אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 4 ביוני 2006 בשעה 13:11

התעוררתי מוקדם מדי מצלצולי פון בלתי פוסקים. קמתי מטושטש ואמוציונאלי וחזרתי למי שהיה צריך. (קופיקו נפצע בבית הספר, לא משו רציני...)
לאחר מכן התקשר סוטה בכיר ומקסים ואמר שהוא בסביבה. שתינו קפה ומיצכתום ודיברנו על נשים ועסקים, ואז הוא היה צריך ללכת לאשתו ולעסקיו...

כתבתי לתהום הודעה אדומה בה הסברתי לה איך אני מרגיש ומה הפריע לי בהתנהלות שלה בימים האחרונים. היא כתבה בחזרה, והצעתי לה לבוא. כשנכנסה פתחתי לה את הדלת לאחר מקלחת, בתחתונים, חיבקתי אותה והורדתי מעליה את התיקים. התגעגעתי. לקחתי אותה למיטה וביקשתי ממנה להוריד את הג'ינס. הורדתי לה את החזייה מתחת לגופיה "יש לך כשרון להוריד חזיות..." ושיחקתי בשדייה העסיסיים. היא מצצה לי קצת, והוריתי לה להתיישב לי על הזין. המשכתי לשחק בה, ואז הפכתי אותה וזיינתי אותה בברוטאליות, עם סטירות חזקות וצביטות בפטמות. היא נאנחה ויבבה ונאנקה והתנשפה, ואז הפכתי אותה שוב על הבטן, והצלפתי בה חחחחזזזזקקקק עם שוט הלוטוס. איפשרתי לעצבים לצאת, עד שהרגשתי שהיא לא יכולה יותר (אני דווקא יכולתי להמשיך...) הצלפתי לה על הציצים, נישקתי אותה בלהט, משכתי בשערה וזיינתי אותה עוד, לקול צווחותיה. לבסוף גמרתי בתוכה, כששנינו מיוזעים למרות המזגן.

היא הזמינה אגאדיר, ואחרי הפסקה קצרה הוריתי לה להתפשט שוב וזיינתי אותה עד שנשמע צלצול בדלת. תיארתי לעצמי שזה השליח, והוריתי לה לפתוח לו בתחתונים וחזייה בלבד. ממה שיכולתי לראות מהצד השליח היה די נרגש מהמעמד. היא אמרה אחר כך שהכל נפל לו מהידיים ( :

עדיין לא עבר לי. אני עדיין על נרבים, עדיין עייף, עדיין חסר תאבון. אני שונא לריב איתה. זה הורס לי את הבריאות.

עוד מעט אני יוצא לאודישן מעניין...פרטים בהמשך...אחלו לי הצלחה }{

אלילה בעליל - בהצלחה מותק!!!!!!!!

}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{ !!!
לפני 17 שנים
מאי - בהצלחה }{
לפני 17 שנים
כיסונית - בהצלחה :)

}}{{
לפני 17 שנים
nacoke - בהצלחה!
:)
לפני 17 שנים
דיווה​(מתחלפת) - נווווווווווווו

מה היה??

}{ בהצלחה מותק
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י