אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 4 שנים. 22 בנובמבר 2019 בשעה 7:55

אומר בזהירות שיתכן ויש סממנים המעידים על מגמה של עליות שערים.

כשחזרנו מהטיול בשלישי בערב הייתי צריך לחזור לכ12 לקוחות שונים שחיפשו אותי בהעדרי. כנראה שהתקופה השקטה יחסית של הקיץ והחגים הסתיימה והשנה התחילה.

אתמול נפגשתי עם להבה ישנה ואהובה לבראנצ׳ בבית קפה אופנתי במרכז העיר. היא הזדקנה מאוד יפה😜, היה נעים ומחכים, ושמחתי לגלות שגם אחרי שנים שלא התראנו נשארו החיבה, ההערכה והתקשורת, והפעם בניגוד למתי שהיינו יחד לא התווכחנו אפילו פעם אחת. כמו כן הבחנתי שבחנתי את העוברים לא פחות מאת השוות. אמנם עם הגברים זה היה יותר ״ככה אני רוצה להיות״ מאשר ״מה הייתי עושה לה״, אבל בכל זאת הופתעתי לתפוס את עצמי עוקב במבטי גם אחרי זכרים.

אמש היססתי אך לבסוף פרסמתי את תמונות השלכת שצילמתי בקבוצת ״רודפי שלום שלווה ושטפונות״ בפייס, וזה כבר הגיע ל1000(!) לייקים והמון תגובות ושיתופים, ועוד ממשיך, וחלק מהלייקים זה מבחורות שוות ביותר שלא הייתי מתנגד לגרוף את עליהן. לא רע יחסית לעובדה שעד לפני חודשיים לא החזקתי מעולם בידי מצלמת DSLR ולא היה לי מושג מה זה aperture, shutter speed, וISO.

אני די מופתע שאנשים אוהבים את התמונות שאני מצלם... כותבים לי לפעמים בתגובות דברים כמו ״אתה במקצוע הלא נכון״, או ״תחליף מקצוע״, ואני מבין שהם מתכוונים להחמיא, אבל אני די חושש מהרגע שאיזה לקוח יגיד לי ברצינות שנראה שאני הרבה יותר נהנה לצלם מאשר לעשות מוזיקה, מה שנכון בתקופה זו… אבל זו לא חוכמה, אני מצלם רק מה שבא לי, ובמוזיקה אני כבר עשורים יוצר דברים בשביל אחרים על פי הנחיותיהם ודרישותיהם.

מילף העשור כתבה לי שחלמה עלי בלילה ושהייתי לבוש כדנה עם צמות, קולר ורצועה והיא כמעט זיינה אותי עם דילדו. הוחמאתי מאוד וקיוויתי להמשיך את החלום שלה בעצמי, אבל השינה כרגיל לא שיתפה פעולה. 

אתמול והיום חזרתי לשגרת האימונים והתזונה. השבוע שיצאתי מהתכנית הרגיש רע מאוד בגוף ובנפש, ואולי הייתי צריך להיזכר כמה רע פיזית אני מרגיש כשאני אוכל בצורה לא מבוקרת ולא מתאמן, כדי לחזור לזה בחדווה וברצון ומתוך בחירה ולא מתוך אילוץ.

מחר אנחנו הולכות לטיול של 18 ק״מ עם קבוצה ומדריך למנזר של דרדסבא (*מר* סבא בשבילכן) במדבר יהודה.

הורדתי שערות בחזה ובמפשעה לאחר שהשיחים שצמחו שם התחילו לגרד ולהציק לי. מפה לשם מתגנבות קצת מחשבות חרמניות, נראה מה יהיה עם זה.

למרות שהייתי מאוד סקפטי לגבי התמונות שתהום צילמה אותי בטיול ואפילו כמעט לא העלתי אותן, נראה שהיו מי שאהבו אותן ואולי הן לא כאלו נוראיות אפטר אול: 

 

 

היד - כל עוד לא יגידו שאתה הצלם הטוב ביותר בין המוזיקאים או המוזיקאי הטוב ביותר בין הצלמים.
לפני 4 שנים
Venus in Furs - חח אוי זה מהדברים האלה שנשמעים כמו מחמאה בהתחלה עד שחושבים עליהם....כמו "המכנס הזה יפה, הוא מטשטש לך את התחת", או ״את לא טיפשה כמו שאת נראית״😋
לפני 4 שנים
היד - ולכן אמרתי "כל עוד לא יגידו" 😁
לפני 4 שנים
Succubus​(אחרת) - אני מחבבת את המראה שלך יותר ככל שאתה מתבגר. יפה לך.
לפני 4 שנים
Venus in Furs - דאיייי תמשיכי, מסמיק ומעפעף בחינניות👄🦄
לפני 4 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אני עם סוקי, ממש עפתי על הלבן.
לפני 4 שנים
Venus in Furs - יאלליק אורגיה!
לפני 4 שנים
Chucha - תמונות יפות!
ריספקט לתהום.
ומר סבא מקום מהמם :)
תהנו
לפני 4 שנים
Venus in Furs - תודה רבה, מילא שאפו אבל ריספקט??😜
ובאמת מתרגש לקראת מחר, אף פעם לא הייתי שם וזה נשמע מסתורי וקסום.🌄
לפני 4 שנים
היד - אבל תשים פה קצת תמונות שנשזוף את עיננו בתמונות
לפני 4 שנים
Venus in Furs - כן אדוני💃
לפני 4 שנים
היד - שכחתי בבקשה, נכון? :)
לפני 4 שנים
מותרת​(אחרת) - יופי של תמונות!
לפני 4 שנים
Venus in Furs - תודה מדאם להזקיר, תהני ביוון🌸🌹🦄
לפני 4 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - זה יפה להגיד שיפה לך הגיל?
אני עכשיו בסדנת כתיבה והכותבת הכי מוכשרת ובשלה שם היא במקור אמנית שעוסקת בויזואליה בכלל. אני חושבת שבגדול, מי שמוכשר, מוכשר.
לפני 4 שנים
Venus in Furs - זה מזכיר לי שיחה שניהלתי עם צביקה פיק וחברתו דאז (שנת 2001), כשהיא שאלה אם אני יצירתי גם במיטה, ועניתי שמי שיצירתי-יצירתי בהכל. צביקה הנהן בהסכמה.😁 (ותודה רבה ואני סולח לך שקראת לי זקן שמן ומקומט😝 )
לפני 4 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - אני סתם מקנאה. לך יפה להזדקן ואני נראית כמו סלע שצומח עליו טחב.
לפני 4 שנים
Venus in Furs - סלע עם טחב יכול להיות מאוד ציורי, עוצמתי, מרגש ורב הבעה.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י