סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 26 בספטמבר 2020 בשעה 20:42

סוף שבוע נעים במיוחד עבר עליי. שקט לי בבסיס, עשיתי מקלחת כל בוקר, יצאתי עם בגדים משוחררים כשהשמש מחממת אותי באופן ישיר, והשיער והסנדלים רטובים ומקררים, בלב טבע. בלילות אני ישנה על מזרון דק וברקע רעש של גלים כמו בים. ובין לבין, עם עצמי או עם חברים, ראינו סרטים טובים ושוחחנו. אני רוצה לכתוב על כמה שנעים לי לפני תחילתו של שבוע חדש. מחר ישארו לי 199 יום לשחרור, ואחזור הביתה לשבועיים בלי לחזור לבסיס, עד לסופו של הסגר המייגע הזה. קשה לי מאוד בעיקר בגלל המרחק מהמלכה ומהמלך, אבל אתמקד דווקא בתחושות הנעימות שהם העלו בי בימים האחרונים. השיחות עם המלך גורמות לי להרגיש בטוחה ולתחושה נעימה, אני מדמיינת מפגשים נוספים שלנו ביחד, לבד, עם המלכה, ואני מתרגשת אל מול מפגשים חדשים מעניינים נוספים שטרם קרו. אני שמחה מהחיבור שנוצר בנינו, מהמגע המדהים שיש לנו ביחד, ועוד לא כתבתי עליי, אבל אכתוב.

עבור המלכה אתחיל פסקה חדשה לגמרי. אני לגמרי מאוהבת. אני מתגעגעת אליה כל כך, לחיוך שלה, לגוף החלק והנעים שלה, לפעימות הלב, לשיחות פנים מול פנים, ללהיות הנשלטת שלה לידה. אתמול המלכה אישרה לי לגעת בעצמי ולא הצלחתי לבד, רציתי לגעת ביחד איתה, מה שגעגועים עושים.. דיברנו מאוחר יותר והילדה יצאה ממני. הרגשתי שהיא עושה לי הרדמה כמו לנסיך. ישנתי מושלם אחר כך.. המלכה הקשיבה והגנה, חיבקה ואהבה. היא אמרה שהם תמיד ישארו המשפחה שלי. גם כשכבר לא אהיה הגורה שלה בעתיד הרחוק. ועד אז, בנתיים הקשר שלנו רק מתהדק מתעצם ומתקדם. היא סיפרה לי שקנתה לי צעצועים היום, זנב עם פלג שהיה נראה מעניין ויפה, למרות שהוא זנב של שועל, ואני גורה של לביאה.. המלכה אומרת שללביאה יש זנב מכוער, אז אני אהיה המוטציה שלה. היא אמרה שקנתה צעצועים נוספים שאני מתרגשת לדעת מה הם, אינני יודעת עדיין. והדבר שהכי ריגש אותי, היא בחרה בשבילי קולר.

אני מחכה לא רק להיות שייכת למלכה, גם להיות מקולרת אליה. אבל את האמת? זה לא לחוץ לי בכלל. אני נהנת מכל רגע בקשר הזה, מכל תהליך שאנחנו עוברים ביחד. כיף לצפות לקולר, כשאקבל אותו זו תהיה התרגשות מטורפת.  ונעים.

יהיה נעים

Master Maor​(שולט){הפוכית} - אין על שקט בבסיס של שבתות. כיף לשמוע ממך שלווה ואופטימיות.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - לגמרי. ולגמרי כיף׳
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י