לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתחת לפרווה

הותיק המדדה מהאינקוויזיציה של חנות התקליטים.
מכוון להדוף את השחצנות בזוהמתם החולנית של גברים עם ליהוגי אמצע החיים מהתקופה המאוחרת שלי.
(ג׳יימס מרפי)
לפני 16 שנים. 17 ביוני 2007 בשעה 6:57

לא הצלחתי להירדם בלילה. תהום ישנה שנת ישרים מחוייכת, ואילו אני התהפכתי מצד לצד, קמתי מהמיטה, עשיתי ביד (פעם שביעית ושמינית אתמול) , חזרתי למיטה והמשכתי להתהפך. כשהתעוררתי מצאתי אותה מתארגנת ומחייכת. אני הייתי אחרי לא מספיק שינה, ועם כאב בלסת כתוצאה מזה שחרקתי והידקתי שיניים כל הלילה.

בעודה מתארגנת, ומכניסה לתיק הקטן מצבטים וקולר וקונדומים, ומתאפרת, קרה לי מה שקורה מדי פעם בבקרים, כשאני מתעורר לחוץ וכתוצאה משילוב של קפה עם עשן ועם ליחה שעוד תקועה, השתעלתי בצורה שעוררה ריפלקס הקאה, ורצתי לשירותים להקיא. זו היתה הקאה כואבת, ואפילו תהום לבשה מבט מודאג וכואב ושאלה אם אני מעדיף שלא תלך. הרגעתי אותה שאני בסדר ושאני רוצה שהיא תרגיש על גג העולם ולא תהסס לרמוס אותי כמו שהיא אוהבת.

איזו דרך להתחיל את השבוע... עכשיו אני צריך להתחיל במסכת סידורים ועבודה, אחרי שגיבשתי את "רשימת הדברים שחייבים לקרות השבוע" . ריחו המשכר של הבושם שקניתי לה עדיין מרחף בחלל הבית. היא אמרה שתתקשר אלי כשתיפגש איתו ותתן לי הערכת זמן מתי היא תחזור, ולכשתחזור, היא רוצה למצוא אותי מחכה לה על ארבע עם פלאג בתחת. אך אם זה יהיה בצהריים, אחר הצהריים, בערב, או בלילה... זה אני לא יודע. אני גם לא יודע אם לא אקבל פתאום פון והיא תגיד לי להכין לה תיק עם בגדים וחפצים אישיים ואביזרי מין ולהביא אותו אליה, או שאולי היא תבוא איתו לכאן ותסגור אותי במרפסת.

בנוסף, גם התחלנו כוס שפיך חדשה. ההנחיות הפעם (שאני סייעתי בעיצובן הפרקטי שמתחשב בכל הגורמים) הן, שאת ההשפכה הראשונה ביום, זו שבדר"כ מניבה את כמות השפיך הגדולה ביותר, אני אעשה לתוך הכוס, (שמאוחסנת במקפיא) , ושבשאר הגמירות אני חופשי. שמונה פעמים עשיתי ביד אתמול, ועדיין לא נרגעתי ממש. מעניין כמה אעשה היום, כדי להשקיט את הכאב המציף הזה.

אושה{אוש} - מורנינג סיקנס? מי האבא?

תגיד לי משהו, ואני שואלת ברצינות, איך גבר יכול לגמור כל כך הרבה ביום אחד? מתי המצברים מספיקים להתמלא?
בטח אם היית צריך להתאפק 3 ימים ואז לעשות בדיקת זרע היית מביא להם כזאת כמות שהכוס לא היתה מספיקה בכלל והיית צריך כלי ענק שלי איסוף שתן.
לפני 16 שנים
Mary Jane - משעשע נורא :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י