לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תשאירי לי מקום לחבק אותך

בחלום
לפני 5 שנים. 12 באפריל 2019 בשעה 16:51

חתכתי לי חתיכה גדולה ושמנונית של עוגת שוקולד מצופה ואכלתי אותה לאט לאט עד שהאצבעות שלי נהיו דביקות וחומות ומלכולכות. אחרי חטאים כאלו אני שותה חצי ליטר מים ומנסה לכפר על כל מי שאני. אני גם נכשלת. אני נזכרת שאלו החיים שתמיד דמיינתי לעצמי. אוכל טעים ולהישאר לבד בבית וסיפורים ארוכים ומטורפים שקרו לי. יש לי סיפור אחד ואני חולבת אותו עד תום ומסרבת להיפרד ממנו. מהסיפור וממך ומהעובדה שאין לי שום דבר אחר להציע. העצב הזה חינני רק בסרטים ובספרים, כשהדמות הראשית נכנסת לדירה קטנה ומתפוררת ושוכבת בחדר החשוף שלה ובוכה בדמעות קטנות ופוטוגניות. הבכי שלי משולב בצעקות והשתנקויות צפצפניות והנזלת נמרחת ומתייבשת על הסדינים שאני מסרבת להחליף. אין יופי בבדידות הזאת, אני כבר לא רוצה אותה. הציפורניים שלי עייפות מלהחזיק אותך חזק ולא לתת לך ללכת. אתמול הסתכלתי על התאריך ואמרתי לעצמי בפליאה, שנה שלמה שאני הולכת לישון בוכה. הזמן עובר ואני יודעת שאין הרבה תקווה שאשתנה. אני עדיין אוחזת חזק בחלום קלוש כזה, של מנורה מהבהבת בחדר מדרגות וסלון קטן ואני, כדמות ראשית נוּגה ופיוטית עומדת במרכזו, שוכחת איך להמשיך. 

סקרנית מדי - לייק על הכתיבה ודמעה על התוכן.
לפני 5 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - ^מה שהיא אמרה.
לפני 5 שנים
פסיכולו - מפוסט לפוסט שאני קורא אותך אני שמח למצוא עוד ועוד מילים שמבטאות נקודת מבט חיצונים. את מסתכלת על עצמך מבחוץ ורואה כמה את קשורה מצד אחד וכמה זה פתטי מצד שני. אני לא מתכוון שהזכרות פתטי אלא שהאחיזה חסרת טעם. הציפורניים עייפות, הסיפור נחלב עד תום ואת מוכנה להתחיל סיפור חדש.
את לא חייבת לוותר על הזיכרון אלא לוותר על התפיסה שיש לך סיפור אחד בלבד שאת חולבת. אשר ליצור סיפורים חדשים, אפשר למצוא טעם גם באנשים אחרים. עברה שנה. זה לא הרבה. אחרי שנה את נושמת יותר בקלות. זו הית טראומה לא פשוטה אבל לאט לאט את מרימה את הראש.
לבכי בסרטים יש שתי אמירות עיקריות, לפעמים הוא מעיד על שבר ועל סוף. על אבל עמוק כל כך שאין ממנו דרך חזרה. אבל בהרבה מקרים אחרים הוא מעיד על איזו היטהרות וסיום או השלמה כדי שתיתאפשר התחלה חדשה.
ימים לבנים ארוכים, עוגת שוקולד חומה ודביקה, שלוות בדידות.
שלוות בדידות, מעיקה, שורפת. גלי ים של בדידות מתנפצים על החול שזוכר אותם.
לפני 5 שנים
Honey Bee​(נשלטת) - תקשיבי, לפעמים אני קוראת אותך ומרגישה שהלב שלי רוצה לבקוע החוצה מהחזה.
זה קצת כמו לראות תמונה של מישהי אחרת נמצאת במקום שביקרת בו ולהרגיש איך התמונה מחזירה אותך לחוויה ברמה שאת יכולה ממש להרגיש אותה עם כל החושים.
ובלי קשר, זה כל כך, כל כך יפה. וגם אם לפעמים צריך לשתות אחריה גלון מים, עוגת שוקולד זו נחמה מושלמת. ואני אוסיף גם חיבוק.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י