לפני 6 שנים. יום שלישי, 28 באפריל 2020 בשעה 17:06
התקופה הזו של החגים, עוד החל מפסח, מדברת על חופש. אני גאה בחג הזה למנות שנתיים של טבעונות, או יותר נכון שנתיים בהם חסכתי סבל מיצורים תמימים שממש כמונו ורוצים את החופש הכי הכי בסיסי.
יום העצמאות כשלעצמו מרגש אותי בעיקר בגלל המהפך הזה, שהוא ההחלטה הכי נכונה שעשיתי עד היום. מרגש אותי להלחם לצד בעלי החיים, כל ארוחה מרגשת אותי יותר ויותר מחדש, כמעט כמו מנגל נטול אכזריות.

