אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 24 ביוני 2006 בשעה 17:07

זו השעה הנפלאה הזו שוב, כשהשמש כבר שוקעת ואור היום גווע לאיטו. השעה בה הלב שולח אותות מצוקה, הגוף עייף מלשאת את הרגשות, המוח משדר מחשבות מטרידות, מטלטלות.

הבאתי את ד"ר סמירנוף לביקור בית. הקוראת ת. יכולה לחייך לעצמה בסיפוק. הצליח לה, כואב לי, גם עשיתי ביד פעמיים וחשבתי עליה שולטת בי, עם ובלי חבריה החדשים.

התשתי את עצמי היום, בלא לעשות כלום. רק הזמן ירפא, זמן צריך לעבור, בינתיים החיים ממשיכים. וממשיכים לאט, בכל מה שקשור לאהבה. זה המחיר.

מבקש מעצמי רשות לשחרר את הניצרה. אני מרגיש אותה בבטן, הניצרה ששומרת על הכל כלוא בפנים, מונעת בכי, מונעת שחרור לא מבוקר, מונעת התפרקות ופורקן. שיחרור הניצרה. אני לא מסוגל, אפילו כתרגיל. טוב אני אנסה. כתרגיל.

לא מצליח. אני לא מסוגל כרגע להגיד דברים לא מאוזנים, לא בוגרים. לקלל, לצעוק, לבכות. לשנוא. לכעוס. אני מכיל את הכל, ומנסה להתמקד בהסחות דעת חיוביות. אבל זה שם, הו זה שם, בוער בפנים כמו הר געש, מבעבע, מתחמם, מתחמם.

אני די לבד בסיפור הזה. נדב בתהליך התרחקות כבר לאורך כמה חודשים, שהתפתח לנתק טוטאלי, וגם אם לא היה, הוא מעולם לא היה חזק בתמיכה רגשית. זה רק אני וד"ר סמירנוף שוב.

פעם פרח​(נשלטת) עצה ידידותית - גם אני עברתי לאחרונה פרידה, ומבינה לגמרי את המקום שבו אתה נמצא.
אחד הדברים הכי מכאיבים שאתה יכול לעשות לעצמך זה לקרוא את הבלוג שלה.
אל תיכנס ואל תקרא. זה עושה לך רק רע.
לפני 17 שנים
מאי - מתוקי, ההתייסרות שלך היא מובנת ואני מבטיחה לך שוב שזה יעבור.
אני יודעת שכרגע זה לא עוזר הרבה, אבל חלק מהתהליך זה האבל, שאיתו בא הבכי והכאב. עוד פרק בחיים חלף.
דלת אחת נסגרת ואחת חדשה ויפה נפתחת.
}{
מאי
לפני 17 שנים
Madame T​(שולטת) - אמרתי את זה פעם למישהו ואומר גם לך, דן, אתה מסוג האנשים שמרגישים חזק את הכל מטוב ועד רע. אז תן לעצמך להיות שם עכשיו עם הצער והכאב על הקשר שהסתיים. אל תנסה להיות כזה "גיבור" ומאוזן כרגע. תן לעצמך להרגיש, להתאבל כמו שכתבה מאי. ואחרי זה רק אפשר יהיה לעבור לקשר חדש וטוב. אל תאיץ בעצמך.
לפני 17 שנים
ליידי רין​(לא בעסק) - אתה יודע ונוס,,
מה שאתה מרגיש שם,<נצור>,מעביר בי תמונה כמו של הר געש שעומד להתפרץ,,וכשהוא מתפרץ,אף אחד לא יכול לעמוד מול זעמו.לכן תבקר את האש,תרגיע בך נחשולים של בערה.
אמנם בטבע לאחר התפרצות שכזאת,אחרי מאות שנים,,האדמה פוריה,ומצמיחה את פילאי הטבע הססגוניים ביותר.ובחיים נו מה,,צריך להתמתן. :}{: <רין>
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י