ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ספנקבלוג

" החיים נחלקים לנורא ולאומלל, אלה שתי הקטגוריות. בנורא נמצאים למשל כל המקרים הסופניים, את יודעת, ואנשים עיוורים, נכים. אני לא יודע איך הם מצליחים לעבור את החיים שלהם, זה מדהים בעיניי. והאומללים הם כל השאר. לכן עליך להיות אסיר תודה על שאתה אומלל, זה מזל גדול להיות אומלל".

וודי אלן
לפני 3 שנים. 29 במרץ 2021 בשעה 12:47

רונית היא אם חד הורית קשת יום. היא נאלצת לעבוד בשלוש עבודות שונות על מנת לפרנס את עצמה ואת שתי בנותיה.  היא מגדלת ביד קשה את שתי בנותיה אורית ומאיה. רונית למדה שהדרך המהירה והיעילה ביותר לחנך את בנותיה היא על ידי הצלפות. אין לרונית יותר מדי זמן להשקיע בחינוך הבנות. ולכן, כל בעיות המשמעת בבית מטופלות באופן מיידי ונוקשה. לרונית אין זמן לעונשים ארוכי טווח כמו שבוע בלי המחשב או שבועיים בלי לשחק עם חברות. רונית חייבת להשיג שיפור מהיר בהתנהגותן של הבנות. והיא למדה שהדרך היעילה ביותר להשיג זאת היא ע"י שימוש במלקות. ולכן באחד החדרים בבית היה מסמר בקיר שעליו היה תלוי שוט. כל פעם שאחת הבנות המרתה את פיה או התנהגה בצורה לא נאותה היא הייתה נשלחת לחדר מורידה מכנסיים ותחתונים והייתה סופגת מלקות הגונות מאמא. 

יום שני. הבנות בבית הספר. רונית מנקה את הבית. מתחילה במטבח עוברת לסלון ומשם ממשיכה לחדרן של הבנות. רונית הרימה את שמכתה של אורית על מנת להחליף לה מצעים, ואז הוא התגלה. אותו אביזר שובב שמענג כל כך הרבה איברי מין נשיים. 18 ס"מ של טירוף חושים- כן, אורית ומאיה, הבנות השקטות והצנועות שלא מעיזות להתחצף אל אימן, שהולכות עם שמלות ארוכות בקיץ כדיי לשמור על צניעות, אורית ומאיה משתמשות בויברטור. "מה הן חושבות לעצמן? איך הן מעיזות להכניס אליי הביתה דבר כזה, אני כבר אראה להן מה זה. הן יחטפו כאלה מלקות שהן לא יוכלו לשבת שבועיים. 

רונית לקחה מיד את השוט מן המתלה ואת הויברטור והמתינה לאורית ומאיה בפתח הבית. שתיים בצהריים. רונית ומאיה חוזרות מבית הספר ונכנסות הביתה. אימן עומדת כאשר יד אחת מחזיקה בויברטור, ויד שנייה מחזיקה בשוט. 

"מה זה הדבר הזה? איך אתן מעיזות להכניס אליי הביתה את הטינופת הזאת? אורית, יש לך הסבר?"

"אני מצטערת אמא, את יודעת שאנחנו עובדות קשה כל היום. מגיע לנו לענג את עצמינו בלילה. בסך הכל לא עשינו רע לאף אחד.."

"מגיע לכן לענג את עצמכן?! איך את מעיזה לומר לי דבר כזה? לבית שלנו אסור להכניס דברים מטונפים כאלה! תלכי מיד ותזרקי את הדבר הזה לזבל, ואז תעלי לחדר, מאיה תעלי גם את לחדר, מיד!"

"אוף אמא, אל תלקי אותנו, אני מצטערת, בסך הכל רציתי קצת לענג את עצמי, את יכולה גם להשתמש בו הרי אין לך אף אחד מאז שאבא עזב.."

"ילדה חצופה, איך את מעיזה לדבר ככה אל אמא שלך?!", תעלו מיד לחדר, אורית, כשאני מגיעה לחדר אני רוצה לראות אותך במיטה בלי מכנסיים ותחתונים ועם טוסיק למעלה, מאיה, אותך אני רוצה לראות עם שתי ידיים על הראש ופנים אל הקיר, ברור?"

"כן אמא, ענו לה שתי הבנות, ועלו לחדרן. "אמרתי לך שנסתבך" אמרה אורית לאחותה תוך כדיי שהיא מורידה מכנסיים ונשכבת על שתי כריות  בשביל שאלו ירימו את ישבנה". 

תוך זמן קצר הגיעה אימן של הבנות עם השוט בידה . "אורית, לספור בבקשה את המלקות, אני רוצה גם שאחרי כל הצלפה תאמרי "אני ילדה מטונפת", ברור?

"כן גבירתי, ענתה אורית.

הצלפה ראשונה הוטחה בישבנה, "אחת, אני ילדה מטונפת". החלה אורית סופרת את המלקות.

הצלפת שוט שנייה נחתה על ישבנה של אורית. "שתיים, אני ילדה מטונפת" המשיכה אורית לספור

הצלפה שלישית עם השוט הוטחה בישבנה, מותירה בו סימן אדום "שלוש אני ילדה מטונפת" המשיכה רונית לספור.

הצלפה רביעית נחתה על ישבנה של אורית

"ארבע, אני ילדה מטונפת" 

הצלפה חמישית נחתה על ישבנה של אורית, 

"חמש, אני ילדה מטונפת"

הצלפה שישית הונחתה על ישבנה של אורית

"שש, אני ילדה מטונפת", צעקה אורית. 

הצלפה שביעית הוטחה בישבנה של אורית שהפך בינתיים לאדום וצורב.

"שבע, אני ילדה מטונפת"

רונית המשיכה והלקתה את אורית עוד שלוש מלקות חזקות וכואבות. 

"אורית תקומי בבקשה ותעמדי עם הפנים אל הקיר. מאיה, את יודעת איך אני מענישה אותך, קדימה תשכבי על הכריות.. אחרי כל הצלפה תגידי "אני ילדה מטונפת"

מאיה הורידה מכנסיים ותחתונים ונשכבה  על הכריות. 

רונית החלה מצליפה במאיה. 

הצלפת שוט ראשונה הוטחה בישבנה.

"אחת, אני ילדה מטונפת"

הצלפת שוט שנייה הוטחה בישבנה

"שתיים, אני ילדה מטונפת"

הצלפת שוט שלישית הוטחה בישבנה

"ארבע, אני ילדה מטונפת"

הצלפה חמישית נחתה על ישבנה 

"חמש, אני ילדה מטונפת", צעקה מאיה.

"איך אתן מעיזות להכניס דבר כזה אליי הביתה, איך אתן מעיזות?"

הצלפה שישית נחתה על ישבנה של מאיה

"שש, אני ילדה מטונפת", המשיכה מאיה לספור את המלקות. 

רונית הלקתה את מאיה עוד שלוש מלקות חזקות וכואבות. כעת נותר ישבנה של מאיה אדום ומגורה. 

רונית החזירה את השוט למתלה. "אני לא רוצה לראות בבית שלי דברים כאלה, זה ברור לכן?"

"כן אמא, אני לא אכניס יותר דברים כאלה לבית, אני מבטיחה", ענתה לה אורית

"כן אמא, אני לא אכניס יותר דברים כאלה הביתה, אני מבטיחה", ענתה לה מאיה.

"טוב בנות, יש לכן עוד הרבה דברים להספיק היום, תמשיכו כל אחת בעבודות שלה, ושוב אני אומרת לכן אוי ואבוי אם אראה עוד פעם אביזרי מין בבית הזה."

 

 

 

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י