שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

באופן פרדוקסלי למדי.

לפני 4 שנים. 19 באוגוסט 2019 בשעה 13:18

זה לא שאני מתביישת במי שאני או במה שאני. אולי אני קצת מתביישת בגוף שלי אבל זה נראה לי עניין קצת אחר.

פשוט לפעמים, לא ממש מתחשק לי להראות את עצמי למישהו זר, להיפתח ככה. באינטרנט הכל נחמד ויפה, הוירטואליות מקלה על המבוכה והביישנות, אבל בעולם האמיתי קשה לי לדמיין את עצמי במשהו חד פעמי או חסר משמעות.

החלום שלי הוא מישהו או מישהי שיהיו החצי השני שלי מכל הבחינות, שהרצונות והמאווים יהיו משלימים, כולל מהבחינה המינית. אבל אני לא רוצה רק את זה. אני רוצה שזה יהיה יחד עם הכל, ואני לא מצליחה להבין איך אני יכולה למצוא משהו כזה, מישהו כזה, מישהי כזו.

מרגיש לי כאילו כל הקהילה הזו מבוססת על המיניות ועל הפתיחות שבה, ואני לגמרי לגמרי תומכת ומקבלת ואני חושבת שזה נהדר ונפלא. אבל ניסיתי את זה קצת, וזה לא ממש בשבילי. בטח יקפוץ האחד שיגיד "את פשוט לא הכרת את האנשים הנכונים, יש המון אנשים שמתנהגים אחרת". אולי אנחנו פשוט יותר שקטים, נותנים לאנשים הצבעוניים והבוטים יותר לקחת את הפרונט. מעדיפים את הצללים ואת הפינה שלנו עם השקט והפרטיות.

פונים אלי לפעמים ורוצים להכיר, אבל איך אפשר להכיר אדם דו מימדי, דרך אותיות? ואם כבר מכירים, כל כך קשה להסתכל מעבר לשכבה החיצונית.... 

לאחרונה בן דוד שלי החרדי התארס, ואולי אני קצת מקנאה בו. על הפשטות הזו בבחירת בת הזוג, על המנהגים הברורים שכולם הולכים לפיהם, הנורמה. אבל אני הכי לא "נורמלית" מהצד השני, לא מצאתי אף פעם את התבנית שלי, בשום מקום. ואני לגמרי בסדר עם זה. אז מה עושים מכאן?

King of Kinks - אפשר להיות הכל. תמיד תרגישה חופשיה להיות מי שאת, ותהיי סבלנית, כי האדם המתאים יגיע מכאן או מחוץ לאתר.
לפני 4 שנים
BKSG - נכון מאוד! ברגע שתרגישי חופשייה ותהיי שלמה עם עצמך תלמדי להינות מכל הרגעים בחיים גם המפחידים ולאמץ את הרגעים המפחידים. לא כ״כ הבנתי את ההגדרה שלך לנורמליים... כי חוקי החברה החרדית לא נורמליים בעיני
תעשי את מה שמתאים וטוב לך
לפני 4 שנים
liki5 - מה הבעיה עם הגוף שלך תרגישי נוח עם מי שאת, זאת את ויש אחד שרוצה רק אותך כמוך ולא אחרת, וחוץ מזה אל תוותרי את תמצאי מישהו שיעשה לך את זה.
לפני 4 שנים
היד - זה החלום שלך? מצויין! תממשי אותו. איך? זה פשוט יקח זמן. זמן ונסייון וחוויות. את צעירה...מאוד. אז בנוסף למה שאמרתי, סבלנות.
אל תשתמשי במונחים כמו נורמלי, זה לא משרת שום מטרה.
לגבי הגוף שלך...מי שיאהב יאהב ומי שלא...אז לא.
אהבתי את הפוסט. בהצלחה.
לפני 4 שנים
orian - הרוב פה בורחים לאקט ולא לרגשות שמלווים אותו ויותר מכך את הלפני והאחרי (לא רק כנחמה) אלא כדרך חיים המכילה את האחר ודואגת לפתח אותו מתוך דאגה אמיתית
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י