בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אגם הברבורים

לפני 4 שנים. יום שלישי, 17 במאי 2022 בשעה 15:19

לאחרונה הדחף לשלוט במישהי הולך וגובר. אם תשאלו, אענה שאני בכלל נשלטת, ומזוכיסטית מאוד. כנראה אוכל להתאהב רק במישהי דומיננטית. אבל לפעמים, אנשים כל כך מעצבנים אותי, וזורקים הערות ואמירות כל כך מטומטמות, שבא לי פשוט לדחוף להם את הראש לרצפה, במיוחד אם זו היא. לראות אותה מסתכלת עליי מלמטה, לדחוף לה את הראש אליי, ואני אפילו לא אוהבת שיורדים לי! אבל בא לי להכאיב ולראות מישהי סובלת, סתם כדי להרגיש עליונות, סתם כדי להרגיע את המקום בתוכי שכועס על שטויות של אנשים, אם היה אפשר לשים אותם במקומם, היה זה טוב ואפילו נעים.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י