ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 15 שנים. 1 ביולי 2008 בשעה 16:58

בליל של תחושות, כמו צבעי מים שהתערבבו זה בזה על בד לכדי עיסה חומה ירקרקה וחסרת צורה מוגדרת. הנסיעות האלה לחדרה, ליורש, גומרות אותי. היום בפעם השניה מתוך שלוש השבוע, כל כך חם ומיוזע, שבע שעות, השמש קופחת מלמעלה, ואני צריך להיות חזק ומכיל עבור היורש, גם אם מבפנים אני סוער מודאג ובודד. אני כל כך אוהב אותו, מרגיש אותו וקורא גם את המחשבות שקשה לו לבטא. עלו לי דמעות כשהעליתי אותו על האוטובוס.

היופי הנשי שאני נתקל בו בדרכים עושה נעים ומגרה בעין, אך דוקר וצובט בלב, שכל כך רוצה, כל כך צריך... שמלות קיץ פרחוניות וקלילות, שיער מתנפנף בכל הגוונים, עיניים שחושפות נשמות מרתקות... מחשופים מרטיבי פה ומעוררי כפות ידיים, רגליים ארוכות וחלקות... איפור מרגש, אביזרי אופנה מדליקים. ואני פנוי כמו נהג מונית שסיים נסיעה ארוכה למקום שומם ומחפש נסיעה בדרך הביתה.

אמש בלימיט שוב חיכיתי לשולטת המסתורית שאולי תגיע, וכשהתייאשתי והלכתי תפסה אותי למטה היפהפייה הקרירה מהשבוע הקודם. הפאסון שלה קשה וציני, ואלמלא היתה יפה כל כך בטח הייתי נוחר בבוז וממשיך בדרכי. "היופי נשגב מהכשרון...את היופי לא צריך להוכיח". חזרתי הביתה עם הדרקון החמוד שאפשר לדבר איתו על דברים שאי אפשר לדבר עם אחרים, כמו נשים ומוסיקה. השמעתי לו את השיר החדש, ואז שוב תוך התעכבות על המופלאים שבקסמי הסאונד וההפקה בשיר, והוא ידע להעריך, וזה מאוד נעם לי. בהקשר לנשים הוא סיפר על מישי שהכיר ואמר את המשפט היפה : "היה איזה רגע שבו אם היא פשוט היתה שותקת ולא עושה כלום, הייתי יכול להתאהב בה"...

משפט יפה נוסף שמעתי מממשיכת מורשתה הרוחנית של מרילין מונרו : "האמת זה מה שעושה לי נעים בכוס". היא התכוונה לומר : "האמת, זה מה שעושה לי נעים בכוס", (והתייחסה למשו ספציפי) אבל אני שמעתי את זה כמשפט שמתאר את האמת האבסולוטית והגלובאלית בעיניה, ונראה לי שהוא יותר מוצלח ככה.

כשחזרתי מחדרה שטפתי את עצמי מהזיעה וזחלתי למיטה, אך לקחתי את הפון איתי בתקווה שהמסתורית תתקשר. היא אכן התקשרה ואמרה שדווקא רצתה לפגוש אותי אמש, ואפילו התקשרה ללימיט לשאול אם אני שם, עוד לפני שהגעתי. לא שזה היה משנה משו, היא תפוסה, או כמו שאמר בחיוך ציני אלונזו החכם : "יש סיבה טובה שהיא לא עוברת איתך שלב מהוירטואלי, גם אם אתה לא יודע אותה". ואז כשהיא התחילה לנזוף בי שזה לא סקסי להיות עצוב ובודד והרגשתי בלתי מוכל לחלוטין סיימתי את השיחה, ולפי הצורה שהיא ירתה את ה"בי!" האחרון כנראה גם את הקשר המוזר הזה...

אני אמנם בודד וכמה, ופנוי, ומוכן, ורוצה, וצריך, אבל זה לא אומר שאני אתפשר או אשלם כל מחיר רק כדי לא להיות לבד. אך זה לא אומר שלא אהיה עצוב, או שלא אסבול והרבה. תשוקה גורמת למוח לנוע במעגלים.

אני גאה מאוד להציג את השיר החדש שיצרתי בשבוע האחרון. מילים, לחן, הפקה מוסיקלית, עיבוד, שירה, נגינה, הקלטה, מיקס, ומאסטרינג. "לכל אחד יש חור" :

http://www.myspace.com/danzipori

ווליום !!!

מלכת הכלום - אתה ילד מוכשר.
השיר מאד מאד יפה...
לפני 15 שנים
No Name - נשמע טוב !
אהבתי.
לפני 15 שנים
SPENKY{שייכת} - מעולה!!!
עוד!!
לפני 15 שנים
מלאך שחור{רז78} - "מילים, לחן, הפקה מוסיקלית, עיבוד, שירה, נגינה, הקלטה, מיקס, ומאסטרינג"..
שכחת לציין רק את מקור ההשראה..
לפני 15 שנים
Needles And Pins​(לא בעסק) - נהדר לחלוטין... אהבתי :)
לפני 15 שנים
אופק קסומה - אתה גאון, ולא פחות מזה.
אלוהים, כמה שאתה טוב!
לפני 15 שנים
Succubus​(אחרת) - אחחחח, כמה מגניב, איזה אנרגיות. הדיסטורשן המטאליסטי הזה עושה לי רטוב. :-)
לפני 15 שנים
Toxic Princess - לדעתי יצא קצת משעמם.... דמיינתי לי את השיר בקצב קצת יותר מהיר ומדליק..
אבל סבבה.. אחלה שיר
לפני 15 שנים
הילדה הכי יפה בגן - very nice
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י