בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני שבועיים. 17 בספטמבר 2024 בשעה 19:09

אחד הדברים המוזרים שקיימים בעולם ה- BDSM  זה גינוני התואר שניתנים לצד השולט , ולכן היום נכתוב  על המושג אדון ( אדוני) בעולם ה-BDSM  / 

אז נתחיל במושג אדוני אדון או בשפת הלע"ז Sir או Mr   בואו נראה מה זה המושג אדון וכמו שאני אוהב  לצטט את הכתובים מהתנ"ך 

"וְעַתָּה לֹא אַתֶּם שְׁלַחְתֶּם אֹתִי הֵנָּה כִּי הָאֱלֹהִים וַיְשִׂימֵנִי לְאָב לְפַרְעֹה וּלְאָדוֹן לְכָל בֵּיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל אֶרֶץ מִצְרָיִם."

 

פירוש המילה אדון / סניור 
"סניור (מלטינית: Senior)  אדון פיאודלי, בעל דרג אצולה, וחזקה על נחלה כלשהי בה עבדו וחיו האכרים המשועבדים לו . האיכרים  היו חייבים בשבועת אמונים לאדון, הסניור היה זכאי להוריש את רכושו, אף שלהלכה היה זה עדיין רכושו של הסניור , והיו כבולים בשבועת אמונים (הומגיום) לסניור.


המונח סניור התגלגל כמורשת של הפיאודליזם ומתייחס היום בדרך כלל לכל סוג של בעל מעלה או פשוט כפנייה של כבוד בין בני אדם, כנהוג בגרמנית (herr), באיטלקית (Signore) ובספרדית (Señor). בשפות אחרות, כמו באנגלית (Lord) מבטא השם עדיין יחסי מעמד או כפיפות.


לסניור היו הכנסות קבועות שהתבססו על אחוז מיבולם של הצמיתים, על יכולתו לחייב את הצמיתים להקדיש חלק מזמנם לעיבוד אדמותיו הוא (הדמסנה), ועל רווחי טחנת הקמח, בית הבד, בית היין, הנפחיה, וכו', אם אלו פעלו בשטח האחוזה. הכנסות נוספות הגיעו לסניור, בחלק מהמקרים, גם מחכירת משנה של האדמה על ידי אדונים אחרים או על ידי וסאלים שלו עצמו.


הזכויות הפיאודליות של הסניור היו, לעיתים קרובות, לא רק על רכושם אלא במידה מסוימת גם על גופם של הצמיתים. הסניור היה מבחינה משפטית אפוטרופוס נוסף על הקטינים בשטחו, והייתה לו זכות וטו או התערבות באופן גידולם, מעבר החוצה מהאחוזה, נישואים, וכדומה. בספרדית, סניור (Señor) הוא כינוי כבוד לריבון עולם, אלוהים."

 

בואו נקיש את המשמעות אל המושג לעולם ה- BDSM ונבין שאדוני זה תואר מאד מאד חזק ובעל משמעות חזקה לאדם שהכל שייך לו, ויכול לעשות מה שבראש שלו ולהתנהג איך שהוא רוצה עם מי שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה .האומנם  ?

בעולם ה- BDSM אדון לפני הכל זה אדם והוא  כמו כל אדם אחר המחויב לשמור על הסיבבה ועל הנשלטת ולמה זה?

היות והנשלטת חייבת לסמוך עליו לפני שיש בניהם איזה סוג של קשר , הנשלטת חייבת להיות בטוחה שהוא זה האחד שאיתו היא יכולה לשחרר את עצמה ולהנות ובכך להעניק לו את השליטה עליה.

חשוב לזכור- שולט לא יכול להיות אדון אם הנשלטת לא בחרה בו להיות אדונה ולא משנה מה אתה חושב אדוני הנכבד ," שליטה מקבלים ולא לוקחים " .

אך לצערי לא כך המקרים בעולם ה BDSM וכל אדון חיי בסרט שהוא אדון !!!

היות ורוב "האדונים"  לא יודעים ולא מבינים את המשמעות של התואר אדון ואיך אמורים להתנהג  .

יגרוע מכך כיום יש תופעה מוזרה שנתקלתי בה לא פעם ולא פעמים בעולם ההיכרות ברשת בין הצדדים המשוחחים  . 
כיום לצערי כל גבר שפונה לאישה ברשת , חושב את עצמו לשולט מבקש שהנשלטת עוד בהודעות בינהם תקרא לו אדוני הרבה לפני שהם בכלל מכירים אחד את השני , אם זה  בהודעת SMS שמצווה על הנשלטת לקרוא לו אדוני ומתחיל במשחקי כבוד לפני שבכלל יצא לו להכיר פנים אל פנים את הנשלטת שלא נדבר על כל ההוראות שהוא מבקש מימנה לפני בכלל שהיה ביניהם היכרות ראשונית, לשבת על תיאום ציפיות או לבצע את החוזה הנהוג .

לצערי תפועה זאת קיימת ברשת ואלה "שולטים" שחיים באסמפייה ומטרתם אך ורק לחפש זיון קל במסווה של שליטה על בסיס BDSM .


שמעתי סיפורים מצמרי שיער מנשלטות חסרות ניסיון שחשבו שזה כך זה צריך להיות היות ואין להם ידע ומושג איך באמת צריך להתנהל קשר BDSM בין שולט לנשלטת . 
נשים אלו חוות טראומה שתמשוך אותם לפעמים לדרופ או אפילו לשנוא את עצמם .


וכדי להחזיר את אמונם של הנשלטות חזרה  בעולם ה-BDSM  חייבים לבנות איתן את האמון בעולם ה- BDSM  מחדש , ואיך בונים את האמון הזה כמובן עם השולט הנכון וע"י המושג שנקרא שליטה מלמטה או שליטה מתחת. מצרף לכם לינק למאמר ,  מה זה שליטה מתחת או שליטה מלמטה . 

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=105451&postid=1608966


אני אזכיר שוב ושוב וחשוב להבין שאסור בשום פנים ואופן ליפול לידיים הלא נכונות  של כל אלה שמחפשים שיקראו להם אדון או אדוני לפני בכלל שהכרתם את הבן אדם פנים אל פנים . 

כמה כללים שיעזרו לכם להיזהר !!!

לא להתלהב מכל סמרטוט שיודע לתת לכם הרגשה שאתם הנשלטות שלו לפני בכלל שיצא לכם להכיר . או לשבת על כוס קפה במקום ניטרלי . 
תבנו את המערכת בצורה נכונה . 


אדוני חשוב להבין זה תואר כבוד שלא כל אחד ראוי לקבל!!!  בכדי שיקראו לך אדוני אתה חייב להוכיח את עצמך לנשלטת לפני הכל,  באכפתיות בחום ובקרבה לנשלטת ורק היא תחליט איך ומתיי לקרוא לך אדוני .

חוק ברזל - לעולם אדון לא יכול לבקש שיקראו לו אדוני אם הוא לא קיבל את זה מהנשלטת .

 

כמו שאני תמיד אומר -  "מי שמחפש כבוד הכבוד בורח מימנו ומי שבורח מהכבוד הכבוד רודף אחריו ."

 

אז לכל הנשלטות היקרות,  אדם שאתן לא מכירות במציאות שמבקש שתקראו לו אדוני , להתרחק מימנו ולמחוק אותו מכל מדיה אפשרית שלכם ,כי אדם כזה יכול לגרום לכם רק נזק .

קאט הסקרנית - באמת מרגיש לי מגוחך לפנות אל גבר שעדיין אין בינינו יחסי אמון בפניה מכבדת שאמורה לומר המון, אבל כאן עדיין אין לה בסיס אמיתי והוא לא הרוויח את זה עדיין
לפני שבועיים
Jo Pamper​(שולט) - כמו שהזכרתי במאמר " שולט לא יכול להיות אדון אם הנשלטת לא בחרה בו להיות אדונה ולא משנה מה אתה חושב אדוני הנכבד ," שליטה מקבלים ולא לוקחים " .
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י