צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 10 במאי 2008 בשעה 0:27

בדרך הביתה, מוקדם מדי, בשלוש ועשרים, דרך הניאונים והנצנצים שהעירייה שתלה בכביש בהרצל בואכה סלמה, חשבתי על כמה בבית אני מרגיש ברחובות הכי דאונטאונים של דרום תל אביב. בפינת פלורנטין שחור בסובארו פשע שואל אותי איפה יפו. אני מצביע לו שמאלה, ואז הוא שואל איפה יש בית זונות.

אני מרגיש את השריטות בגב שלי, פרי סשן האימו שעברתי, בחזקת *בואי נראה אותך מכאיבה לי יותר ממה שכבר כואב לי, ושכולם יראו על הדרך*, ועונה לו "בכוס של האמא שלך".

כמה שניות אחר כך מתחלף לו הרמזור, והסובארו פשע עם השחורים עוצרת לידי. הם מדברים כמו שערסים מדברים ביניהם, אני שומע "מה זה? מה אמרת? " ואז אקדח נשלף לכיווני, ונורה. המכונית נותנת גז. האקדח היה צעצוע, כפי הנראה.

אני מהלך לעוד כמה שניות, ואז שומע בת קול נשית, שנדמה לי שקוראת בשמי. אני מרים את העיניים. במרפסת הפלורנטינאית שמעלי עומד זוג יפה, במרכזו של שביל אורות, הכי רומנטי ופריזאי שאפשר לדמיין.

אני שואל אותם אם קראו לי. הם שואלים אם נבהלתי כשכיוונו עלי עם האקדח. אני עונה : "לא. (באמת בדיוק חשבתי על איך זה שלא נבהלתי) אדרבא, שמישו יגאל אותי מיסוריי." ומוסיף ואומר להם שהם זוג יפה. (וחושב, הלוואי שהיו מזמינים אותי לעלות ולשרת אותם).

יצאתי מוקדם מדי מהמסיבה קודם כל כי נגמר לי הדרינקינג מאני. שתיתי במאה, ונשארתי צמא. אולי אתדלק ואחזור. אוממלות מרגישים בכל מקום במילא.

wrong naughty girl​(לא בעסק) - קשה בפלורנטין
לפני 16 שנים
אופק קסומה - תגיד לי, אתה נורמלי?!
מה אתה מלחיץ אותי ככה?
לפני 16 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - בחייאת ונוס! תזהר! מה אתה, טמבל?
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י