שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליבי במזרח

מחכה לגודו.
טועה לעצמי.
כותבת אהבה. בעיקר נכזבת.
לפני 3 שנים. 24 בדצמבר 2020 בשעה 17:18

עבר בערך חודש וחצי מאז השתמשת בטייטל ״נשלטת שלי״ , וזה מאוד מיוחד בעיני כי זה קרה ממש בטבעיות. כמו כששואלים ״מי זאת? ״ ואז אומרים ״חברה שלי״ אחרי שיוצאים תקופה ואז יש מבט ומחשבה לפרטנר של״כן? רשמית?״

אז נשלטת שלך. מאוד מרענן, תקופה שלא קרה. יחסי שליטה די מוזרים, כי לא אכפת לך אם ארצה לשכב עם עוד אנשים. אולי לא מוזרים, אבל פעם ראשונה שזה קרה לי.

ובלי קשר לזה, בחודש וחצי האחרון נכנסתי חזק לסקיןקר. לעילגים שביננו , טיפוח עור. למה? כי המחשבות על התואר והביטוח כנראה גרמו לי לשים לב קצת לקמטים במצח.

בכל מקרה, הסשנים איתך קצת אכזריים, כי אתה אוהב לסטור בציצי. וגם אנחנו מזדיינים בלי קונדום, אז לפעמים אתה פשוט חודר בתוך שניה.

הסטירה לציצי נוחתת תמיד במיקום מדויק אבל נאצי, ממש בחיבור מהצד, חצי על השד וחצי על הצלעות. וזה שובר אותי, זה כואב בטירוף ובניגוד לספאנק בתחת או סטירה בפנים, פה עוד לא החלטתי אם זה יותר כואב אומחרמן.

בכנות , אולי אני לא ככה מתה על זה. זה שורף , ומאתגר לא לבכות תוך כדי למרות שזאת המטרה שלך. דיברנו על זה, שזה כואב , אבל אמרת שאם זה סשן בלי, אתה לא מסוגל לגמור. ברור שבצחוק, כי אחרי זה אמרת שאם היית יכול, היית פותח כל בוקר עם צ׳ייסר דמעות שלי.

השיחות איתך מאוד אינטליגנטיות ואתה קורע מצחוק.

״שבי״ אתה אומר ומשפד אותי על הזין שלך מלמעלה, אפשר להרגיש אותו , וזה עובדה מדעית, ליטרלי בתוך הגרון שלי בגלל הגודל. אבל זה לא הגודל שמשנה, זה מה שעושים איתו. מבטיחה שזו לא קלישאה. תוך כדי שאתה מסתכל לי בעיניים אתה אומר - תהיי ילדה טובה ואני אגמור לך על הפנים ובטעות (באמת בטעות) נפלט לי ״לא, אני עם קרם פנים״.

אז אתה ממשיך לשפד אותי ולא אומר כלום, מסובב לי את הפיטמה ואז מוריד לי סטירה ועוד סטירה. משפד -סטירה - משפד.

אתה בן זונה חכם, ואני מתחילה לצחוק.

״יש מצב שאתה עושה לי התניה פבלובית עם הסטירות בציצי?״

יד על הצוואר , ואתה הופך אותי למיסיונרי. ״אמרו לך פעם שאת חכמה מדי וזה לא בא לטובתך ?״ רציתי לענותאבל הסטירה לפנים קצת שיתקה אותי.

תוך כדי , אתה חונק אותי ומודיע - כשאני אגיד לך, את יורדת על הרצפה, ידיים מאחורי הגב, הקרסוליים שלך על הרצפה, והתחת צמוד אליהם. הבנת ? וכן! באמת הבנתי. הייתי לגמרי בסאב ספייס ורציתי לעשות כל מהשתגיד, אבל אז אמרת -״שינוי בתוכניות״ ,יצאת והתחלת לגמור לי על הציצי.כשסיימת ,לקחת הכל ומרחת לי על הפנים. לחי, לחי, סנטר , מצח ואף. ״קחי, קיבלת מסיכת פנים. זונה חצופה. לא? נראה אותך אומרת לי לא ככה שוב״ ואז פתחת לי את הפה ודחפת את שאר השפיך וחצי מהאגרוף שלך פנימה. ״שמעת אותי ? תהייי ממושמעת יותר בפעם הבאה ותהיי מנומסת יותר בפעם הבאה, כי אני אשמח לגמור לך על הפנים , לשים אותך על ארבע ולהשתמש בך כאחלה מקום לרגליים בישיבה הבאה שלי.עכשיו לכי תתקלחי.״


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י