שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליבי במזרח

מחכה לגודו.
טועה לעצמי.
כותבת אהבה. בעיקר נכזבת.
לפני 3 חודשים. 18 ביוני 2024 בשעה 17:57

הוא מניח יד אחת על הצוואר שלי ונכנס עד הסוף.

  "Take a look while I fuck you"

" טל .. פאק.."

אני לא זוכרת את הפעם הראשונה ששכבנו. יצאנו לדייט ואחרי זה זרמנו לדירה של חברים שלו על בלפור. החבר היה בחו"ל וטל היה בארץ , אז הוא נתן לו ליהנות מהדירה.

הדייט הראשון שלנו. שמתי לב למבטים שהוא מקבל ברחוב. בדייט השלישי או הרביעי שלנו, משהו כמו חצי שנה אחריי שמתי לב שגם אני מקבלת מבטים, מהם אני נמנעת בכל כוחי. טל מתעלם מהמבטים שהוא מקבל, מעניין אם גם הוא רואה את המבטים שאני מקבלת.
שתינו שני קוקטיילים באיזה מקום חמוד ואז זרמנו למועדון של חברים שלי, שלא הפסיקו להזרים לנו אלכוהול. טל הוציא את האשראי מהארנק ונתתי לו חיוך מבולבל. אני לא משלמת פה, רק שמים טיפ יפה.

האלכוהול התחיל לעלות לי ללב ולראש, וגם לטל. הוא התחיל לרקוד קרוב אליי. היינו הזוג הכי יפה במועדון בפער. הלב שלי פעם מהר והאף היה מלא בריח של הבושם שלו והמסטיקים שלו מLA שהוא לקח לכל מקום איתו. הוא נישק אותי עם הידיים על הפנים, תשוקה שהוא לא מרבה להראות דרך האדישות שלו. צחקקתי ," אנחנו שיכורים למות ומתחרמנים באמצע המועדון. "

 הוא הזדקף ומשך אותי אליו, לא לפני שהוא הסתכל עליי ושאל – "למי אכפת?"

חזרנו אליו באותו לילה, שנינו מתנדנדים, וכשנכנסתי לעשות פיפי הוא הוריד נעליים ונכנס אחריי. שטפתי ידיים, והוא הניח את הידיים שלו על האגן שלי. התחככתי עם התחת על הרוכסן שלו, שולחת יד לפתוח את הרוכסן שלו. גיליתי שלטל יש ענק כשהתחלתי להיחנק מהזין שלו.  הוא מחזיק את השיער שלי ומזיין לי את הפה, ואני עוצרת אותו.

" אני עומדת להקיא."

"לא אכפת לי אם תקיאי"

" אוקי, אז תדחוף לי אצבע שיהיה לי קל יותר. "

ילדים – לא לשתות ולהזדיין. הזין לא מתפקד, הראש בחלל, קשה להתרכז, יש בחילה. תלמדו מהטעויות שלי. אני יכולתי לתת הסכמה נלהבת ונהניתי מאוד, אבל תחשבו פעמיים לפני.

טל דוחף שתי אצבעות במורד הגרון שלי ומסתכל לי בעיניים, כלום. הוא מנסה להיכנס עמוק יותר ולהזיז אותן בפנים, כלום.

"אין ברירה, מצטער. "

הוא מוציא את האצבעות שלו ומכניס חזרה את הזין שלו. פנימה- והחוצה- פנימה ואני נשענת מעל האסלה. הוא מביא לי בקבוק מים ,ספאנק בתחת ומוריד חולצה. טל מדליק את המים החמים ומציע לי להתקלח. אני אומרת לו שאני מעדיפה בנפרד, אז בזמן שהוא מתקלח אני שותה את המים שלי בסלון. הוא יוצא עטוף במגבת, מטפטף, נראה כמו אל יווני.
אני יודעת שזה מוטיב חוזר, אבל אני ברת מזל מספיק כדי לראות גברים עם נמשים בלי חולצה ואני אחגוג את זה.

אני נכנסת להתקלח.
טל מסתובב אליי כשהוא מדליק את המזגן בחדר. אני בוחנת את הגב שלו. אני אוהבת את זה שהוא לוקח ברצינות את מה שיש לי להגיד.

" טל, יש לך פה נקודת חן שאני לא אוהבת. תעשה לי טובה, תבדוק אותה כשתחזור הביתה? "

טל מסתכל במראה.

"אין בעיה. "

 ***


טל נשען לפתוח את הברז של המים החמים, וכשהוא פושט את היד לפתוח את הרז אפשר לראות את שריר הרחב – גבי שלו בבירור. הוא סיפר לי שהוא לחוץ עם העסק בחול, אז הוא קם כל בוקר בחמש וחצי-שש והולך למכון לפני המשרד. רואים.

הוא מזדקף ,מסתכל עליי, מסתכל על המראה, מעביר את היד בשיער ונכנס למקלחת.

"את באה? "

הוא מסתובב אליי עם הגב באמבטיה, הגב שלו שזוף יותר, רחב יותר ומנומש יותר.

"בדקת את הנקודה שאמרתי לך אז? "

טל אוחז בברז מעליי, כדי שיהיה לי נוח לחפוף  - "כן, הרופא אמר שזה כלום. אפשר להוריד אם אני רוצה, אבל זה לא מפריע לי. "

נחמד שהוא זכר את מה שאמרתי.

אני נשכבת על המיטה עם הבטן, מסניפה את הסדינים. איזה יום ארוך. טל מלטף לי את הגב בעדינות, ומתחיל לרדת דרומה יותר עם היד.

"איזה מצחיקה את, ילדה דפוקה. את זוכרת את הפעם הקודמת ? "

"ברור שאני זוכרת."

"כן, אז את זוכרת שנשכבת באמבטיה והתחלת לעשות ביד? "

"אני לא מאשרת ולא מכחישה טל. עד שלא תוכיח זה לא קרה. "

המילים שלי נמסות לסדינים כי טל התחיל לעשות לי ביד. הוא דוחף אותי מהכתף, הופך אותי עם היד עדיין בפנים ומנשק לי את הבטן ליד הפופיק. הוא מצטרף אל היד ומתחיל לרדת לי.

 

יש רגעים שבהם מרגישים היפר-ריאליזם. סופר מחוברים לרגע. זה רגע כזה. אני במזגן, הסדינים מריחים טוב, טל כ"כ חתיך והפנים היפות שלו בין הרגליים שלי. אני שורטת לו קצת את הגב והוא מפעיל את היד בתוכי בסנכרון עם הלשון וגורם לי לגמור. הוא נותן לי לרעוד קצת ואז מפסיק ומחייך. חיוך מדושן עונג. אנחנו מתערבלים ומתכרבלים קצת, הוא ממשיך לעשות לי נעימי בגב. אחרי   שנרגעתי, הוא מחווה את הזין שלו, הנח.

אני מתחילה לרדת לו לאט, להתענג על הגניחות הקלות שלו. לטל יש גב ברוחב של נושאת מטוסים, הוא אדיש ולא נוטה להתלהב. בגלל זה, הרגעים הקטנים של גניחות שלו, שהוא חצי משתדל להסתיר הם רגעי זהב מבחינתי. הגניחות שלו מתגנבות לאוזניי באמצע ימי לימודים, באמצע שיחות עם חברים, ברגעי שקט במשרד.

הוא מנתק אותי מהרגע וקם – " יאללה. קצת גרון עמוק. "

אני מתיישבת על הברכיים בשבילו והוא מתחיל לזיין לי את הפה. לטל יש את הזין הכי גדול שהיה בפה שלי, והוא כמובן לא נכנס עד הסוף, גם כשאני ממש ממש, אבל ממש משתדלת. הוא מחזיק מתחת ללסת שלי ומניח יד על הראש וממשיך לזיין לי את הפה.

 

מומין - מחרמן למות. כמה יפה את כותבת
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י