ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 17 שנים. 27 באפריל 2007 בשעה 7:53

בלילה חלמתי ששוטרים באים לעצור אותי, וגם על זונות, ועל קפה. כל כך הרבה הרפתקאות ורדיפות בלילה, לא פלא שקמתי עייף, ועם תחושת רדיפה. עדיין, בין רביצה נינוחה ומדושנת לבין תנועה מתמדת לעבר מטרות אני מעדיף את האופציה השניה, עם כל האנרגיות שהיא שואבת, והדרך היחידה לייצר יותר אנרגיה היא להוציא יותר אנרגיה. כמו ששינה לא מביאה אף פעם מנוחה, כמו שאכילה מרובה לא מביאה שובע אלא רק מכינה את הרעב הבא.

אני לא זוכר מתי התחיל לי תסביך הסופרמן. יכול להיות שקיבלתי את זה מלידה, בהיותי בן להורים נכים שהגיעו להשגים אקדמים מרשימים. נדמה שקיבלתי את שניהם, גם את החטירה להישגים, וגם את הנכות.

קצינת המבחן שלי לשעבר היתה אומרת לי : 'אתה התחלת ממינוס, והמינוס הזה ממשיך לרדוף אותך'. וול, יש לי מה להוכיח לעצמי. גדלתי כילד חריג ודחוי, כמתבגר מתוסבך ומרדן, וכבחור צעיר כלוא בנישואי בוסר ובאבהות. ללא תמיכה הורית, בלי רשת חברתית או מסגרת, ולמדתי להיות גם הגידולים וגם הגנן. וכמו כל הצמחים שצומחים בתנאים קשים, יצאתי קצת עקום, קצת מוזר, קצת שפוף, אבל חזק וקשוח.

רק אנרגיה אני מבקש. דשן. מים. שמש. את הפירות המתוקים אצמיח בעצמי.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - אתה אחד האנשים הכי מדהימים שפגשתי.
הגידולים עמידים ומותאמים לכל התנאים. הגנן יצירתי ובעל כוחות בלתי נלאים לטיפול מסור ואין סופי. והפירות מתוקים וטעימים להפליא.
את האנרגיות אתה מקבל, הרבה פעמים מבלי לשים לב בכלל. באותם רגעים קסומים עם קופיקו או עם תהום. באותם רגעי יצירה באולפן. באותם רגעי תהילה בהופעה מול קהל. בנצחונות הקטנים מול ענקי הבירוקרטיה.
וגם פה, עם כל הצומי :-)

שבת שלום יקירי }{

לפני 17 שנים
Tobias​(אחר) - נו ככל שמדשנים אדמה עם הרבה חרא

ככה יוצאים פירות גדולים ומתוקים יותר :)


והשאלה נשאלת
מה נותן לך אנרגיה?
מה ממריץ אותך ומעניק לך מוטיבציה?
לפני 17 שנים
בן כנף​(שולט) - העיסוק, אפילו וירטואלי - בגינון, צמחים, פירות, מייד מביא לאפי ריחות אדמה לחה ורקב עלים. רק מלחלום על הריח הזה אני מקבל אנרגיה.

ונכון, משימת שאיבת האנרגיה שתהיה מספיקה לקיום, ויותר מזה - גם ללבלוב ותנובה היא משימת המשימות. איך לתת הרבה, להוציא מעט ולקבל מספיק.

זה משהו עמוק שקשור מאוד לשורשים, אלה הסמויים מן העין, את חלקם הזכרת בפתיח. השורשים לא מאיתנו, הענפים כן. גדלים עקום, בוודאי, כמעט כולנו, ואם לא עקום אז חלול או פגוע או נגוע, נראה או שלא נראה. עקומים אבל גדלים ומניבים.

שא ברכה

לפני 17 שנים
reyina​(מתחלפת) - ואני דווקא אתייחס לשוטרים . כי בחלומות אני קצת יותר מבינה מאשר בגידולים . חוץ מקטטוסים . לא משנה ... הקיצר . שוטר בחלום פרושו הוא כי ישנה בעיה שמטרידה אותך מאוד . אולי אפילו גורמת לרגשיי אשמה . ( ורק אתה יודע מה כבר עשית ) . ויכול מאוד להיות שזה קשור לזונות . המייצגות מוסכמות ואיסורים . מינים בעיקר . אך לא רק . בכל מקרה אל דאגה . פתרון או עזרה צפויה להגיע ... ואת זה מחזק הקפה . סממן כי העזרה תגיע מחבר קרוב ונאמן . אז גם אם כרגע אתה חש מתוסכל או עייף . או אם אתה עומד בפני סוג של מבחן . מלא עצמך אמונה כי אתה צפוי לעבור את זה . אין שום מצב לכשלון .

ברכה יקירי

שבת קסומה ונעימה .



לפני 17 שנים
מיכל המאלפת​(שולטת) - טוב, בקשר לחלומות - נראה שריינה כבר אמרה הכל :)
בקשר לגידולים... למי מאיתנו אין שורשים קצת רקובים? תן לעצמך לקבל קצת אנרגיה מהשמש, ואני סומכת עליך שהפירות שלך יהיו סווווווווף! :)
אם אתה צריך מידיי פעם מילת עידוד - רק תגיד, יש לי שק שלם של מילות עידוד עם השם שלך עליו :)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י