא נדבר על  בריחה של  שלפוחית ​​השתן, ולכן יש לקחת ברצינות שסשן דגדוג יכול להיות דומה מאוד לכל סשן אימפקט אחר!!!

 

חשוב לזכור ולא לשכוח את כפות הרגליים שהם המקום האולטמטבי לדגדוג  .

אחד העינויים שעינו אסירים היה עינוי דגדוג של הרגליים במהלך האינקוויזיציה הספרדית והוא נחשב לאחד מהעינויים הקיצוניים ביותר - מתוך מגוון עינויים קיצוניים!

עם זאת, אם אתה הולך לעשות סשן דיגדוג עליך להיות מדגדג מיקצועי ורציני, חשוב מאד לעבוד לפי החוקים של סשן אימפקט, יש  לקבוע את המילה הבטוחה ואת האות בטוחה היות והנשלטת ייתכן שהיא אינה מסוגלת לבטא את המילה הבטוחה - או האות הבטוחה .תמיד כשולט תדאג ותשמור עליה כי היא נתונה בידים שלך .

 

לסיכום הדגדוג הוא כלי נוסף בארסנל המשחק שלנו בגוף .

לתת את הכניעה שלך למדגדג רציני בפעם הבאה,  ואם המדגדג הוא בעל ידע וניסיון את עשויה למצוא שאת יכולה להרגיש פתאום  עוצמת רגשות ושיאים חדשים הגורמת להרגשה נוספת של תחושות שלא חווית  .

בלתי שבירה​(נשלטת) - נשמע מאוד מעניין😘
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י