בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני שבועיים. 18 בספטמבר 2024 בשעה 19:15

בהמשך למאמר הקודם על הגדרת המונח אדון , בואו נראה איזה סוגי אדונים קיימים בעולם ה-BDSM והפעם אנחנו נתייחס לאדון- MASTR ולא "אדון CHDW" 

למי שלא הספיק לקרוא מצ"ב לינק . https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=105451&postid=1609141

 

ועכשיו בנימה אישית הרבה פעמים שואלים אותי ג'ו אולי תסביר לנו  איך היית מגדיר את המושג ואת המשמעות של המילה מאסטר בעולם ה -BDSM  , ומה זה באמת  מסמל בעינך ואם באמת יש סוגי מאסטרים שונים? . 

 

והתשובה שלי אליהם תמיד תהיה  כן חברים יקרים,  יש משמעות רבה ומאד חשובה למילה שולט \ MASTER  ומה המונח הזה מסמל . 

אני אתחיל בכך ואומר שיש בעולם ה- BDSM שני סוגי מונחים למילה MASTER  יש את המאסטר ויש את האלפא מאסטר . 


בואו נראה ונסביר מה זה מאסטר בעולם הBDSM  בכלל . 

* מאסטר זה למעשה אדם עם יכולות דומיננטיות באופי שלו ובאישיות שלו כלומר אדם שהוא דוממננטי במצבים מסויימים . 


* מאסטר אלפא למעשה זה אדם שנולד עם תכונות של מנהיג ויש לו ניסיון משמעותי בניהול החיים שלו הפרטיים ובחייו סביב עולם ה- BDSM  

 

עכשיו בואו ונסביר את ההבדלים בינהם  יותר לעומק  . 

לכל אלה שיקפצו עכשיו ויצעקו מה אתה מבלבל את המוח אין הבדל בניהם , אז תנו לי לענות לכם וחשוב לפתוח את הראש ולרדת מהאגו כי הרי ידוע שלכל שולט ושולט יש אגו וזאת אחת הצרות שבאמת צריך לטפל בהם בעולם ה- BDSM בקהילה הישראלית .

ואני אוסיף ואומר  שקודם כל שני המושגים של מאסטר , ומאסטר אלפא הם ממש לא אותו דבר ,והרבה חושבים רק  בגלל שכל מאסטר בסופו של יום נחשב דומיננטי במהלך הסשן אז הוא גן מאסטר אלפא , וסברה  זאת לא נכונה בעליל  שלכל מאסטר אפשר לקרוא או לכנות אותו גם כמאסטר אלפא . 

 

אז מה זה מאסטר .

המאסטר ינוע בדרך כלל בקלילות , מתונה ודומיננטית הם בדרך כלל ינהלו מערכת יחסים שאינה נדירה ומוגבלת רק ע"י הכללים , גבולות , ומגבלות אלא מערכת שהמאסטר רוצה להרגיש שהוא המעל הנשלטת , כי מה לעשות ברוב המקרים אותם מאסטרים הן בחיי היום יום שלו נחותים  אם זה במסגרת העבודה או במסגרות אחרים לדוגמא חייל וקצינה , או פקיד ומנהלת הבנק ,שאין לו אפשרות לשלוט עליה ביום יום כי הרי היא הבוס ולא אין יכולת לתת לה הוראות מבחינת העבודה. 


בנוסף יש אלה שספגו התעללות בילדות ע"י בריונים או כניצול מיני ע"י מבוגר , ואז הם באים כביכול להתנקם בכל העולם בכך שהם קוראים לעצמם מאסטרים ע"י סוג של הפחדה או גרימת כאב ככה סתם בשביל הכיף, וללא כבוד מינימלי לנשלטת שלו .


יש כמובן גם  את המאסטרים שמחפשים רק לזיין,  אז הם משתמשים במילה מאסטר ככובע שלהם ולהצדקה כשולטים וכמאסטרים, הם בדרך כלל אנשים אנטלגנטים ומתעניינים גם בנשלטת אבל הם עובדים על הנשלטת  מתוך אינטרס אישי , יש כאלה מאסטרים שגם מתחלפים עם הנשלטת .

 

ועכשיו נראה מה זה מאסטר אלפא .

את המאסטר אלפא ניתן לאבחן ע"י זה שרוב זמנו מושקע לטובת עולם ה-BDSM הוא יחקור ילמד וילמד את התחום הוא ירצה בכל מיני מקומות וערבי מאנץ שכל מי שבקרבתו יבין על מה הוא מדבר ומה הוא עושה, הוא יארגן מפגשים וסצנות לקהילה , והכי חשוב הוא ייפקח וישגיח על המאסטרים אחרים שירצו לקבל מימנו יעוץ או תשובה על כל נושא בתחום .
הם מאד מאופיינים בסובלנות ובסבלנות יתר הם מאד קפדניים בכל מה שקשור לקהילה ולעולם ה - BDSM למעשה הם יהיו שומרי הסף  .


אחד התכונות החשובות והעיקריות של המאסטר אלפא שמזהה או מבדילה אותו מהמסטר , היא הרצון של המאסטר אלפא לשרת ולהביא את הנשלטת שלו לעונג אחר וייחודי, תכונה זאת הן היבט משותף לאלפא ונשלטת אם כי היא באה לידיי ביטוי בדרכים שונות לחלוטין , כאשר בסשן המאסטר אלפא משרת את הנשלטת וגורם לה לקבל את מבוקשה למעשה המאסטר אלפא לא חושב על ההנאה שלו בסשן  אלא יותר על סיפוקה של הנשלטת שלו .


המאסטר אלפא- למעשה הוא הנותן, ולא הנשלטת וכך הנשלטת רוצה יותר ויותר לשרת אותו היות והיא מקבלת את היחס הראוי לה אפילו שהיא הנשלטת והכנועה . 
המאסטר אלפא נמצא הרבה מעבר לרמות המאסטר הרגיל היות וכמו שהזכרנו הם המנוסים בחבורה , הם גם בעלי שליטה ביום יום הם במסגרת העבודה שלהם והן במסגרת החיים הכללית שלהם .


אז בכדי להיות מאסטר אלפא צריך קודם כל הרבה שנים של ניסיון אישי והרבה אימון על היצרים ועל התכונות האישיות שלו.
מאסטר אלפא זוכה לתואר הזה בזכות ולא בחסד , ודרגה זאת נחשבת לדרגה הגבוהה ביותר שקיימת בתחום .

 

מאסטר אלפא ניתן למצוא בעוד הגדרה  גראנד מאסטר .
ברגע שאדם מקבל את התואר של גראנד מאסטר / אלפא מאסטר,  כל מי שנמצא בחברה של ה-BDSM  מקבל מהמאסטרים האחרים כבוד.

אתם חייבים להבין שהתואר זה הוענק למאסטר אלפא עבור פעילות עקביות ולטווח ארוך ולמעשה הוא חייל ושומר סף בעולם ה- BDSM  .

 

אני אסייג ואומר , כמובן שכל אדם רואה את זה אחרת !!

יש אצלנו בקהילה את הדינוזאורים שהם בהחלט מאסטרי אלפא אך לצערי לא כולם מוכרים כך וחבל 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י