בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודש. 14 באוגוסט 2024 בשעה 20:06

כחלק מסשן אימפקט ניתן לשלב הצלפות כפות כף הרגל \ ידיים לפעולה הזאת קוראים Bastinado.

אז אם שמעתם או לא את המושג של הצלפה על כפות הידיים או הרגלים במאמר זה נחדד לכם מה אופי הפעולה ומהיכן הגיעה . 

ידעתם ש ה Bastinado  למעשה זה עונש  שקיים מימי הביניים אם זה מתקופת המלך גורג שהענישו את הגנבים או הפושעים בהלקאת כפות הרגלים כדי למנוע מהם בריחה או עמידה על הרגליים ,  כמובן שבעונש זה השתמשו גם בתקופת האינקוויזציה .

(לאלה שבני גילי ילדי שנות ה80 אתם זוכרים שהמורה היה לוקח את הסרגל והיה מכה על כפות הידיים או האצבעות לתלמיד שלא התנהג כראוי , אז זה היה מותר ואם היית מתלונן ברוב הפעמים ההורים היו מצדיקים את המורה , כיום אין סיכוי שדבר כזה יקרה , ואוי ואבוי למורה שיעשה פעולה כזאת לתלמיד )

 

טוב אז שפושע היה נעצר ברוב הפעמים אותו חוקר היה משתמש ב Bastinado , למעשה הכוונה בשימוש באקט של Bastinado של החוקר  על הפושע  הייתה הדרך הקלה ביותר  לגרום לנחקר לדבר או להודות במה שעשה , בכך שהיו מלקים על כפות רגליו עם שוט , מקל , או כל דבר מכאיב אחר ובכך גורמים לו לדבר .

חשוב להבהיר שבימי הביניים, מי שקיבל Bastinado כעונש  פיזי כזה שלמעשה הוא גם מנטלי ומשפיל ואסביר , 

השימוש ב Bastinado האכזרי  היה כדי להראות את המעמדו של הנחקר , כאדם במעמד הנמוך ביותר שקיים בחברה .

כי לאחר קבלת ההצלפות / המלקות בכפות הרגלים או הידיים  אותו פושע שנחקר היה חסר אונים , למעשה נלקחה מימנו יכולת התנועה ,היות והוא לא היה מסוגל ללכת  אלא רק לזחול או לשבת על התחת בדרך כלל אחרי השימוש ב Bastinado , אותו פושע היה משוחרר הביתה למול כל העם בכיכר העיר ,  ולמעשה היות והוא לא יכול ללכת על הרגלים זחל לביתו וכולם הסתכלו עליו וצחקו , אז אנחנו רואים פה שאקט ה Bastinado זה לא רק סשן אימפקט אלא גם סשן השפלה . כי בימים  של ימי הביניים הנכים היו נחשבים כסוג ד'  ומי שהיה אז  נכה היו מתביישים בו .

ומפה נלמד שהסשן של הצלפות / הלקאת בכפות הרגלים וכידוע לכולם, היות וסשן זה הפך לפופולארי ואהוב על השולטים , יש כאלה שרק משחקים ויש כאלה שממש מגבילים את הנשלטת לאחר הסשן .

נשאלת השאלה האם להעביר סשן כזה מצד השולט לנשלטת  זה לא כזה נורא ולא כזה מסוכן ...?

התשובה היא ברורה מאד היות וכפות הרגלים הם בין החלקים הרגישים בגוף האדם,  שלא נדבר על העור הרך שם שמהר מאד נפצע ונחתך  מכל מכה שם .

בנוסף לא לשכוח את העצמות הקטנות שנמצאות ברגל קיימים גם  גם הגידים ושרירים ששומרים על הגמישות של כף הרגל  ולכן הצלפות / הלקאות או מכות לא נכונות על כף הרגל
יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך ...ואף  לגרום לנכות חלקית
 אסור לנו לשכוח  שהריפוי בכפות הרגלים לוקח המון זמן  , לכן עוצמת ההצלפה צריכה להיות מדודה ובמקום מסוים ברגל למעשה המקום הוא בדיוק בשקע של כף הרגל שם יש את המקום להצלפה עם מקל , שוט או כל אביזר אחר המתאים 

 

בואו לא נשכח ונזכור שסשן  זה נועד אך ורק למתקדמים כי כמו שהזכרתי כל מכה לא נכונה יכולה לגרום לנזק .

 

אז איך ניתן לעשות Bastinado  נכון

יש קודם כל להניח את הרגלים שיהיו מקובעות ומקובעות לסד או על מתקן קשורות טוב כלומר שהכפות רגלים יהיו חשופות להצלפה מבלי לפגוע בחלקים אחרים בכף רגל כמו קרסול או אצבעות   , חשוב מאד לקבע שלא תהיה תזוזה כי כל תזוזה בזמן ההצלפה יכולה לגרום לנזק אפילו מבלי להתכוון  .

 

עם מה ניתן להצליף על כפות הרגלים בסשן Bastinado

חשוב מאד ואף רצוי עם ספנקר  שטוח ללא מסמרים או כל דבר אחר שיסכן את כפות הרגלים של הנשלטת , בעקרון אפשר להשתמש בסרגל או בכל דבר שטוח אחר , כמו כן אפשר להשתמש עם קיין או שוט ושוב קייןחלק או שוט  או פלוגר עם גדילים נקיים  .

 

איפה לא להכות בסשן Bastinado .

אסורלהכות על הקרסולים או האצבעות וכמובן לא על חזית הרגל או גב הרגל , כי כל מכה שם תגרום לנזק אחר ובלתי הפיך.

ולא לשכוח את שאר חוקי היסוד של הBDSM  ותמיד תשמרו על חיי הנשלטת שלכם  .

 

 

אאספרסו​(שולט) - במלחמת יום כיפור הסורים הצליפו על כפות הרגליים לשבויים שלנו כדי לענות אותם
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י