לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 30 באוקטובר 2007 בשעה 10:43

השבוע אני די פנוי, אין הרבה עבודה, מה שמשאיר הרבה מדי זמן לתהיות, מחשבות, חלומות רעים, תשוקות בלתי ממומשות, תסכול, ויאוש.

אתמול היתה אמורה להגיע העין הסוציאלית לביקור בית בקן הציפורים, כדי לבדוק אם קופיקו יכול לחזור לכאן לביקורים. היא התקשרה ביום א' להגיד שהיא מאוד עמוסה וביטלה, ללא קביעת מועד חדש. "מה שחשוב זה שאתה רואה אותו" היא ירתה בחוסר סבלנות, כאילו שפעם בשבוע במרכז קשר או בשוטטות ברחובות זה בסדר וטבעי. בינתיים גם בפון אני לא מצליח לתפוס אותו, ועושה רושם שבעיותיו משנים קודמות חוזרות, למרבה אי-ההפתעה.

במוצ"ש אחרי שסיימנו לעשות ספונג'ה תהום אמרה שהיא רוצה שאני אזיין אותה, וגם שהרצפה נקייה וזה תמיד כיף לה לראות אותי זוחל עליה. רשמתי לפני שהיא זקוקה לפמפום, וכן שיש לה אי אילו תשוקות פמדומיסטיות לא ברורות. היות שאי אפשר לתפקד כמלכה כשאת מתה לזין הסדר ההגיוני נראה לי קודם לזין אותה ואז כבר נראה. אז הוריתי לה למצוץ לי, ואז לקחתי אותה לחדר השינה, הורדתי לה את התחתונים וזרקתי אותה על המיטה, ועליתי מעליה ל69, להפתעתה. אחר כך התחלתי לזיין אותה, והיא נאנחה וצווחה, אבל כל כמה דקות התנתקה ועשתה כאילו לא מזיז לה, ואמרה דברים כמו : "נו, זה כל מה שאתה יכול? תראה לי איך אתה מזיין!" . היא כנראה ניסתה לשלב פמדום בזיון, או משו. ניסיתי להכניע אותה עם מכות אבל היא אמרה שהיא לא רוצה כאב, ולמרות זאת המשיכה בטיזינג הזה. בפעמיים הראשונות הבלגתי, בפעמיים הבאות כבר התחלתי להתעצבן, ואחרי שש או שבע עצירות שכאלו פשוט נמאס לי, קמתי מהמיטה ואמרתי לה : "לא כיף איתך" . ביומיים הבאים הייתי די קפוא, כעוס, ומסוגר, ואפילו לא יכולתי לעשות ביד כי לרוב כשאני מפנטז זה עליה. אתמול סגרנו את הסיפור כאשר שלטתי בה, בלי אביזרים וכאב, ואז זיינתי אותה ממושכות, וגם השתנתי עליה ונתתי לה למצוץ. עכשיו הכל בסדר, כאילו.

לאורך הימים אני מצליח לאכול נכון, אתמול שבתי לאכול גיל עם סובין (זה ממש נהדר, ביס אחד מזה וכבר מרגישים שבעים ויוצא החשק לאכול לכל היום) ולערב הכנתי שוקי הודו עם ירקות ברוטב עגבניות שבילו יחדיו 5 שעות על פתיליה. אני עושה ספורט, אני שר, ואת העבודה שיש אני מבצע באיכות הרגילה. אבל חשק לחיות - וול, זה אין.

sweety - בייבי, אני דואגת

אולי אני אבוא לתת לך חיבוק ונשיקה מוחצים??!

אוהבת מלאן ת'לפים. }{}{}{}{
לפני 16 שנים
Mary Jane - אולי זה מעט לא הולם, אבל אני חייבת לומר שהמשפט הראשון נורא מצחיק:)
לפני 16 שנים
ICI - ביקור חולים?
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - לפעמים כל מה שצריך זה זיון הגון
בלי סאדו שמזו
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - הגיע הזמן
לחזור ולהשתרלל עם אחרות.
זה מה שנתן לך פרפרים בבטן ודפיקות לב לאחרונה
אז למה להפסיק?
לפני 16 שנים
brena​(נשלטת) - אוף, אני גם בתקופה כזו.

}{
לפני 16 שנים
פרנקי - מוזר..
אתה עובד, ישן, מזיין, אוכל, מחרבן סדיר (גיל עם סובין), שר ויוצר. וחשק לחיות אין לך ? לא נראה שהמצב כל כך גרוע . אולי אם כל מה שישאר לך בחיים זה כניסות ויציאות של סובין אז החיים יראו לא משהו.
לפני 16 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - החיים האלה... לא משהו בכלל.
תנסה לקלל קצת באיטלקית, זה ממש כיף:

"קה אסטה ויטה לה 'מלדטה!" (או משהו כזה...)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י