אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני שנה. 15 במרץ 2023 בשעה 20:34

המטפלת ביקשה להקדים השבוע ל16:00. עקב עומס העבודה המטורף נאלצתי לוותר ואני מתמלל את הפגישה מתוך ההקלטה שתהום שלחה אליי ביוזמתה. 

 

תהום: ״מוזר לי שהטיפול לבד אבל זה טוב כי יש כמה דברים שהייתי רוצה לדבר ולהעלות כזה על המשיכה המינית שכאילו אני מרגישה שיש לי המון בלאגן במיקוד המיני, בפנטזיות שלי ומה שקורה בפועל, כאילו, זה לא בהכרח פער, הפנטזיות שלי מאוד מאוד רחבות, יש לי המון פנטזיות מיניות, גם כשולטת, גם כנשלטת והביצוע שלהם הוא, אממ, יש איזשהו פער מסויים בביצוע. גם עלה העניין הזה של הבחור הנוסף, ובעצם אני אומרת שכאילו היו לי חוויות מאוד טובות מזה בעבר וגם היו לי חוויות מפחידות ולא טובות בשנים האחרונות מכל מיני סיבות, בעיקר שאני היום מנתחת את זה ושואלת את עצמי מה עשיתי לא טוב וזה שלא החזקתי את המרחב.

מאז שאנחנו נשואים היו ארבעה בחורים בסיפור, עם אחד זה היה ממש על הפנים שפגעתי בדן מאוד. עם השני היה איזשהו עניין שהרגשתי פער מסויים. מצד אחד הדברים שאני רוצה עם הבחור, ומצד שני הרגשתי שאני מתרחקת מדן. וזה משהו שאני לא רוצה לעשות. בזמן האחרון שהתחלנו להעלות את העניין אז התחלתי לדבר עם מישהו ואז קלטתי שאני עוד פעם מתרחקת כאילו כי אני מרגישה שאני לא זו שמובילה את הסיטואציה ואני נותנת לבחור להוביל את הסיטואציה ואז אמרתי רגע רגע, כאן אני עוצרת.

בלבלתי אותך נראה לי״.

מטפלת: ״אני חושבת שאת מבולבלת כי את מסבירה את עצמך מאוד יפה, זה לא שאת לא יודעת להסביר את עצמך. כשאת אומרת ׳משהו טוב׳ את מתכוונת לשניכם משהו טוב. את מתכוונת לזוגיות המינית של שניכם. כשזה עשה רע זה היה רע לך או למיניות הזוגית?״

תהום: ״במקום לקרב זה הרחיק אותנו. פתאום הייתי עסוקה בלכבות את השריפה שהדלקתי. דן כן מעוניין שאני אגשים את הדברים האלה״.

מטפלת: ״זה מה שהוא אומר״.

תהום: ״אני גם בטוחה שהוא מתכוון לזה״.

מטפלת: ״הוא מתכוון. אני לא בטוחה שהוא יודע מה זה עושה לו נפשית״.

תהום: ״אני חושבת שאם אתקדם בצעדים קטנים…״

הן עברו לדבר על היחסים שלה עם מושיקו ב2019 ותהום אמרה שהיא לא כיוונה את זה למקום של תיבול של המרחב המיני שלנו והמטפלת אמרה: ״אולי בגלל זה קראת לזה רומן. כי רומן זה מחוץ לקשר הזוגי עם בנאדם שלא אמור להיות עבור שנינו. אם זו שלישיה אז זה לא רומן. רומן זה מחוץ לזוגיות״.

תהום דיברה על הקושי שלה להישלט על ידי כי זה שיחזור של הטראומות הינקותיות שלה.

מטפלת: ״שימי לב מה את אומרת. יש לי פנטזיה מינית שהיא מאוד משמעותית לי והיא מלווה אותי תקופה ארוכה. אני רוצה אותה, והיא כוללת אותי כנשלטת. אבל הפגיעות אל מול דן היא כל כך קשה שאת חייבת לעשות איזשהו היפוך אחרת את לא סובלת את זה. את מתחילה להיות דיסוציאטיבית״.

תהום: ״איך אני אסביר את זה במילים יותר ברורות? היה לי איזה תיאור אבל עכשיו הוא קצת ברח לי. אממ, אם אני אבוא ואגיד לו, דן, בפעם הבאה שנגיע למרחב מיני אני רוצה שאתה תשלוט בי וזה וזה הוא יעשה את זה והוא יעשה את זה מדהים והכי מחבק ואוהב ובאמת. אבל, כאילו, אני צריכה משהו ש, אה, אני לא מצליחה לקבל את זה לגמרי ואולי זה גם עניין של החפצה. שמישהו קצת יחפיץ אותי, קצת ישתמש בי״.

מטפלת: ״את לא יכולה לקבל את זה מדן כי כי הוא לא באמת משתמש בך, הוא אוהב אותך?״

תהום: ״כן״.

המטפלת התפלאה לשמוע שאני לא מחפיץ את תהום והתקשתה להתמודד עם הקונספט: ״זה אליה וקוץ בה. האהבה הגדולה הזו של דן מגיעה עם איזשהו פגם, כי הוא לא לחשוב כלפייך את כל המחשבות שחושבים עליך אנשים שלא מכירים אותך. אני אגיד עוד יותר, את לא יכולה להתייחס אליו בצורה שמנותקת מאינטימיות כמו שאת יכולה להתייחס לאנשים אחרים. מין בין זוגות אינטמיים לא יכול להיות טעון באותה אנרגיה מינית מענגת כמו שמין עם מישהו זר טעון״.

תהום: ״זה לא בהכרח מענגת. האורגזמות שיש לי עם דן הן מאוד חזקות ומאוד עוצמתיות ואני לא חושבת שהזיין על הכי טוב בעולם יבוא עכשיו ויגיע לרמה שאני מגיעה עם דן. זה ערוצים שונים. הבנאדם השלישי, מה שהוא מביא זה הפלירטוטיות הזאת שפחות יש לי עם דן, קצת סקרנות, מסתוריות…״

המטפלת שאלה מדוע תהום לא פשוט נפגשת עם גברים בלעדיי ותהום הסבירה שהפנטזיה המשמעותית שלה היא אינטראקציה משולשת בה אני פעיל עם הגבר הנוסף. היא סיפרה על פעם כזו שהיתה לפני שלוש שנים: ״התמלאתי בתחושה הזו, בביטחון הזה, בערך העצמי הגבוה והדברים הטובים ויכולתי להוציא את זה ולתת את זה לדן״.

מטפלת: ״אני חושבת שזה קשור לזה שהיית ילדה לא נחשקת, לא נחשבת יפה. תמיד אמרו לך שאת שמנה, לא היה מישהו שיתפעל ממך. הגברים הגדולים האלה, זה שהיית עבורם מושא תשוקה מיני, זה שיכולת להיות איתם ולתפקד איתם מינית, מה זה נתן לך?״

תהום: ״זה נתן לי איזושהי הרפתקה אחרת. לבחון את המיניות על גבול האסור. זה נתן לערך העצמי שלי תחושה שאני יכולה להשיג כל דבר״.

מטפלת: ״הו. תחשבי על המשפט הזה. זה משפט שרוב האנשים לא יכולים להגיד״.

תהום: ״נכון, זה גם לא משפט שבת 15 יכולה להגיד״.

מטפלת: ״והיא גם לא אמורה להשיג הכל. אם היתה לך בת אנחנו לא היינו רוצות שבגיל 15 היא תשיג הכל. אז בעצם כשאת מסתובבת עם חוויה שהמטען שקיבלת מילא אותך במשהו ששומדבר אחר לא יכול למלא, זה פגש כנראה כאב פנימי של ׳אני לא באמת שווה׳ ואני חושבת שהתקבע משהו בערוץ המיני. יש לי הרגשה שאת זוכרת את הערוץ ההוא כמשהו שנותן לך משהו ששומדבר לא משתווה אליו.

זה משפיע לך על היחסים עם דן. כשאת באה עם ערך עצמי למרחב הזוגי החוויה שלך היא רגועה וטובה. את מרגישה אהובה ואוהבת. כשדן כועס עליך את מתפרקת. את מתחברת למקום שמאוד לא בסדר, מאוד לא שווה. את הופכת להיות משהו מאוד מצומצם, כמו שכתבת לי מהמלדיביים. את הופכת להיות חסרת אונים לגמרי. את המין הוא מפסיק, הוא לא מקיים איתך שום מגע מיני, ולך אין את הצ׳ארג׳. במרחב המיני את מלאה בכוח, בעוצמה, במסוגלות, ביופי, בכל טוב״.

תהום: ״נכון. אני שואלת את השאלות האלה לגבי מין עם האדם השלישי, איך זה יהיה והכל… אני לא חושבת שיש איזושהו תחליף לזה. אני נהנית מזה, וגם דן נהנה מזה״.

מטפלת: ״אז למה אנחנו לא עושים את זה? יש כאן איזשהו פער״.

תהום דיברה על זה שרק עכשיו היא למדה להחזיק את המרחב המיני בצורה מודעת.

מטפלת: ״אם את צריכה לאונן, ואת צריכה לגמור לבד עם עצמך. על מה תפנטזי?״

תהום: ״כנראה על המשהו הלא מושג. שני גברים שמעוניינים בי״.

מטפלת: ״זה מכניס אותך לכאב, מצוקה ובלבול שיש לך פנטזיה שהיא מאוד מאוד מעוררת אבל בפועל את תקועה עם הביצוע שלה. הדבר היחיד שאנחנו צריכים לחשוב כאן זה האם יש דרך לא פוגענית ועדיין מעוררת ומרגשת ומשיגה את המטרה המינית… יש לכם מנסיון העבר שזה היה מעולה. ויש עוד משהו ששמעתי ממך היום, שאת פנטזיית הנשלטות את לא יכולה לעשות עם דן״.

תהום בטון נחוש: ״אני חושבת שיש כאן שני עניינים. כי גם אם המין עם דן עכשיו יכלול אותי כנשלטת באופן אולטימטיבי והכל וגם הוא יהיה כנשלט ושנינו נהיה מאוד מסופקים בעניין הזה, אני עדיין לא חושבת שזה יוותר על הפנטזיה של השלישיה״.

מטפלת: ״אוקיי, אז בואי נראה אם היא בת ביצוע כבעבר. את זוכרת את זה כמשהו שהיה מעולה. דן היה שותף לפעמים האלה. אז יופי, כשדן יהיה פה ננסה להבין מה אפיין את הפעמים האלה והאם אפשר להעתיק אותם לימינו אנו, ובאילו תנאים״.

אושה{אוש} - "זה נתן לערך העצמי שלי תחושה שאני יכולה להשיג כל דבר״
מזדהה
לפני שנה
Venus in Furs - באמת חשבתי עליך כשהאזנתי לפגישה...❣️🦋
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י