שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליבי במזרח

מחכה לגודו.
טועה לעצמי.
כותבת אהבה. בעיקר נכזבת.
לפני 10 חודשים. 13 בנובמבר 2023 בשעה 9:56

תקופה שעבדתי בחברת תוכנה. לא יכולה לנקוב בשמות, אבל משהו מבוסס, משעמם, המון מתכנתנים, מעט מתכנתות, כלבים במשרד, 4 סוגי חלב במקרר.

אני הייתי סגל זוטר - תפקיד סופר צעיר, ראשוני ולא בוגר בתעשייה. אבל הרגשתי יפה וצעירה והמשרד היה מלא במבוגרים, אפילו בזקני השבט - אבל כאלה שלא הצליחו להוציא גרסא אחת בלי באגים.

אבל, כמובן, בסיפורינו הקצר שנועד לסכם את אירועי היום הגיבור שונה מהנוף המעייף במשרד. לא לחלוטין , כי הוא עדיין היה בן 40 אבל לא נראה דקה יותר מ30. לגיבורת הסיפור , הלא היא אני, זה טוב כי מדובר על עוד זמן ללמוד את גוף האישה בלי לשלם מחיר על נראות חיצונית.

פעם ישבתי באיזה משרד קטן, עשוי שתי קירות זכוכית, כשלפתע הוא נכנס למשרד שלי (שיחקתי טטריס). תהיתי לחוצה - האם זה הרגע? האם ישב פה איתי לקפה? האם הוא רואה על הפנים שאני רוצה להרגיש אותו בתוכי?

״סליחה, אבל שריינתי פה לעכשיו.״

״אה, סליחה.״

קמתי ואספתי את המחשב. מה נעשה, לפעמים היקום לא מחייך אלינו. אבל בהמשך הסיפור- הוא יחייך , הסירו דאגה מלבכם.

לאחר שנה של עבודה בין קשישים מייגעים , מתכנתות בזכות וראש צוות חתיך אחד - החלטתי להתפטר. מה נגיד ומה נאמר. הגיע הזמן לצאת מהקן שמלא ישישים ולעבור לאוניברסיטה , כדי להיזכר שאני אתגעגע לזקנים חכמים.

ימי מלחמה, חושך ואובדן עוברים על עם ישראל. שחור משחור. ואני, כמו שמתאים לי, עסוקה בעיקר בהתנדבות והומור שחור.

יום ד׳. וכמובן, כמו כל יום בתור ילידת שנתון 99 אני נכנסת לפסייבוק. ומה מחכה לי בפייסבוק? מה מחכה ? בפייסבוק מחכה לי מה ? לייק. בפייסבוק.

אדון ראש-צוות-חכם-מהעבודה-הקודמת-שלי עושה לי לייק על איזה פוסט היכרות. מהקבוצה. מר-אדון-מנהל סוטה, ונמצא כאן איתנו, בקבוצה. בזריזות עוברים להתכתב בווצאפ. כמובן, כיאה למנהל-חכם-סקסי-מהעבודה שלי, החמוד הזה במילואים.

מדברים, מחליפים מידע ותמונות. אני אכבד אותו מספיק כדי לא לספר בריש גלי שיש לו ז׳ ענק , שאפשר לראות כבר מהתמונה הראשונה. אבל ,כמובן, לא נדון בנושא בפרהסיה. (ספוילר, אכן אדון בהמשך בהרחבה בנושא בפרהסיה. תודה)

״ טוב אני יושב קצת עם החבר׳ה, ממש כיף לי שהכרנו ומקווה לצאת אולי מחר.״
והוא אכן יצא למחרת. אזי, היום. שיחת בוקר על חתולים, שאלה אם יש לי זמן אליו בצהריים (ברור שיש לי. אני כבר שנה מפנטזת עלייך.) והמר מנהל יצא לכיון שלי. נרגשת, אני מנקה קצת בבית, מרתיחה קומקום ושמה כלים בכיור כדי שלא יחשוב שניקיתי לקראתו. הוא חיכה למטה, על חצי ב', נשק ארוך (ולא במכנס) וחולצה שחורה. שחום מאוד ומריח טוב. במטבח נתנו חיבוק ונשמנו אחד את השניה, רגע של שפיות.
התיישבנו על הספה והוא החמיא "את נראית אפילו יפה יותר משזכרתי."
הסמקתי. אני לא מסכימה איתו, אבל זה יפה מצידו להגיד את זה בלי קשר.
" אז דיברנו קצת בווצאפ.. את יודעת, לגבי הגבולות שלך"
"נכון."
" אז מה כן? מה לא? " הוא חמוד ורגיש והוא נכון לי כרגע יותר מכל דבר אחר.
"אני סומכת עלייך, אני אגיד אם משהו הוא יותר מדי בשבילי. " אני אומרת, מבוישת. הוא מחייך.
הוא אומר משהו לחלל האוויר אבל אני סמוקה ומרגישה את הכוס שלי פועם ואני לא מצליחה להתרכז מספיק כדי להבין מה הוא אמר. אני מרגישה את היד שלו על הכתף שלי, מטיילת לצוואר ואז לעורף. הוא תופס את השיער שלי מאחור, צמוד לקרקפת, אבל לא בצורה כואבת – בצורה שמשאירה אותי מרותקת אליו. אנחנו מסתכלים אחד לשנייה בעיניים. הוא מקרב אותי אליו ומניח יד חמה וגדולה על הלחי שלי בעדינות. אבל הוא לא מנשק אותי, אני מנסה להתקרב עם השפתיים ולא מצליחה. הוא בונה איתי מתח? הוא לא מרגיש כמה אני רוצה אותו?  הוא מניח את היד על הצוואר שלי ויחד עם היד שנמצאת שזורה בעורף שלי, הוא מפעיל מעט לחץ עדין. הייתי סמוקה מקודם, ואני מרגישה את עצמי מאדימה עוד. הוא מנשק אותי ומניח את היד מהצוואר על הברך שלי.
הוא מעמיד אותי מולו ,בוהה בי רגע וחצי ,ונעמד גם הוא - "אני אוהב את התחתון ששמת".
" איך אתה יודע איזה תחתון שמתי ? "
" אני רואה את התחרה מבעד לטייץ."
הוא מעביר את יד ימין על ירך שמאל שלי, ומקרב אותי לנשיקה עם היד השנייה. הנשיקה שלו חמה ואיטית ומלאת תשוקה. תוך כדי הנשיקה, שתי הידיים שלו מגיעות לתחת שלי. הוא נוגע בעדינות, ואז חזק יותר, ואז עוד יותר חזק.
"ואו. מושלם" המילים עוזבות את הפה שלו קרוב לאוזן שלי, ואני מאמינה בלב שלם שהוא חושב ככה. הוא דוחף אותי על הספה. הספה היא ספת ר' אז דווקא די נוח. הוא חונק אותי עם יד שמאל שלו ונוגע בי מעבר  לטייץ. הוא מוצא את הדגדגן מבעד לשכבת הטייץ ושכבת התחתון ומתחיל לעסות אותו בעדינות, הוא מסתכל לי בעיניים. אני מנסה להתרכז ולהסתכל חזרה, ובעיקר להפסיק להסמיק ולנסות לא לגלגל עיניים מהנאה. אני משחררת אנחה של הנאה והוא מחייך לעצמו. הוא מנשק אותי במצח ואומר לי באוזן בעדינות "תתהפכי על ארבע".

הוא מעביר יד על התחת שלי ואז נותן לי ספאנק קטן, עדין. עוד אחד, קצת פחות עדין, אבל ממש מעט. הוא מגביר קצב בעדינות ואני נהנית להרגיש אותו נהנה, הוא מוריד לי את הטייץ מהאגן לברכיים, כשאני עדיין על ארבע. הוא הוא מעביר יד על הכוס שלי, ואז מסיט את החוטיני שלי הצידה. הוא מניח את האגודל הרטוב שלו על הדגדגן ואני מוציאה נשימה עמוקה שלא ידעתי שנמצאה בתוכי. כאילו החמצן חזר אליי כשהוא נגע בי. הוא ממשיך להזין את האגודל שלו בתנועות מעגליות ואז מפסיק. הוא ממשיך, אבל הפעמיים, הוא מכניס גם זוג אצבעות לתוכי , והוא מזיין אותי איתן בזמן שהאגודל שלו עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לעשות לי ביד. "אסור לך לגמור, כן?" הוא מזכיר ואני אומרת בתסכול, ש"כן". אני לא רוצה שהוא יפסיק לגעת בי לעולם. חבל שלא עשינו את זה מעולם במשרד שלנו. הלוואי שהייתי עובדת במשרד הנורא הזה רק כדי שהוא יוכל לממש בי את זממו כל יום במשרד או בשירותים. או בחניון. או במעלית. אפילו על השיש האפור והקר שיש במטבחון. המגע החם שלו יתגבר על אפילו על המזגן שם.

הוא מפסיק.
 " שמעתי שאת יודעת להתחנן יפה".
ולמען הסר ספק, הוא צודק. אבל עכשיו, הכל מרגיש ככ רגוע ופתוח – " אני יכולה בבקשה לרדת לך?" הוא מחייך ואומר , "כמובן".
אני מחייכת אליו והוא פותח את הכפתורים של מכנס הב' ומנמיך בוקסר שחור. ועכשיו , קוראיי היקרים  נא חזרו לשורה 27. כן, אתם יודעים. הוא מוציא את הזין שלו מהמכנס.

הפסוק "עֲשָׂרָה קַבִּין יֹפִי יָרְדוּ לָעוֹלָם, תִּשְׁעָה נָטְלָה יְרוּשָׁלַיִם וְאֶחָד כָּל הָעוֹלָם כֻּלּוֹ." - (איכה,ב, טו')נכתב על ירושלים. על יופיה של העיר, על כך שהיא כה מיוחדת ויפה שיופיה לא יסולא בפז. אז אותו דבר, אבל הפעם, תִּשְׁעָה נָטְל הוּא. יבורך הוא ויופיו, ויבורך הזין ויופיו שלו. הוא עומד מולי, מפוסל כמו בשיש, ארוך ועבה כמעט מדי. כל וריד כאילו נברא ע"י מלאך. איזה זין יפה.
אני מכניסה אותו לפה כשאני בדוגי וחוטפת ספאנק חזק בתחת. אני מרגישה אותו גדל עוד, אני מרגישה אותו חם ואני לא מפסיקה להזיל ריר. אני רוצה לענג אותו עד אין סוף, אני רוצה להרגיש אותו מתפרק לי בפה ונרגע, אני רוצה שיתן לי לטעום אותו. אני נהנית לרדת לו ואני מרגישה אותו מגיע עד לסוף של הגרון שלי, ויורד קצת לכיון הלוע. אני נרתעת אחורה וחוטים של רוק נופלים לי על החזה , חלקם נשארים תלויים בין הפה שלי לזין האלוהי שלו. ושוב חוזר הניגון, אני משפדת את עצמי על הזין שלו, עם עיניים דמעות מהרפלקס. ואו, אני לא יכולה להפסיק לענג אותו. הוא נותן לי עוד ספאנק ואז מוציא את הזין שלו מהפה שלי ונותן לי נשיקה במצח.
הוא עומד מאנך אליי ומנשק לי את התחת, ואז מעביר גם ליקוק על החור. איך לא עשינו את זה קודם?
הוא דוחף אותי למטה - מניח את היד במרחב הזה שנמצא בין שתי השכמות ומצמיד את הפנים שלי לספה. האגודל שלו חוזר למקום שהוא נברא בשבילו, והוא מגביר קצת קצב עם שתי האצבעות שלו, אני לא מצליחה לאסוף את עצמי ומתחילה להשפריץ לו על היד.
הוא עוצר ואני מרגישה אותו מבולבל. הפעם אני נותנת דרור לעצמי להתחנן – " בבקשה תמשיך. אני עומדת להשפריץ. זאת לא גמירה."
הוא חוזר בכל הכוח, ואני מתפרקת לו על היד, משפריצה ונהנית מכל שניה. זה מרגיש כמו שעות, אבל גם כאילו זה כל רגע נגמר , והגוף שלי רועד ומלווה רטט של הנאה. אני צריכה רגע להסדיר נשימה. גמרתי. מתלבטת איך להגיד, אבל בינתיים, הוא ממשיך לנשק אותי ומוריד אותי בעדינות מהעננים חזרה לסלון.


..."אתה רוצה לשים קונדום? "

 


 

 

נאה-דורש - אם את בפייסבוק
זה אומר שאת גם 'זקנה' ?
לפני 10 חודשים
האלכימאית​(מתחלפת) - משעשע, אבל אל תעליב אותי ככה.
לפני 9 חודשים
deepThinker​(נשלט) - כמה תשוקה
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י