ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 6 חודשים. 24 באוקטובר 2023 בשעה 17:40

התעוררתי מסיוט נוראי. 

חלמתי שמולדתי הפכה לדיקטטורה ולתאוקרטיה מיליטנטית, כמו הגרועות שבאויבותיה. 

שנהייתה רק דעה אחת שמותר להשמיע. אסור היה למשל לבטא כאב על מותם של ילדים מעבר לגבול. מי שהעז נשטף בתגובות זועמות ונאלץ לחזור בו ולהתנצל או להיות מנודה ומפוטר מעבודתו או אפילו להיעצר על ידי המשטרה. 

חלמתי שרבים ממכריי קוראים בלהט גלוי לרצח עם, להרג, לגירוש ולביצוע פשעי מלחמה. שכל השיח ברשתות הוא של זעם, צער ושכול, ושכולם התמכרו לזמזום הבלתי פוסק מסביב לשעון של ראשים חמורי סבר ויודעי כל בטלוויזיה. שהשלטון רק הגביר את השיסוי וההסתה נגד מתנגדיו, ומלבד פעולות נגד האזרחים ויחסי ציבור לעצמו לא עשה כמעט דבר. 

מה שהיה הכי מפחיד בסיוט, זה שנראה היה שאבדה התקווה לגמרי. אף אחד כבר לא שאף לשלום, אפילו לא כמשאת לב או חלום רחוק. איש לא זכר את ריחו המשכר של פרח, את צלילו המתוק של צחוק מתגלגל, את יופיה רב ההוד של זריחה. כולם האמינו רק בנקמה, בדם, בחורבן ובאלימות. 

נשמתי עמוק, הזכרתי לעצמי שזה רק חלום רע וחזרתי לישון, בתקווה להמשיך לחלום טוב יותר. 

תהום - פוסט עמוק ויפה 💟
לפני 6 חודשים
זוג פלוס​(שולטת) - נראה שהתעוררת מסיוט אבל עדיין חולם.
חלומות על ''שלום''.
כשתתעורר...תעדכן
לפני 6 חודשים
Ollie​(נשלטת) - 😭💗
לפני 6 חודשים
כחש​(נשלטת) - במלחמה אין מוסר. עם מוסריות יתר ורכרוכיות ונתינת הנחה לאויב הגענו לאירוע הקשה ביותר במדינה שלנו.
קמנו מתוך כאב, צמחנו מתוך קושי. הכאב והקושי האיצו בנו להקים מדינה בה אתה יכול להתבטא באופן חופשי. הם, עם כל הצער בחרו את הבחירות שלהם. בחרו בהנהגת טרור. אז אתה באמת לא יכול להבין את הבחירה לתעדף את הביטחון של המדינה שלנו על פני ביטחון רגעי שלהם? אתה באמת לא יכול להבין איך יש אפס הכלה לכל מסר שהוא לא הסרת האיום? לא הגיוני לצפות שאחרי שפגעו בנו בדרך הכי איומה שאפשר לחשוב עליה נהיה מוכנים לעשות כל מה שנדרש בשביל להגן על עצמנו?
המלחמה כאן היא לא מלחמת נקמה, היא מלחמה על השמדת האיום. כי תאמין לי שאם תינתן להם רק האפשרות הם יגיעו עד אליך ויהרגו אותך מבלי לחשוב פעמיים.

ולכן, אם זה העם שלי מול העם שלהם, בוחרת בעם שלי. להם לא אכפת מהמחיר, למה לעזאזל לך אכפת? זו חתיכת פריבילגיה לחשוב ככה. ועדיין, ועדיין.. כמה שזה מעורר אמוציות אתה עדיין יכול להתבטא כרצונך. רק אל תצפה שיקבלו את זה בהבנה כמו שקיבלו לפני המאורע האיום ששינה את פני המדינה לנצח.

אעלק שלום...
שלום עם נבלות ששמחים ומארגנים צעדות שמחה על כל פגיעה בישראלי. סליחה, ביהודי. סליחה, בכל מי שלא מוסלמי.
שלום עם "אנשים" ש90% מהם הצביעו בעד ירי רקטות.
שלום עם אנשים שכאשר הבנים שלהם מתקשרים לבשר שהם טבחו ביהודים הם מברכים אותם.
שלום..

ביום שננקה את הרעה החולה שחיה שם אולי נתפנה לחשוב על מושגים נחמדים ורחוקים ומתייפיפים כמו שלום.

פשעי מלחמה אעלק.
לפני 6 חודשים
backgammon​(שולט) - בוודאי שבמלחמה יש מוסר. זה הגורם לחלק לא-מבוטל של הכאב והצער והכעס שאנחנו חשים בתגובה למה שנעשה על ידי הנבלות.

אין קשר בין מה שקרה לבין 'מוסריות יתר ורכרוכיות ונתינת הנחה לאויב'. יש כאן אויב מתוחכם ואכזרי שניצל שורה של כשלי-מחשבה וכשלי-התנהלות אצלנו, בכל הדרגים.

'ביום שננקה את הרעה החולה שחיה שם'
לא יהיה יום כזה. גם אם נצוד ונהרוג את כל מי שהשתתפו וכל מי שתכננו ואפילו את כל מי ששמחו.
בני-אדם, מטבעם, נושאים בתוכם אור ואפלה. גם אלה שבצד השני. עצם קיומנו כאן, במדינה משלנו, גורם לחלק מבני-האדם בצד השני לבטא את האפלה שבתוכם. זה קרה במאורעות של שנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20 וזה קרה עכשיו ואין שום סיבה להניח שזה ישתנה בדורות הקרובים.

אנחנו צריכים לבסס תורת-ביטחון ואורח חיים ופילוסופיית-חיים שיאפשרו לנו לחיות כאן בביטחון ובשלום (יחסי) ובאיכות-חיים תוך שאנחנו לא נותנים לצד השני לקבוע לנו איזה סוג של בני-אדם נהיה.

לתת להם להפוך אותנו לאפלים כמותם - זה יהיה הנצחון שלהם.
לפני 6 חודשים
Story​(נשלטת) - כתבת בדיוק את איך שאני מרגישה.
לפני 6 חודשים
חרש ברזל​(אחר) - כחש מעלי כתבה יפה.
אוסיף ואומר שהתעוררתי גם אני מחלום בהקץ למציאות עם תקווה חדשה.
במציאות שאני מייחל לה ארצה להיות הכי חזק, הכי אכזר והכי משוגע במזרח התיכון. כזה שאף אחד לא יחשוב אפילו בצחוק להתעסק איתו, רק אז אולי.. יבוא השלום
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י