ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 15 שנים. 13 בינואר 2009 בשעה 10:19

אתמול הייתי עדיין במרה שחורה, אבל כבר קרוב לחופים ההומוריסטיים שלה.
העלמה הציעה שנלך לחפש לה מעיל חדש יחדיו, ואף יצאה מוקדם יותר מהעבודה לשם זה, לאחר שיום קודם היא הסתובבה בכל הסנטר ולא מצאה שומדבר ראוי ומיוחד.

(חשוב לציין שהיא גם עשתה כמה פעולות חיוביות ביום הקודם, ולגמרי ביוזמתה. עיסתה אותי חזק ועמוק, קנתה לי חוטיני שחור מדהים בmanstore, ירדה להביא מצרכים והכינה טוסטים טעימים לארוחת ערב, חידשה לי את מנוי הזהב שנגמר, ובבוקר העירה אותי עם ליטוף של זקפת הבוקר ואז עלתה עלי לרכיבת בוקר מהנה.)

לקחתי אותה לאלנבי, ואחרי סיבוב קצר מצאתי את החנות שחיפשתי, עשירה במעילים מעניינים עם עור ופרוות ועניינים. היא מדדה 15 מעילים וחזרה לשני שמדדה, אדום ומהמם עם פרווה בצווארון. לסיום שאלה את המוכר כמה עולה, ואני פשוט יודע שאפשר היה להוריד עוד במחיר אלמלא כשהוא אמר "300" היא עשתה פרצוף מופתע לחיוב, שהביע שגם אם הוא היה נוקב במחיר כפול זה לא היה נראה לה מוגזם. (הצפוניות האלה....היא כבר השתוקקה לגהץ את כרטיסה המחודש) . בכל זאת התמקחתי קצת בשביל הספורט, והיא קיבלה גם זוג תחתונים תואמים ואיכותיים.

"עכשיו תיק" היא אמרה, ותוך כמה דקות מצאתי לה תיק דמוי עור אדום גדול ומאמם, ממש כפי שרצתה, עם שרשרת מנצנצת מאגניבה שהורדתי מתיק אחר. לחשתי לה שהפעם תתמקח לשם האימון, והיא הצליחה להוריד מ80 ל70. לא רע. בדרך גם רכשנו "בגדי דומית" בסטוצ'י, והיה כיף להכיר לה את החנויות באלנבי שבכלל לא הכירה ולעולם לא היתה נכנסת אליהן. היא התפעלה מאוד מכישורי השופינג שלי, טביעת העין המהירה וההחלטיות.

הלכנו מהר בקור בעודנו לוגמים מהקובה ליברה שהכנתי לנו בבקבוק משפחתי, ודי מיהרנו לחזור (כרסמנו קבנוסים בדרך) כי היתה לה מסיבת יומולדת של הבוס, בנמל. אימצתי טון של זונה פגועה, ואמרתי שזה עצוב לי לדעת שהיא מתביישת בי. גלגלתי עיני בתמימות סרקסטית כשהיא ניסתה להבין למה אני אומר את זה, עד שלבסוף הבינה ואמרה שהיא דווקא מאוד היתה רוצה שאבוא איתה, רק שלא בטוחה שזה מקובל. (ולי דווקא היה ברור שלסוג כזה של אירוע ודאי שאפשר לגרור את הבנזוג).

היא היתה מהממת במעיל והתיק החדש, ובאמת התחילה להראות מעוצבת כמו בת זוג שלי... (; (בדרך אפילו עברנו אצל הספר, לשאול את דעתו על צבע השיער שלה, ומה צריך להעשות כדי להפסיק את הויכוח שחוצה אותנו כבר חודשיים, האם היא בלונדינית או לא. הספר אמר שצריך לעשות רק גוונים, והוסיף בכעס : "אוףףףף איזו יפההה היא ! איפה אתה מוצא אותן?!?!?" )

התחברתי יפה עם הבוס ועמיתיה לעבודה, שתיתי הרבה גלנפידיך 15, וצפיתי בעלמה רודקת בלהט לצלילי מוסיקה שחורה. לא ידעתי שהיא רוקדת כל כך יפה וחושני... (עודדתי אותה לעלות לרקוד על הבאר עם עמיתתה הבלונדינית בעלת החזה המפואר, והן כיכבו וזכו לתשואות...) באמת צריך ללכת איתה לבאר של כושים בקרוב. (: הדאנס באר המעוצב והענקי בו שהינו היה מלא בונילים, והמוסיקה התדרדרה ככל שנקפו השעות. התנהגתי יפה וכמעט ולא עשיתי בושות למרות שהיה לי קשה עם כל הוניליות הנורמטיבית הזו וההכרה שיש אנשים שאשכרה נהנים ככה, וגם הגנבתי גביע יין איכותי ומעוצב אל תוך התיק החדש של העלמה... שתהיה מזכרת. (:

Succubus​(אחרת) - התכוונתי להגיב תגובה אינטליגנטית ואז ראיתי את המילים "גלנפידיך 15". וזהו. אין לי יותר שום דבר אינטליגנטי לומר.
לפני 15 שנים
Toxic Princess - אמרתי לך שמוזיקה שחורה זה טוב!!!!
כשאתם הולכים לדאנס בר של "שחורים" כמו שכתבת, תגידו, אשמח להצטרף :)

}{
לפני 15 שנים
NelieL - הדבר היחיד שצרם לי זה "פרווה".

השאר אחלה, שמחה שמסתדר.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י