ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 13 באפריל 2007 בשעה 13:00

'אחים לנשק' של דייר סטרייטס עושה בי שמות כבר שבועיים. אחת לכמה שנים אני מתחבר מחדש לאלבום המופלא הזה, ונדמה שאין מושלם ממנו להרגשה הנוכחית שלי.. האווירה הנכלולית, המסתורית, הכואבת, יחד עם הקול הסדוק והמפוייס והגיטרות הכל כך טעימות של קנופלר... תחושה של מסע, של בגרות חמצמצה, של חוסר אונים... וכל כך רגוע ויפה....

תהום התחילה לעבוד, וקמה בחמש וחצי לפנות בוקר. בגלל ההתלמדות היא עושה רק בקרים, ואני משתדל לטפל בה ובענייני הבית, ולא להעמיס עליה עוד. זה משאיר לי הרבה זמן לבד, זמן שאמור להתמלא ביצירה באולפן ובבניה אישית, אבל בינתיים היות ואני עדיין חלוש מהשפעת אני מבלה אותו בשינה ובמחשבות.

אתמול לאורך הערב והלילה ניהלנו משפט לאושה, לאחר שהתגבשה במוחי ההכרה שאושה אשמה בכל. אני הייתי התובע, סי היתה העדה המרכזית, אושה היתה הנאשמת, ושושו היתה כבוד השופטת, וניהלה את המשפט ביד רמה (גררר...) ובהומור קורע. הצגתי את האישומים, חקרתי את העדה, וגיליתי בקיאות בהליכים. כבר ייצגתי את עצמי כמה פעמים בבית משפט אמיתי, גם בפלילי וגם בבית דין לענייני משפחה, ותמיד השגתי את מה שרציתי. פעם אפילו סידרתי לי עסקת טיעון הוגנת במשפט סמים.

"הקטגור ישב בשקט ויפסיק לאונן בפרהסיה " פקדה השופטת לאחר שהתערבתי בחקירה הנגדית, וכשדרשתי ממנה לפסול את עצמה לאחר שפסלה את עדות העדה המרכזית בגלל שלא הזמנו אותה לסטיקים ופירה, היא סירבה ואמרה : "אני לא פוסלת. הפוסל במומו פוסל". השופטת היתה קצרת רוח כיוון שכפי הנראה היה אצלה בחור שעמד לזיין אותה. לבסוף הנאשמת הודתה באשמה, והעונש שדרשתי (לכתוב בבלוג הודאה מלאה באשמה כולל כל הסעיפים) התקבל על ידי השופטת שגם הוסיפה עליו עונש מאסר על תנאי שהנאשמת תישא חרוט על קולרה.

סיימתי את הלילה בהרגשה טובה, שהשגתי הרשעה+הודאה באשמה, והיה לי דחף לרדת לבאר של אלי מקביל בחליפה יקרה ולהנהן בראש לצלילי שירתה של הזמרת עם פני הסוס.

מהיום, כל מה שלא מסתדר, כל מה שמתקלקל או נהרס, כל מה שלא עובד וכל מה שכואב מעצבן ולא נעים.... זה הכל באשמת אושה. אושה אשמה.

ועכשיו יש לזה תוקף של פסק דין.

http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=85958&blog_id=19990

*לולו* - ורק ללולו הקטנה והחמודה לא קראו להעיד, והיא נאלצה לשמור על הפה שלה ולסתום כל הנשפט.
**אייקון רוטן, אייקון בוכה, אייקון של אצבע משולשת**


ואני מסכימה בקשר ל ' אחים לנשק' .
באורח קרמאי לחלוטין, אני שומעת אותו עכשיו (עוד מלפני שקראתי את הפוסט..)

צהרי שישי נהדרים }{
לפני 17 שנים
בן כנף​(שולט) - אין לי מושג לגבי דמויות המפתח במשפט, אבל ניכר שהתיק נוהל היטב.

ההיסטוריה תזכור יותר את התיאור המופלא שלך לאלבום של הדייר סטרייטס "....לאלבום המופלא הזה, ונדמה שאין מושלם ממנו להרגשה הנוכחית שלי.. האווירה הנכלולית, המסתורית, הכואבת, יחד עם הקול הסדוק והמפוייס והגיטרות הכל כך טעימות של קנופלר... תחושה של מסע, של בגרות חמצמצה, של חוסר אונים... וכל כל כך רגוע ויפה.... "
לפני 17 שנים
shushu -

ניכר שאתה מבין במוזיקה יותר מאשר במשפט, בן כנף.. :)

חוכא ואטלולא היה הדיון הזה. בזיון אחד גדול. איפה נשמע שהנאשמת מנהלת משא ומתן עם השופטת על גזר הדין? איפה נשמע שהתובע מנהל מגעים עם הנאשמת ועם העדה, ורק את השופטת לא מזמין לסטייקים ופירה??

הסיבה היחידה שלא הוגש ערעור היא, שאין שופט עליון מעל השופטת שושו (וחבל שכך).


לפני 17 שנים
מיכל המאלפת​(שולטת) - אבל שושו.. אני לא מבינה... את לא יכולה לתפקד גם כשופט עליון..?
:)
לפני 17 שנים
אושה{אוש} - הנאשמת אשמה.
מודה ומתוודה.
במניפולציות ערמומיות היא גמרה לחבורה של אנשים בוגרים ושפויים (?) לבזבז את זמנם לריק בחדר וירטואלי בעל שם טיפשי.
בסידרה של מפגשים היא גרמה להדבקה המונית של וירוס קטלני שרק הכריח את הקורבנות להישאר בבית בחופשת מחלה ולהמשיך לצ'וטט עימה ימים ולילות.
הנאשמת השתמשה בהומור, בתחבולות, בבכיונים ותחנונים כדי לצאת חפה מפשע אך נכשלה באומללות.

הנאשמת אשמה ותישא עימה את הקלון.

הנאשמת מודה לכבוד השופטת, לקטגור הראש, לעדת שאיננה עוינת כלל וכלל ולקהל באי בית המשפט שנתנו לה צומי לרוב :-)

הנאשמת אוהבת את כולכם ומאחלת לכם החלמה שלמה.
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י