ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 18 שנים. 22 בינואר 2006 בשעה 10:08

1. אתרי בחור ראוי שמוצא חן בעינייך. רצוי שיהיה יפה ומוכשר, אבל שלא ידע את זה יותר מדי.

2. התחילי לעשות לו עיניים, פיזית או וירטואלית. הציגי את עצמך כבחורה מאושרת, חופשייה, זורמת, שלא מחפשת בהכרח קשר רציני אלא שואפת להנות מהחיים ולזרום.

3. תני לו להרגיש שאת לא ממש צריכה אותו, שיש לך אופציות נוספות, ושאת לא בטוחה בכלל שתרצי להיפגש. יחד עם זאת, צחקי מהבדיחות שלו, הראי מוקסמת מהאמירות שלו, והכי חשוב, החמיאי לו. המחמאה תהיה אפקטיבית אם תקלע למקומות בהם הוא חסר ביטחון. גברים פגיעים למחמאות לא פחות מנשים, ונוטים להתמכר במהירות. אך עדיין, שחקי אותה קשה להשגה, ותמרני על הקו הדק שבין משיכה לדחייה. עוררי בו את יצר הציד.

4. לאחר תקופת חיזור משמעותית, העתרי לתחינותיו להיפגש. האמיצות יכולות להבריז בפעם הראשונה. דאגי לקבוע את הפגישה לפחות יומיים מראש, כדי שיהיה לו זמן להתבשל ולהתרגש, אך השאירי פתח לביטול באותו הערב. העובדה שיתכן והפגישה כלל לא תתקיים תעצים את הריגוש ותגרום לך להראות עוד יותר נשגבת ונחשקת בעיניו.

5. לפגישה דפקי את ההופעה הכי מרשימה שאת יכולה, אך בלי שיהיה ניתן לראות את המאמץ. העמידי פנים שאינך יודעת שהוא מפשיט אותך במבטיו. עשי לו טיזינג, אבל מיד צחקקי בביישנות כדי שלא ידע שאת זונה.

6. לאחר הפגישה, תני לו לקחת אותך לביתו, ואף התמזמזי איתו, אבל בקצב איטי מאד, ובכל מקרה ללא עירום ממשי. כמו כן, אל תכנסי לחדר השינה. כמו כן, אל תגעי לו בזין, אך בהחלט דאגי ליצור חיכוך בין האיבר למכנס שהוא לובש. האנחי בחושניות, עצמי עינייך, וחשבי על כל הדברים שצריך לשנות בדירה.

7. אל תתקשרי אליו בשום פנים ואופן. תני לו להתקשר וליזום, וכשהוא מתקשר סנני אותו בפעם הראשונה. הישמעי מעט מרוחקת, אך אמרי שנהנית אמש. אל תאמרי דבר על פגישה נוספת, עד שתשמעי אותו מגמגם הזמנה מהוססת.

8. היעתרי להזמנה, ובפגישה השנייה המשיכי את אותו הקו של הפגישה הראשונה. תני לו בצורה מוגבלת, ובינתיים בררי את עמדותיו בנושאים שונים כגון : רגשותיו אליך, אם הוא רואה בך רק סטוץ או מעבר לזה, מצבו הכלכלי, הקשר שלו עם המשפחה, כמה ילדים הוא היה רוצה אם בכלל, ומה הציפיות שלו ממך כרעייה ואם. כמובן שאת השאלות הסוויאי כשיחות כלליות, או כמילות תשוקה. הבהירי שאת בכלל לא בקטע של הגדרות וודאי שאין לך שום כוונות חתונה עליו, למרות שבסתר כבר בדקת איך נשמע שמך הפרטי עם שם המשפחה שלו.

9. כשהעניינים מתלהטים, בדיוק בשלב בו היית מתפשטת אם לא היית בצייד, קחי את התיק ואמרי "אני הולכת". השאירי אותו חרמן ומבולבל, ותוהה מה לעזאזל קרה הרגע.

10. המתיני שיתקשר בבוקר שאחרי, סנני אותו, חזרי אליו לאחר כחצי שעה ותציעי שתדברו בערב. בימים הבאים שרייני לך כל מיני יציאות עם חברות וימי הולדת. היי עסוקה, אך בשיחות תגידי לו שאת מתגעגעת אליו. לבסוף תסכימי להיפגש בסוף השבוע ולהישאר לישון אצלו.

11. בפגישה השלישית הזדייני איתו, ותגידי לו שהוא מדהים, אך אל תגמרי. תני לו את התחושה שהוא נהנה יותר ממך ועוד לא הצליח לספק אותך. גברים תופסים תחת ברגע שהם יודעים שהם גורמים לאשה לגמור, וזה עוד לא הזמן. לאחר הזיון הכריחי אותו לישון איתך בחיבוק חם ולא נוח. כך נוצרת הקורלציה במוחו של הגבר בין סקס ללינה משותפת. כשאת קמה בבוקר, השאירי את מברשת השיניים שלך שם, וגם איזו סיכה ש"שכחת" ורצוי גם איזה בגד צמרירי שיזכיר לו אותך.

12. בפגישות הבאות הביאי איתך תיק ושקיות ניילון בצורה מסורבלת. הקפידי שיחסרו לך פריטים, במיוחד כאלו שמונעים ממך להישאר לישון. מוחו של הגבר יצליח לעשות את הקישור בין סקס ללינה משותפת בשלב הזה, ויציע שתביאי איתך כמה דברים בפעם הבאה שישארו אצלו, וכך תוכלי להיות יותר חופשייה. בכל מקרה, לעולם אל תציעי את זה בעצמך, והראי מופתעת כשהוא מציע את זה, אך אל תייחסי לזה חשיבות ושני נושא מהר, רצוי לדיבורים על סקס.

13. בפגישה שלאחר מכן הגיעי עם מזוודה פלוס ארבע שקיות ניילון ענקיות. הניחי אותם על הספה בצורה שלא תאפשר ישיבה, וחכי עד שמוחו האיטי יעכל את העובדה שהוא צריך לפנות לך מדף. הראי אבודה בעודך מנסה לדחוס את הכל לתוך השטח הקטן מדי שהקציב לך, וחייכי בצורה נרגשת כאשר הוא מפנה לך באבירות עוד מדף. דחסי את הארונות בכל מיני דברים קטנים. הקפידי לייצר נוכחות של חפצים שלך בכל חדר. באותו לילה תני לו סשן של הלייף שירגיש שזה משתלם לו. מצצי לו. בשלב הזה את גם יכולה כבר לגמור, אך עדיף שזה יהיה מזה שהוא ירד לך ויביא לך ביד במאמץ, ולא מזיון, מהסיבות שכבר פורטו.

14. הביאי אותו לבית הורייך, הפגישי אותו עם חברייך, ספרי לו שההורים שלך אוהבים אותו (גם אם זה לא נכון) במקביל, היפגשי עם חבריו ופלרטטי איתם. אם יש לו ידידות, קשרי איתן קשרי אחווה וחברות אמיצים, על מנת שתוכלי לשאוב אינפורמציה ולדעת לאן נושבת הרוח.

15. לאחר כחודשיים שלושה, קחי אותו ביוזמתך לצימר בצפון. עשי את את כל הסידורים כך שלא יהיה לו תירוץ להתנגד. היי חייכנית וחיננית בסופש, זדייני איתו עד שיצא עשן, ואמרי לו כל הזמן שהוא הגבר הכי מדהים בעולם. נצלי את הטיול בשביל לעשות איתו משהו מיני שעד עכשיו סירבת. במקביל, שאבי ממנו עוד מידע על רגשותיו אליך, דברי איתו כאילו בצחוק על החתונה שלכם, (הבהירי שאת צוחקת ואת בכלל לא חושבת על זה) דאגי לצלם תמונות, ולהבהיר מעל לכל ספק, בשיחות עם חברותייך כשאתם חוזרים, שהיה מדהים ושהוא גבר חלומות.

16. לאחר כחצי שנה או שנה, בהתאם למצב, ספרי לו על הקושי שבנסיעות אליו, ושהמצב בבית הורייך לא אידאלי ושהם יורדים לחייך, ובמקביל אבדי חשק למין לתקופת מה. בשיחה כנה לאחר מספר ימים/שבועות הפעילי את הממטרות והתוודי שהיית מאוד רוצה לגור איתו, אבל את פוחדת ממה זה יעשה לקשר שלכם, ואת לא רוצה לאבד אותו כי הוא הדבר הכי מדהים שאי פעם קרה לך.
כשתתפתח שיחה על הנושא, הבהירי כל הזמן שאת נגד וברור לך שזה לא הולך לקרות, אבל הביאי בעורמה כל מיני דוגמאות לאיך זה היה עוזר לו אם הייתם גרים בייחד. כשהוא לבסוף נופל במלכודת ואומר, "אז אולי נעשה את זה בכל זאת, מה כבר יהיה..." חייכי חיוך ענק ואסיר תודה, הקפידי שעינייך ינצנצו, חבקי אותו כמו תינוקת מעריצה, ותמצצי לו על המקום.

17. בתקופה הראשונה שלאחר המעבר, היי אשת חלומות. בשלי לו, רחצי כלים, הגשימי לו פנטזיות. הרגילי אותו לגמור בפנים כאשר את מחבקת/ מצמידה אותו אליך ולתוכך. תמכי בו ברגעים הקשים. תני לו ספייס כשצריך.

18. עכשיו, לאחר שאתם כבר גרים ביחד, אפשר לומר שמעמדך די בטוח. כל עוד לא תתני לו עילה רצינית להעיף אותך, את בסדר. זה הזמן להתחיל להזניח. בדקי את הגבולות. ראשית הזניחי את עצמך. זה הזמן לפצות על כל השנה שהתאפקת. אכלי ממתקים ועוגות בעודך צופה בטיוי בלבוש מרושל. הוא ימשיך לזיין אותך גם כשתשמיני, זה לא שיש לו הרבה ברירה. פתחי לך תחביבים כמו גלישה באתרי כלות. דברי ארוכות בפון עם המשפחה שלך והחברות. הזמיני אוכל במקום לבשל, השאירי לו את הכלים שישטוף. סמני מטרות בדמות דברים לבית שצריך לקנות, כך תוכלי לשרוף זמן רב מחוץ לבית בנסיעות לאיקאה עם אמא שלך. אין כמו מונומנט מכוער ואדיר מימדים כמייבש כביסה או שולחן מחשב ענק כדי לממש ולקבע את הכיבוש.

19. לאחר כשנתיים, פרצי בבכי וספרי לו שאת מאוד חרדה לגבי עתיד הקשר ביניכם. את נותנת לו את מיטב שנותייך, תומכת בו, עוזרת לו, ואין לך מושג אם זה לא יגמר מחר. את מרגישה חסרת ביטחון בתוך הקשר ולגבי אהבתו אליך, (אתם גם מזדיינים פחות לאחרונה) ואת בטוחה שאם היה לך את הביטחון הזה, היית הרבה יותר מאושרת ונותנת לו הרבה יותר תמיכה, וגם, היית מרגישה יותר בטוחה לעשות שלישיות עם בחורה נוספת, כי במצב הקיים, למרות שדיברתם על זה, את מרגישה שזה עלול לערער את הקשר ביניכם. את גם אומרת שזה לא כאילו משהו ישתנה אם תתחתנו וזה סך הכל חתיכת ניר ושאפשר להתגרש, למרות שאת ממש לא רוצה להתגרש, וההורים שלך ישמחו לממן את החתונה, ושזה החלום שלך מאז שהיית תינוקת, ושכל החברות שלך מתחתנות, וכמובן כל הזמן הזה לבכות בתדירות משתנה בהתאם לתכנים הנאמרים.

20. זהו. עכשיו הוא שלך. את הגלולות הפסיקי לקחת כמה חודשים אחרי החתונה בטענה שהן גורמות לך להשמין. (זה לא הגלולות שמשמינות אותך, זה האוכל שאת תוקעת בלי הכרה והעצלנות התהומית שגורמת לך לא להזיז את עצמך מהספה אלא אם כן זה למקרר) מלאי את חייך בעבודה או לימודים או גם וגם כך שלא ישאר לך זמן בשבילו. כשתבואי אליו במבט אוהב ותגידי "אנחנו צריכים לדבר..." הוא כבר יבין לבד. הציעי לעשות הפלה בעיניים דומעות. הוא יחבק אותך באהבה ויכריז שלא, הוא רוצה את התינוק.

21. מרגע זה, אשכיו של הגבר הם רכושך הבלעדי. גם אם יבחר ללכת, מה שסביר להניח שלא יקרה בגלל שיקשר לילד/ים, יאלץ לשלם לך מזונות גבוהים, ולהשאר איתך באיזשהו קשר לצורך גידולם. עתידך מובטח. זה הזמן לעצב אותו כרצונך. הוא מסורס לחלוטין מכל כוחו. הלבישי אותו בבגדים לטעמך, קבעי לו תורים לכל מיני בדיקות ושיפוצים. זכרי, את לא רוצה להרוס אותו טואלית, רק לביית אותו לחלוטין ולסרס אצלו את התשוקה, ההשראה, העצמאות והיצר.

אלילה בעליל - ואני תוהה...לא כאבו לך האצבעות מכתיבת המגילה?!

יפה, אהבתי (:
לפני 18 שנים
Venus in Furs - לא כמו שכאב לרכוש את הידע הזה בדם יזע ודמעות.
לפני 18 שנים
משחק הדמעות - גם אני אהבתי .
כתוב יפה (-:
לפני 18 שנים
Venus in Furs - תודה, בחור יפה ( :
לפני 18 שנים
משחק הדמעות - הראש שלך בחור!!!
ג'יזס . . .
לפני 18 שנים
מיתוסית​(שולטת) - אתה גדול. נקודה.
גם אם אני לא מסכיהמ עם רוב מה שכתוב פה
:)
לפני 18 שנים
Toxic Princess - חחח אני אמנם קצת צעירה, אבל כמה שיותר מוקדם יותר טוב!! למה למה לא קראתי את זה הרבה לפני?! :)
פשוט ענקקק !!
לפני 18 שנים
זהבה - משחקים בחצר האחורית
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י