ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן חלל

מסע בין כוכבים...
לפני שנה. 13 ביוני 2022 בשעה 13:53

 

הרבה לא יודעים את זה אבל אני ונילית, קצת קינקית, אבל ונילית שאפשר למות.

נכנסתי לבדסמ דרך חבר טוב, ולא תמיד נראה לי שמהסיבות הנכונות.

הייתי אחרי גירושים, בטחון עצמי ברצפה, חסרת חיי חברה, כל מה שבאמת רציתי זה שינוי אווירה, וקצת חברים חדשים שיכניסו שינוי ועניין לחיי.

הכירו לי את האתר הזה, ובאמת שכל מה שרציתי היה ללמוד מה זה בדסמ, לקרוא בלוגים מעניינים, ולכתוב בעיקר סיפורי פנטזיה קצרים, בפועל שילבתי קצת בין כתיבת סיפורים לכתיבה על חיי הפרטיים, שיתפתי תחושות רגשות, וקצת סיפורי אהבה שהסתיימו בכאב לב.

טוב גם למדתי להנות מצומי על ידי פרסום תמונות שלא מביישות אף ילדה סקסית למרות גילי המתקדם.

בתחילת דרכי פה, הייתי נעה בין זעזוע לקינאה לחרמנות מהפוסטים שהייתי קוראת פה.

השתדלתי מאוד לא לשפוט אחרים על הבחירות שלהם עד שהם היו כופים עלי את הבחירות שלהם ונפגעים כשהייתי מסרבת להשתתף בפנטזיות שלהם שבכלל לא תאמו את מי שאני ואת מה שאני רציתי בשבילי.

עד היום אני מקנאה באנשים פה על רמת הפתיחות שלהם, על חוסר הפחד לנסות ולהתנסות בדברים חדשים, על יכולת שלהם לנהל כמה מערכות יחסים במקביל בלי להרגיש רגשות אשם או בלי שהמצפון שלהם יזיז להם משהו.

יש דברים שאני עדיין לא מבינה, ולא חושבת שאחרי הזמן הרב שאני אוכל להבין, יש דברים שמחרמנים אבל אני יודעת שאני לא בנויה לחוות אותם בלי לפגוע בנפש העדינה שלי, או להרגיש שאני מאבדת עצמי, במיוחד אחרי שלקח לי המון זמן למצוא את עצמי מחדש.

יש דברים שהתנסתי בהם ואהבתי, ויש כאלה שהכניסו אותי לחרדות והעדפתי להתרחק מהם.

וכמובן שיש דברים שמזעזעים אותי עד היום, אבל למדתי שיש אנשים שזה הצורך שלהם ומי אני שאשפוט צרכים של אחרים?

נתקלתי בכל כך הרבה אנשים שבוגדים בבני הזוג שלהם רק כדי להכניס קצת ריגוש לחיים שלהם והם לא באמת קשורים לבדסמ או לפטישים, פשוט מחפשי זיונים שלמדו את השפה פה והשתמשו בה להשיג זיונים קלים.

קצת קשה להיות להיות ונילית מונוגמית בכלוב, במיוחד כשאת מכירה אנשים שהיית רוצה להכניס לחיים שלך בבלעדיות אולם הם מעדיפים ריבוי קשרים על קשר בלעדי איתי. 

לפעמים הייתי מתפללת שאולי אלה רק הפחדים שלי שמדברים ויום אחד יתגלה שגם אני כזו, ופחות יפריע לי להיות חלק ממערכת יחסים מרובת משתתפים, אולם זה לא קרה, ורק חידד לי כמה אני זקוקה לבלעדיות, לרגש, לאהבה אמיתית כדי להיות חופשיה.

אני מסוגלת להעניק את עצמי רק לגבר אחד, ולא יכולה לחשוב על אותו הגבר עם נשים אחרות כי אני רכושנית וקנאית, וזה בכלל לא גורם לי לחרמנות.

יש פעמים שאני ממש רוצה לצאת מהאתר הזה ולא לחזור לעולם, הרי פה לא אמצא את אהבת חיי, לא אפגוש את אותו אחד שירצה אותי לנצח, ועדיין אני חוזרת לפה כמה פעמים ביום, קוראת בלוגים, כותבת בבלוג שלי, ומדברת/מקשקשת בצ'אט במשך שעות.

יש פה אנשים מכל הסוגים והמינים, ואני מקנאה בהם על היכולת שלהם להנות מסקס בצורה שאני אף פעם לא אוכל כי אני לא מחווטת בצורה כזו, אולי זה החינוך שלי מילדות, אולי זה פשוט האופי שלי, אולי אלה השנים שחלפו בלי להתפתח מינית, מה שזה לא יהיה זה גורם לי לקנא בהם, והדבר שאני הכי שונאת זה לקנא באחרים, זה רגש רע ומאוד מגביל, אבל הוא שם ואני לא מתעלמת ממנו, רק מודעת אליו ומחכה שיעבור לי.

בצעירותי הונילית, מיניות הייתה מאוד חשובה לי, התנהלתי בצורה מינית, וסקס מזדמן עם גברים חתיכים שתמיד נראו לי לא מושגים היה מן משחק אצלי, היום הרגש יותר משחק אצלי, ואם אין רגש גם הכוס מסרב להרטב, והמוח נאטם, בכל הפעמים שהחרמנות נצחה את הרגש הרגשתי ריקנות נוראית אחר כך, תחושה שהייתה מלווה בהלקאה עצמית, ואפילו גועל מעצמי.

בכל הפעמים שהרגש היה מעורב עפתי כל כך גבוה שההתרסקות אחר כך הייתה כל כך כואבת שלפעמים הרגשתי שקשה לי לנשום, והייתי פיזית מרגישה את הלב שלי נשבר לרסיסים.

הדבר היחיד שהייתי רוצה ללמוד ועדיין לא הצלחתי, זה לאהוב את עצמי באמת, לאהוב את החיצוניות בנוסף לפנימיות, באמת, בכנות ולהנות מעצמי, ולהיות עם בטחון עצמי גבוה, בלי התנשאות, ובלי משחקים של כאילו.

אולי יום אחד כל זה יקרה...

היום לא.

 

💜

הגלימה החומה - חפרפרת
לפני שנה
Copper - חחח חופרת להנאתי
לפני שנה
זאב פטיש{סאדיסט} - אף פעם לא מאוחר לשים זין על הכל, להיפתח מתוך רצון לשחרר לחוות....

הכלא היחיד שאנחנו בונים הוא בראש...
לפני שנה
Copper - אני כלואה בתוך הראש שלי כבר מגיל מאוד צעיר...
לפני שנה
זאב פטיש{סאדיסט} - כבחור מתבגר הייתי מאוד מופנם אבל משהו בי בער בפנים, לגשת לשולחן מלא נשים להתמקד באחת ופשוט לתת מופע...

הייתי דופק "בירה אומץ" וברגליים רועדות ניגש לשולחן ומתחיל לדבר,
הייתי חוטף קטילות קשות אבל משם כבר הכריזמה שלי פרצה..
לפני שנה
Copper - אתה לא מפחד מהמיניות שלך... אתה חוגג אותה... גם בך אני מקנאה לפעמים...
לפני שנה
זאב פטיש{סאדיסט} - יש לך נטייה לכסח את עצמך בצורה קשה...

להיות שנה בקשר בדסמי ללא סקס!!! לפי דעתי ואת יודעת כמה קשוח אני בדעותיי, הופך אותך ליותר בדסמית מהרבה נשלטות ממותגות כאן....
לפני שנה
Copper - זו המחמאה הכי מקסימה שקיבלתי פה מאז שנכנסתי לאתר הזה 💜
לפני שנה
זאב פטיש{סאדיסט} - היא נכונה ואני עומד מאחורי מילותיי....

רק צריכה לתפוס אומץ ולמצוא את האדם הנכון עבורך שיחזיר אותך למקום הטוב...
לפני שנה
שר ברוח​(שולט) - את אכן כלאת את עצמך אבל היטבת לתאר את עצמך.
וזו מי שאת
מכאן הבחירה היא שלך..מה. נכון לך
האם להישאר בדיוק כך או לשנות קצת (איך אמרת ? לחווט את עצמך קצת שונה )
ולהבין שהחיים דינמיים ואנחנו משתנים כל הזמן
או בקיצור
לבחור נכון
לפני שנה
Copper - אם הייתי יודעת לעשות את זה בטח כבר הייתי עושה את זה...
לפני שנה
Arsene - אני לא חושב שזה מוזר, או בלתי אפשרי. אני חושב שרוב האנשים כאן יותר ווניליים ממה שהם מראים, זה רק שהמובילים והבולטים הם גם יותר אקסטרימיים, וחלק מזה זאת גם הפוליאמוריה וריבוי הפרטנרים שכולם מציגים.

רוב האנשים, עד כמה שאני יכול לראות, הם סתם חרמנים קינקיים זורמים שאוהבים קצת יותר הרפתקאות במיטה מהאדם הממוצע ומוכנים לשחק כל מיני תפקידים בשביל כל מיני אנשים, אז אל תתייאשי ואל תרגישי מוזרה. את בסדר, את.

כמו כן, יש כאן שכבה די עבה של נשלטים הייפר חרמנים ועלובים שרק מחפשים קצת יחס וזורקים את הפין שלהם על כל דבר עם ניחוח נשי ומקווים שזה יעבוד וממש דופקים לכולנו את הסטטיסטיקה ואת היכולת להכיר בכיף, אבל אני מתעלם מהם וממליץ לכולם לעשות את אותו הדבר.
לפני שנה
סתם טיפשה{שלו} - מאוד מעניין לקרוא אותך. והלוואי שתמצאי את מה שליבך צריך (ורוצה) 💜
לפני שנה
BANE​(שולט){ V E N O M} - ונאמר אמן !
לפני שנה
karli - מזדהה עם הרבה דברים שכתבת. עדין איפשהו בתוך תוכי אני מקווה ומייחלת שעם האחד הנכון אני אפרוץ את כל הגבולות והמחסומים שלי. מאחלת גם לך❤️
לפני שנה
ChefMorgen​(שולט) - בואי לבקר. נדבר.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י