לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 4 ביולי 2006 בשעה 15:10

אתמול נשברתי. אחרי שכל היום נאבקתי בעצמי ועדיין בקושי הצלחתי לעשות אפילו פלייבק אחד, הבנתי לפנות ערב ששומדבר טוב לא יצא ממני היום, ובכלל, אם לא אקח את הזמן לנוח ולחפש בנשמה מה מציק. תהום הגיעה בערב, ושאלה מה רובץ עלי. התחלתי לתת לה רשימה שאורכה הפתיע גם אותי. הלכתי לאולפן והאזנתי בווליום גבוה לדיסקים של רוק מתקדם מהסבנטיז. הלכתי לישון במצב לא משו.

יש כל כך הרבה עומסים בכל כך הרבה חזיתות, והכל גובה מחיר ריגשי, ולמרות שאני עושה הרבה, התחושה היא תמיד תמיד תמיד שיש עוד המון שאני לא עושה, מה שמוביל לשיתוק, וכך יוצא שאני הרבה פחות פרודוקטיבי ממה שיכולתי להיות אם הייתי חיובי ואנרגטי, מה שמגביר עוד יותר את הלחץ, ומהדק עוד יותר את החסימה. מעגל הסטרס.

הבוקר דווקא היתה לי חוויה חיובית...היתה חזרה ראשונה עם ההרכב לקראת ההופעה, וknAAn התותח הגיע מוכן, הכיר חלק גדול מהשירים ממש טוב ונתן הרבה ביטחון להמשך. הוא גם היה מקסים ונוח והיתה חזרה פרודוקטיבית וטובה....שווה להגיע להופעה, באמאשלי, יהיה מדהים.

הצטערתי לשמוע על הבלאגן עם אקו"ם, במיוחד שזה האיגוד המקצועי שלי. מתוך הכרות עם המנגנון שם, נדמה לי שזו לא היתה החלטה מערכתית מושכלת אלא יותר הפלצה של איזו טכנוקרט שם, שלא ממש הבין מה הוא עושה. אם העמדה שלהם היא באמת שלילת רשיון על רקע התכנים של האתר, יהיה להם מאוד קשה להגן עליה. נראה לי יותר הגיוני שתמצא דרך אלגנטית בשבילם לרדת מהעץ. בינתיים הכלוב מקבל אחלה יח"צ...( :

הלילה תהום ואני הולכים לגנון....יש מצב לסשן אכזרי שלה עלי...ראו הוזהרתם.... (קודם היא כמעט סירסה אותי במיטה, כשבגיפוף תמים היא תפסה לי את הביצה הימנית בצורה שהמשיכה לכאוב עוד שעות ארוכות אחרי זה....היא תהרוג אותי הילדה הזו בסוף ותגיד 'אופס' )

SEAMASTER​(שולט) - אוף אוף אוף ! איזה עונג לקרוא את הבלוג שלך וונוס ואני .. ידוע כקצר במחמאות לסובבים אותי אלה אם .. יצאתי מגידרי ואכן יצאתי ולגופו של עניין :

לרשום לרשום לרשום : יערה .. חתולת העונג שלי ואנוכי מודיעים כבל עם ועדה ושאהיה לנו את הכבוד להיות בהופעה ! כנען וונוס .. שילוב בן זונה ! .
לגבי אקום .. זה לא חדש שהם אקומים , לא אחת שהתופעה חוזרת על עצמה ולדעתי המלומדת בנושא אני מסיק שישנה כאן זילות חוק נוראית שהרי עסקינן בהפליה ברורה וחדה בדיוק כמות שיחריגו את ההומואים והלסביות , דבר מקומם לעין שיעור .
אלה אם הנימוק הוא משיקולים של רווח והפסד לאקום או החרגה כגון חוסר תשלום .. דבר מופרח ובלתי סביר .
לפני 17 שנים
knAAn - אחלה חזרה,גרוב לא מהעולם מי שלא בא מפסיד!!!
לפני 17 שנים
עדי זילברברג - הי כנען, עבודה טובה:)
לפני 17 שנים
monk - מאוד הזדהתי עם הפסקה השניה.
וזה הזכיר לי גם את "סוף הדרך" של ג'ון בארת' על הבחור שמרוב אפשרויות פשוט קופא.
לפני 17 שנים
Yosefus​(שולט) - יש איזה הזוי אחד בפורום "כללי" בשם יוספוס שמאשים אותך בכל הרעש עם אקו"ם. הנה: "
חברים נכבדים, כלובי יקר
אני ממש לא מבין על מה ולמה אתם מלינים, אקו"ם צודקים לחלוטין !
לדעתי חיבור מצבטים לביצים, תקיעת פלאג בתחת וסשן פומבי הם בהחלט דברים מבזים בעיני ונילים.
אז מה ? (אתם בטח שואלים)
אז כל זאת ואף יותר מתבצע ע"י חברי הכלוב בלפחות חבר אקו"ם אחד.
בסך הכל אקו"ם מנסים לשחרר נשמה שנחטפה, איך ניתן לבוא אליהם בטענות ?
שורה תחתונה - אני ממליץ להפסיק לסשן את ונוס בפרווה לאלתר, עד יעבור זעם,
ולשלוח מכתב ברוח זו לחברי אקו"ם.

בכבוד רב
י. פלביוס
(תקציר: לפעמים כן מנהלים מו"מ עם טרוריסטים) "
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י