בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודש. 15 באוגוסט 2024 בשעה 20:47

כמה פעמים ראיתם בסרטי פרונו שהשחקן מבצע בשחקנית אקט שנקרא פיסטינג  ?

 

מה זה בכלל פיסטינג , מה אומר המושג הזה ומה פירושו ?

נכון לחשוב שרוב הנשים והגברים רואים במושג שנקרא פיסטינג כאל אקט שאפשר לקשר אותו למשפחת הסטיה והביזאר האומנם ? .

 

 

ואני אענה בעבר המילה התירגומית שלה היה אגרוף החודר לפי הטבעת או לאיבר המין הנשי  , והמושג הזה אכן נחשב כמעשה סטיה וביזאר אך כיום למעשה האקט שנקרא פיסטינג בכלל לא נחשב כמעשה סטיה או מעשה שאפשר להחשיב כביזארי , וכן פיסטינג ממש לא מפחיד בכלל ההפך הוא הנכון הוא יגרום לכם להגיע לרמות עונג אחרות וכמובן הכל מתחיל ונגמר בזה שמשחקים לפי החוקים ולי חוקי הביטחון .

ואף על פי שבאקט הפיסטינג היד למעשה מוחדרת ונכנסת לתוך איבר המין הנשי  או פי הטבעת של הצד המקבל .

ולמרות שזה נראה מרשים לראות כמה גמיש ואלסטי איבר המין הנשי ופי הטבעת רוב האוכלוסיה לא ינסו את זה ובטח שלא יעשו את זה  בחיים האמיתיים ואני אומר על זה חבל מאד כי הם לא יודעים מה הן מפסידות , בואו לא נשכח שתינוק שיוצא מאיבר המין הנשי גודל הרבה יותר מכל יד שתחדור לגבי פיסטינג אנאלי הוא יותר נחשב לאקט יותר אקסטרימי .

 

בואו נראה את סוגי הפיסטינג הקיימים .

 

פסיטינג נרתיקי/ וגינאלי  ( איבר המין הנשי )

 

פיסטינג אשר למעשה מתרחש באזור איבר המין הנשי וכשמו כן הוא .

הוא מתאים רק לנשים היות ורק להן יש את מה שנקרא תעלת הנרתיק מה לעשות לגברים עדין אין נרתיק  .
אבל מה שלא יודעים שהגדרה של הפיסטינג זה לא כמו שנהוג לחשוב גם אצבע אחת בתוך הנרתיק נחשבת לפיסטינג אומנם פסיטינג חלקי ולא מלא,  הרי גם האצבע היא חלק מהיד .

כידוע לכם במהלך סקס או סתם סקס אוראלי מתבצעת בדרך כללל החדרת אצבעות לנרתיק האישה מה לעשות הרבי נשים אוהבות אצבע בזמן שיורדים להם וזה כבר  נוהג נפוץ ביחסים רגילים, הרי  מי לא דחף אצבע לבת זוגתו במהלך משחק מקדים ?
מבלי לשים לב לכך אתה מתחיל עם אצבע אחד ולפעמים אתה מגלה שהופ כבר 3 אצבעות בפנים אז למה זה כל כך מוזר להרבה אנשים המילה פיסטינג ?

 

אז בואו  נסביר פיסטינג במהלך סשן הוא שונה ויותר אקסטרימי .

1. פיסטינג במהלך סשן הוא בדרך כלל קיצוני, זהו פיסטינג שלמעשה כל כף היד נכנסת עד למפרק של שורש כף היד  במילים אחרות כל האגרוף של החודר נמצא בתוך תעלת הנרתיק  .

בכדי לדעת לעשות את זה נכון חייב להיזהר קודם כל ,  זה לא רק  לדחוף את היד בכוח ולנסות להיכנס הסכנות רבות באקט הזה הרי אתה יכול לקרוע ולפצוע אותה באיבר המין שלה ואז תקופת ההחלמה מתארכת וזה יוצר סבל רב והרבה  בלאגן של זיהום ובעיות אחרות  .

 

בואו נראה כמה כללי בטיחות בכדי להימנע מפציעה .

1) זה לא משנה מה גודל היד שלך קודם כל תדאג להגיינה שלהם, אם אתה חושב על לעשות פיסטינג כדאי לך מאד  לעשות את זה עם כפפות סטירליות .

 

2) השתמש בחומר סיכה על בסיס מים בלבד שכך תמיד האזור ההחדרה ישאר לח ורטוב כדי להקל על ההחדרה , לא להשתמש עם חומר סיכה על בסיס שמן או ווזלין חומר מסוג זה  יגרום ליבוש של האזור ההחדרה  והדרך לפציעה מבלי לשים לב  היא מהירה מאד .

3) סבלנות ועוד סבלנות לא לדחוף בכוח לאט לאט  בסוף הכל יכנס הרי אם אישה מוציאה ילד משם , תאמינו לי שגם את כף היד שלכם היא תקבל אבל בסבלנות לא למהר ולא ללחוץ אצבע אחר אצבע בסוף הכל יכנס שהיא רטובה ומוכנה לקבל פיזולוגית  .

4) חשוב להסיר את כל האביזרים תכשיטים טבעות וכד' לא רק שהם יכולים לפצוע הם יכולים גם ללכת לאיבוד בתוך הנרתיק.

5) תרגיע אותה - תדאג שהיא תהיה רגועה ותמיד בתקשורת איתך תגיד לה להירגע, להרפות את השרירים וכך ההחדרה תהיה קלה יותר .

אז איך עושים את זה ?

מתחילים ברגש לאט לאט  מגרים את אזור איבר המין  הנשי, יש להשתמש  עם חומר סיכה על בסיס מים בלבד פשוט תסככו את אזור ההחדרה  עד שתראו שהוא משוחרר ומוכן לקבל , חשוב מאד להיות תמיד בתקשורת עם האישה .

תתחילו בהחדרת אצבע אחר אצבע לאט לאט תרגישו את דפנות הנרתיק לוחצות על האצבעות בפנים חשוב להיות רגועים ולא לעשות תנועות חדות או פתאומיות תשאירו עד שתרגישו שהשריר משתחרר , ברגע שאתם מרגישים שאין לחץ על האצבעות תכניסו עוד אצבע וכל פעם שתרגישו עוד שיחרור תחדירו עוד אצבע , אחרי שהכנסתם 3 עד 4 אצבעות תכווצו את האצבעות ותשארו שם עד שתרגישו שהאצבעות שלכם  יכולות לצאת ולהכנס בקלות .

לאחר שתוציאו את האצבעות תתחילו שוב בתהליך אך הפעם תתחילו עם האגודל ולאט לאט תכניסו את שאר האצבעות עד שכל האצבעות יהיו בתוך הנרתיק  בפנים ,לאחר מכן  תקפצו את האצבעות לאגרוף ותתחילו לדחוף בעדינות , ולשחק שם אתם, ואז  תראו שהאורגזמה שלה תגיע ותבוא באופן בלתי צפוי ומהיר, ואם הכל נעשה נכון אתה גם תגרום לה להשפריץ ואף לגמור במולטי אורגזמה עוצמתית  .

חשוב לזכור שאתם יכולים לגרום לה טראומה אם ובמידה תוציאו את היד במהירות מתוך ה היות ואיברי המין שלה לא יכולים לעמוד בכל כך הרבה אתגרים ולחצים בו זמנית.

עד כאן, וזה היה פיסטינג נרתיקי \ וגינאלי.

 

עכשיו נעבור לפיסטינג אנאלי .

בניגוד לפיסטינג נרתיקי פיסטינג אנאלי הוא הרבה יותר מורכב והרבה יותר מסוכן .

המצב לפציעות הרבה יותר  זמין וכואב , אחת הפציעות הנפוצות שיכולות להיגרם מפסטינג אנאלי זאת הפציעה הקשה והאכזרית  שנקראת בשפה הרפואית פיסורה , שלמעשה פציעה זאת נוצרת מחדירה לא נכונה ותוצאתה קריעת התעלה שנמצאת בפי הטבעת הפנימית כלומר התעלה האחרונה לפני שהצואה מגיעה ליציאה מפי הטבעת ,  וכל ניסיון של יציאה מפי הטבעת  תגרום לכל אחד לראות כוכבים וכאבי תופת וזה למעשה נזק בלתי נסבל וכואב מאד , עד שאנשיםשסובלים מהפיסורה מפחדים ללכת  לשירותים בכדי להתפנות מרוב פחד של כאב שהם יחוו בזמן היציאה .

כמובן שהכללים לביצוע פיסטינג אנאלי הם אותם כללים שכתבנו בפיסטינג הנרתקי . רק שפה צריך להקפיד עליהם הרבה הרבה יותר .

פיסטינג אנאלי יכול להיעשות גם לנשים וגם לגברים . היות ולשני המינים יש את אותו " המנגנון " יציאה .

בואו לא נשכח שאצל הגברים נקודת הG שלהם נמצאת בעומק פי הטבעת ולכן פיסטינג חזק וטוב לגבר יעיפו אותו לשמיים מרוב עונג והרבה גברים מגיעים לאורגמזה עוצמתית הרבה יותר מחדירה או זיון בשפת העם !!!

 

בואו נראה  כמה כללי ביטחות .

 

1) חובה לעשות חוקן וניקוי התעלות בפי בטבעת ובקצה המעי הגס, בכדי לבצע פיסטינג אנאלי יש  לעשות חוקן עם שמנים ומים חמים כדי לשחרר את כל הצואה מתוך הצנרת ובכדי לשחרר לחץ מפי הטבעת , אז לפני פסטינג אנאלי חוקן ונקיון כללי של האזור פי הטבעת למעשה היגיינה מאד חשובה בפיסטינג אנאלי  מאשר בפיסטינג נרתיקי או וגנילי 

 

2) חיטוי הידיים. כבר הסברתי בתחילת המאמר בפיסטינג נרתיקי .

 

3) חומר סיכה ועוד חומר סיכה תשפוך חופשי חומר סיכה.בניגוד לנרתיק שם האיבר לא מיועד לזה  ולא מרטיב את עצמו אז חוסר חומר סיכה ברור מאליו ואם האזור לא יהיה לח ורטוב ומוכן לביצוע הפיסטינג העור היבש  יקשה ויגרום לפצעים מהירים עקב יובש   לכן, התהליך ההכנה הרבה יותר ארוך מאשר בפיסטינג נרתיקי ,וחשוב לדעת  אין כמעט סיכוי לשים יד שלמה בתוך תעלת הרקטום (התחת) בפעם הראשונה.

 

לאחר שהמקום לח ורטוב כדאי שתתחיל עם אביזרים אנאלים בקטרים ​​שונים וצורות. בכדי לשחרר את שריר פי הטבעת ולגרום לו להיפתח לחור  גדול ככל האפשר.

 

חשוב מאד להקשיב לתגובות  מהנשלטת  לכן תקשורת עין וקול חשובה מאד .

עצור מיד  אם הוא מרגישה כאב חד או דימום חובה לצאת בצורה איטית מפי הטבעת, היות והוא הרבה יותר עדין מהנרתיק ונוטה להיפצע יותר .

 

במידה ואתה מרגיש שפי הטבעת עדין קשה ולא קמיש , המשך עם באט פלאג בקטרים שונים , כדי להרגיל את פי הטבעת להתרגל ללחץ שמופעל עליו.

בשלב שאתה מרגיש שהנשלטת מרגישה משוחררת הוצא את הבאט פלאג  תסכך שוב ותתחיל להחדיר אצבע אחר אצבע תוך כדי סיכוך המקום תרגיש את קירות התעלה של המעי לאחר שהנשלטת מרגישה נוח  תתחיל לשחק עם האצבעות קדימה ואחורה . חשוב לדעת שהרירית בפי הטבעת  דקה מאד ופחות רגישה אז לא תמיד הנשלטת  תרגיש את הכאב או את הפציעה , אבל אל לנו לשכוח שהאזור עלול לקבל פגיעה חמורה.

 

פיסטינג אנאלי-מבחינת BDSM  בעקרון זה מהסשן היותר קשים,  ורק המאסטרים המנוסים רשאים לבצעו , וגם למנוסים ביותר לוקח המון זמן והמון פגישות ואימונים הכוללים הרחבת פי הטבעת למצב של שליטה בשרירי פי הטבעת עד לקבלת אגרוף שם .

 

לסיכום .

 

פיסטינג זה דבר  נפלא ולא מפחיד או מוזר

פיסטינג יגרום וייספק אורגזמות חדשות שלא הכרתם ,

פיסטינג אינה סטייה. מה הבבדל בין  האצבעות או הזין אם אתה דוחף אותן , למה אתה יכול לדחוף את כל היד  שלך?

 

פיסטינג זה דבר מופלא ואקסטרימי והכי משחרר שיכול להיות .

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י