ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 10 בפברואר 2008 בשעה 11:28

ארבעה שבועות לפרידה.

זה לא שאני לא מתגעגע, זה לא שזה לא עדיין מכה בי מדי בוקר, אני עדיין מספר לכל מי שרק מוכן לשמוע (כולל המוכר בחנות המחשבים, הפקידות בבנק והירקן) שנפרדתי מחברה שלי, שאני בודד ומסכן, ועדיין הקיום הוא כמו טיול שלא נגמר. פרידה זה ערעור מוחלט של כל מערך החיים.

אבל מנגד גם יש תחושה שנצבר מרחק. כמו במסע, התרחקתי מנקודת המוצא, כבר עברתי תלאות בדרך, והבית שעזבתי הוא כבר זיכרון מטושטש במקצת, רחוק, והדרך ממשיכה להתפתל הרחק ממנו. כבר התרגלתי לגור לבד. אם היא היתה חוזרת לפתע, זה היה מוזר מאוד.

בלילה השתפר מצב הרוח בהדרגה, בעיקר בעקבות חילופי ההודעות עם נומרו אונו. למרות שבמשך היום גמרתי אומר בלבי להניח לה והורדתי אותה מרשימת הקשר היוקרתית והדינאמית שלי, בערב החזרתי אותה, מצאתי את עצמי מקליט לה שיר, והתכתבתי איתה עד 4 בבוקר. אני קצת מאוהב בה, כפי הנראה. האלילה המתולתלת אמרה לי בשישי משו שאמר לה בעלה, שממנו השתקף שהיא יודעת מי זו אונו. ("הוא ירד באיזה מאה קילו"...או משו כזה) . וזה הפתיע אותי, כי למיטב ידיעתי זה הסוד הכי שמור בכלוב, אם לא במדינה כולה. שאלתי אותה איך היא יודעת והיא ענתה שזה פשוט היה לה ברור לגמרי. "אתה תמיד סביבה כזה כמו איזה כלבלב"....היא עקצה, ואת המילה 'כלבלב' היא משכה ככה בלעג שגרם לי להסמיק.

בכלל אני לא מבין מה קורה לי בתקופה זו עם בחורות תפוסות.
אונו תפוסה כאמור.
הגבוהה והאצילית שהזמינה לי סושי ונודלז מג'ירף אתמול אחרי הצהריים, מיוזמתה וחרף התנגדותי (היה מעולה) ואחר כך בילתה את היום בלנסות לשכנע אותי לוותר על חוקי האתניקה* ולתת לה לסשן אותי כדי לעורר את הבחור שהיא יוצאת איתו ואני שידכתי לה.
ובלילה בצ'ט ניסתה לשכנע אותי דומית מקסימה אחת שנמצאת כרגע בקשר עם דום מקסים בפני עצמו, לבוא אליה, לשתות איתה, ואולי להישאר לישון. היא גם אמרה שבגלל שהיא בקשר עם דום יש לה רעב גדול להצליף ולשלוט, וזה אחרי שהתוודתי על הרעב שלי להישלט. כששאלתי איך הזמנתה מתיישבת עם הזוגיות שלה היא ענתה שהוא לא חייב לדעת הכל, שהיא לא תספר ואני לא אכתוב בבלוג. פחח.

ובלילה, אחרי שהוספתי לפרופ שלי את הכיתוב "לבד כמו כלבה" קיבלתי את ההודעה הבאה ממתחלפת אחת שלא הכרתי :

"בואי כלבה עזובה אתן לך לשתות קצת מיצי כוס טריים
אעשה מהכלבה זונה ששכחה את שמה האמיתי
בואי כלבה...על ארבע!"

הודעות כאלו אני מאוד מאוד אוהב לקבל 😄
וגם הייתי בא, אפילו שהיה ארבע בבוקר, אבל היא בעיקר חיפשה פרטנר לפון סקס, שדנה לא עושה בפרנציפ.

בלילה ישנתי חזק וטוב, בבוקר קמתי והפיסי קרס. הזמנתי טכנאי ואני כותב עכשיו על המק באולפן.
נראה לי שממש הגיע הזמן לעשות פה את הנקיון היסודי הזה. זה קצת קשה נפשית, כי זה אומר שאני באמת גר לבד ומנקה רק בשביל עצמי. זה אומר שבאמת כבר אין גבירה לבית. אבל אולי אם אני אנקה, ואצור פה מרחב נקי - מעשית ואנרגטית, הגבירה הבאה תבוא.

sweety - תפסיק! זה רק חודש.
אני כבר שנתיים לא מצליחה להרגיש כלום.
לפני 16 שנים
הקיסרית פרינסי - תנקה טוב :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י