בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 22 באוקטובר 2006 בשעה 15:44

זה לא משתפר, להפך.

אחרי שעשיתי את מטלת הבוקר האימתנית שלי, כתיבת מכתב בקשה נוגע ללב לביטול קנסות מס הכנסה (ועוד בכתב יד כי המדפסת סירבה לשתף פעולה} ,והבאתו למחלקת הגבייה, הרגשתי תשוש והלכתי לישון. התעוררתי מסיוט בו הייתי 'החדש' בצוות משרתים בבית של מישו שהיה חבר שלי ביסודי. היתה ישיבת צוות אחרי אירוע ומנהלת הצוות, אישה מבוגרת ובלתי נעימה כעסה על משו ואני ועוד מישו היינו צריכים לפייס אותה. הוא עשה לה ביד עם מעין ויברטור בשלט רחוק ואני נאלצתי ללקק את רגליה שהיו מאוד מחוספסות ואף שעירות. התתעוררתי והפה שלי היה מאוד יבש.

חיכו לי כמה הודעות במשיבון, שתיים מהן מאיזו הפקה קטנה שהייתי אמור לעשות עבורה חזרה הערב. כשחזרתי למשאירת ההודעה היא אמרה שהיא כבר שינתה קונספט 'כי לא חזרתי'. לא הפסד גדול, אבל מצטרף לתחושה הכללית של חוסר היכולת להתמודד שמלווה את חיי לאחרונה.

סקס לא צפוי עד סוף השבוע. אפילו שהיא כאן, היא במחזור, וגם אילולא היתה, לאף אחד מאיתנו אין מושג איך להמיס את הקרחון הזה. מיניות (וגם יצירה וכל מה שקשור ביצר) היא כמו משחת שיניים. אם לא משתמשים בה איזה זמן הפתח נסתם, ולא יעזור כמה לחץ יופעל על השפופרת, זה פשוט לא יצא. צריך למצוא סיכה שתהיה דקה וחדה וחזקה מספיק כדי לחורר חור קטן בחומר הקשיח, ואז ללחוץ בצורה חכמה כדי לאפשר לקצת משחה לצאת. בדר"כ, אחרי זרזיף קטן, אחרי שהלחץ ישתחרר, תושפרץ כמות נאה, ואפילו נאה מדי, כולל החלק היבש, ותלכלך את הכיור והבגדים. כדאי פשוט לצחצח בקביעות ואז זה לא קורה.

הביטחון שלי בקרשים. בשלישי בלילה היא אמרה לי, אחרי שמיוזמתה הפשיטה אותי בגנון והצליפה בי חצי דקה ואז אמרה לי להתלבש כשהבינה שזה לא בזין שלה : 'וואי אני מה-זה מורידה לך את הביטחון'. זה היה אחד הדברים שגרמו לי לבכות. זה הביטחון בהכל, המראה, הכישרון, היכולת, הדיבור, הכתיבה, האפיל. ואם יש משו שהוא באמת לא סקסי זה חוסר ביטחון. כך שזה מעגל קסמים שכזה שמזין את עצמו. אני מרגיש שמן, קר, מודע לעצמי, לא אוהב את עצמי, עייף, מבולבל, וחסר אנרגיה וחשק. אני לא רואה איך מהתחושה הזו יכולה לצמוח חוויה מינית שתעשה חשק לעוד.

השיבומי המתקתק​(מתחלף){בדסמית} - המממ ...

יש מעגלי קסמים שמזיינים את עצמם. לא מזינים. מזיינים.

ובגלל שאני כותב כל כך לא מעט, קבל ממני י' ספייר. עשה בה שימוש נבון.




" י " .
לפני 17 שנים
Artdeco - הפסקות דרושות מדי פעם.

בכל אופן, איך הרייטינג?
לפני 17 שנים
הדרקון​(מתחלף) - בלאגן אחי...
מקווה שיהיה טוב!
}{
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - :/

(אין לי משהו חכם להגיד כרגע... רק שתדע שהתעצבתי לקרוא.)

לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י