בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אגם הברבורים

לפני 4 שנים. יום שישי, 19 באוגוסט 2022 בשעה 2:34

הולכת לויפאסנה ומתה מפחדת. אולי לא מתה. כן מפחדת. במקום- אני הולכת, מתמודדת. אבל אמאלה, כמה קשה לעצור את השגרה של לימודים-עבודה-חברים-בת זוג. פתאום 10 ימים מרגיש כמו נצח. כמובן שיעלו חששות ורצון לברוח.

בינתיים לא בורחת

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י