ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 24 במאי 2007 בשעה 11:57

אז בסוף היא באמת נגעה בי.

זה התחיל עוד בצהריים, אחרי שכתבתי את הפוסט.

היא לקחה אותי למיטה והאדימה את התחת שלי עם ספנקים והצלפות חזקות, ציירה עלי בשעווה, ושמה לי את הפטמות במצבטים. לא היה הרבה זמן, כי הייתי צריך לנסוע לנגן באיזו מסיבה של בורגנים בהוד השרון עם עדי ז' גדול.

כשחזרתי בעשר בערב דיברנו קצת, אמרתי לה שאני מרגיש שאני צריך לקבל, כדי שאוכל להמשיך לתת מעצמי. ושזה יכול להיות גם לקבל מכות, אבל שזה יהיה לקבל. לאחר שמעט מהמתח התפוגג, והיא אמרה שהיא רוצה להמשיך. שוב הלכנו למיטה והיא נתנה לי ספנקים. אמרה שהיא מאוד חמה על התחת שלי, והביאה את הדילדו הכחול. אני תמיד מתנקה לפני פעילות אנאלית, וגם דיברנו על זה לפני, אבל לא היתה לה סבלנות לחכות או משו, והיא התחילה לזיין אותי, ועד מהרה... אממ. . . האם לדלג על התיאור? הל נו! (:

לפני שהיא חדרה היא אמרה "לא צריך שתתנקה, יש לי כפפות" ולבשה כפפת לייטקס. אחרי כדקה שהיא זיינה אותי היא עצרה בעירוב של מבוכה ושאת נפש והלכה עם הדילדו למקלחת והחלה לשטוף אותו היטב עם סבון מהצואה שדבקה בו. "אולי כדאי שאנקה את התחת" אמרתי בחיוך של 'אמרתי לך' והלכתי להתנקות. זו היתה משימה קשה מהרגיל, שכן גם כל האיזור היה מלוכלך בצואה, וגם כי הרקטום היה כבר פתוח מהזיון, אבל נסגר לאחר החוקן הראשון, וההחדרות הבאות היו קשות יותר.

כך או אחרת, התנקיתי ויצאתי עם רעידות קור כמו שלפעמים קורה, ואחרי שהתחממתי המשכנו. היא טחנה אותי עם הדילדו הכחול, ואז אמרה "אחח, אם היה לי זין אמיתי הייתי מזיינת אותך כל יום"... עניתי בקול שקט "יש לך" . יש לנו הרי את הסטראפון של דוק ג'ונסון, שעלה המון כסף ונחשב למשובח ביותר, אך היא מעולם לא כל כך הסתדרה איתו, והזכרונות החיוביים ממתי שכן הטשטשו מעוצמת הזכרונות השליליים ממתי שלא. המצב החמיר כאשר בפרידה האחרונה האקסית היתה אצלי והשתמשה בו בלי בעיות... (: מאז הוא שכב חסר מעש חוץ מנסיון נפל אחד.

אניווי, היא נדלקה על הרעיון ולבשה את הסטראפון על התחתונים, בלי החלק שמוחדר לה לכוס. בהתחלה היא שכבה ואמרה לי למצוץ אותו, ותוך כדי פינטזה בקול איך היא לוקחת אותי ל'דיווה' ומוכרת את התחת שלי. ידעתי שהיא מפחדת לנסות לזיין אותי, ובעצמי קמתי וניסיתי להתיישב על הזין שלה. זה הדליק אותה, והיא הפכה אותי, וניסתה לחדור. היות והתחת שלי כבר היה פתוח ממקודם, היא לא התקשתה לבצע את החדירה הראשונית, ואז התחילה לזיין אותי, ממש ממש חזק. הזין של הסטראפון ממש גדול ועבה, והיא זיינה לי את הצורה. היה לי קשה, אבל זכרתי שאני צריך את זה, אני כל כך קפוץ לאחרונה וזה בדיוק מה שנדרש. אז הרגעתי את עצמי, ונשכתי את השמיכה, ואמרתי לעצמי לקבל את זה כמו זונה טובה.

באיזשהו שלב היא יצאה ממני, ואני נפלתי שדוד ומותש על המיטה. "איזה כיף זה היה" היא נאנחה, וציחקקה, ובעודי שוכב על המיטה היא החדירה את הזין שלה שוב, וזיינה, כשהיא שוכבת מעלי ונושכת את כתפי, ומזיינת, ומזיינת, עד שפתאום דחפה את הזין עד הסוף, והשאירה אותו שם, ורעדה כמו מטורפת. ואז שכבה כמה שניות ללא תנועה, עדיין עם הזין תקוע בי הכי עמוק שאפשר. "גמרת?" שאלתי בחיוך... היא ציחקקה ואמרה שכן, והיתה מסוחררת לגמרי. אין לי מושג אפילו ממה היא גמרה פיזית, כנראה מהחיכוך של הרצועה על הכוס והדגדגן שלה...

היא נחה קצת ושאלה אם התחת שלי יכול לקבל עוד, ואז עשינו עוד כמה דקות של זיון "ונילי" עם אהבה בתחת שלי. אחר כך עברנו לסלון, והיא השפילה אותי, וגמרתי על הרצפה.

אני מרגיש יותר טוב היום. (:

אושה{אוש} - אם היא גמרה אז כל הכבוד לה
אבל זה אומר שהכישורים האוראליים שלך לא כאלה מופלאים כפי שמצטייר P-:
לפני 16 שנים
פרנקי - DANA ROCKS !!!!
לפני 16 שנים
פרנקי - DANA ROCKS !!!!
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י