ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 2 ביוני 2007 בשעה 9:19

בערב סידרתי את הבית, שטפתי כלים, שיחקתי עם קופיקו חבילה הגיעה וכשתהום חזרה מהעבודה הכנתי לה פרוסות חלה ארוכה עם גבינת שמנת ודיאט קולה עם קרח ולימון. השכבתי את קופיקו לישון עם הפרק הראשון מ'אחיינו של הקוסם', ואחרי שהוא נרדם תהום ואני דיברנו.

הנימה היתה קצת יותר מפוייסת, אבל התכנים נשארו דומים. בכל מקרה, התקופה משתנה חזרה עכשיו כשסיימה את הבגרות במתמטיקה, וחלק מהאישויים יפתרו מאליו כתוצאה מזה. השאלה היא כמובן מה יקרה בתקופה המאתגרת הבאה. אה, וגם מה יקרה בתקופה הקרובה, והאם השינויים שמן הסתם יקרו יהוו פלסטר או יופנמו כשינוי אמיתי.

הקשר שלנו רצוף מהמורות מתחילתו, לדעתי בראש ובראשונה בגלל שאנחנו מכוונים מאוד גבוה ולא סטנדרטי. אם המטרה היתה פשוט קשר בורגני רגיל, שמראש הציפיות נמוכות ויש הרבה כללים נורמטיבים לאיך צריך להתנהג, מן הסתם היו פחות בעיות. אבל בארץ שאנחנו מגלים אין מפות, לא נצבר הרבה נסיון ואין הרבה ספרות מקצועית בנושא. מה שכן, אני ממש לא מסכים שהכל מחזורי וסטטי. מי שיקרא את הארכיון מתחילתו יראה שאמנם יש מחזוריות באופי הבעיות, אבל בהחלט יש גם התקדמות עקבית, גם במהלך הרגיל של הקשר וגם באופי ההתמודדות עם הבעיות. אה, ושיאים. שיאים בלתי נשכחים ובלתי ניתנים להכחשה.


ירדתי לה במקצועיות שהפתיעה אפילו אותי והיא גמרה כמה פעמים, חזק וטוב. אחר כך זיינתי אותה היטב וגמרתי, דיברנו על הבלונדינית המרהיבה ואיך בדיוק לנסות לממש את הדליקות שלי עליה בצורה שכולם ירגישו נוח איתה, ואז עודדתי אותה להתקשר לבחור שאיתו שכבה בפרידה האחרונה ומאז הם שומרים על קשר מהוסס, לאחל לו יומולדת שמח, ולרמוז לו על רצונה להיפגש איתו - כל זאת בעוד היא יושבת לי על הפרצוף וצובטת אותי בפטמות בעוד אני מאונן. אה, גם אמרתי לה להגיד לו שאני ישן אם הוא שואל, כי בעבר כל פעם שהם דיברו והוא הבין שאני לידה השיחה הסתיימה די מהר אחרי זה. היתה להם שיחה פלרטטנית מאוד, והיא ציחקקה ונהנתה, וסיפרה לה על החלום שהיה לה עליו (עוד לא הבנתי אם באמת היה לה חלום כזה או שזה יותר כמו פנטזיה) ואני גמרתי, והלכנו לישון.

בשתיים אני הולך לתפוס גלים עם קופיקו בעלמה ביצ'. מי בא? }{

אושה{אוש} - בקשר בורגני רגיל אין ציפיות נמוכות.
יש ציפיה לאהבה, לשיתוף, למין מעולה, לנאמנות, לחוויות משותפות כייפיות, לבנית עתיד משותף - בדיוק כמו אצלכם.

ואותה בלונדינית היא לדעתי הילדה היפה ביותר שניתקלתי בה "בקהילה"
לפני 16 שנים
Venus in Furs - כל מה שכתבת נכון, רק שבקשר בורגני רגיל(וזה לא בדיוק המקרה שלך) המתודות הן צפייה משותפת ועקבית בטלוויזיה, היעדר מוחלט של אינטראקציות מיניות עם אחרים, מיעוט בילויים, ואין את מוטיב היצירה הטוטאלית, וגם לא את מרכיב החשיפה, הן הויזואלית והן התוכנית. וגם, קשר בורגני רגיל לרוב לא מתנהלח על ידי זמר גרוש בן 31 עם ילד בן 9 וחצי, ורווקה בת 22, בדירה שכורה בפלורנטין.

אני יכול להמשיך עוד, אבל נראה לי שאת רק תראי בזה פלטפורמה להמשיך להתווכח.
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - אני חושבת שאתה מבלבל אותי במישהי שלא חברה שלך, שלא אוהבת אותך, שלא מכירה אותך ואתה אותה.
אני מבקשת ממך להפסיק לחשוב שאני רק מחפשת להתווכח ולריב.
אין לי שום רצון בזה.
לפני 16 שנים
Venus in Furs - ואני חושב שאת זונה בהריון P:
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - מהפה שלך....

}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י