סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 3 שנים. 22 ביוני 2020 בשעה 19:21

ולפעמים המחשבות והתודעה שלך מתפזרים לכל קצוות הגלקסיה. אתה מרגיש שאת מאבד שליטה על מה שקורה בתוכך ואתה צריך שיאספו את כל חלקיך, בזמן שהם מנסים לברוח לכיוונים שונים ונתקלים זה בזה באי סדר מוחלט.

אני מרגיש במקרים כאלו צורך של ממש להרגיש אותה מעליי. זה מתבטא הן בצורך פיסי והן בצורך מנטלי ונפשי. אני מניח שיש עוד נשלטים שיזדהו עם הרצון הזה איך לומר? להמעך.

יש הרבה אקטים שנותנים בין השאר גם את האפקט הפיסי- טרמפלינג, פייסיטינג, החפצה כספה או כסא או סתם שכיבה שלה מעליך ועוד רבים וטובים. כך או כך אתה מרגיש פיסית את העליונות שלה עליך. אתה מרגיש איך המשקל שלה אוסף את כל החלקיקים ממך שרוצים להתפזר ומחזיר אותם לנקודה שהיא אתה. ורק כדי לוודא שאף חלקיק לא בורח היא תלחץ טוב טוב ותדחוס ותקטין אותך עוד ועוד, עד שתרגיש שאתה נקודה זעירה. לפעמים זה יקשה על הנשימה אבל זה יהפוך אותך לנקודה זעירה מסודרת ושלמה שנמצאת בדיוק איפה שהיא אמורה להיות. וטוב לה.

אפקט דומה מתקבל גם בצורה מנטלית שיכולה לבוא בנוסף או במקום. שם היא לוקחת אותך על כל מה שאתה- המאפיינים שלך, הזכרונות שלך, השאיפות, החששות, המקום שלך בעולם מול כל מה שסובב אותך... היא לוקחת את כל זה וברגע אחד דוחסת הכל לנקודה קטנה- עכשיו אתה לא כל אלו, עכשיו כל הדברים הללו שהופכים אותך למי שאתה פשוט לא קיימים. עכשיו כל מה שאתה זה חור/הדום/כסא/צעצוע/עציץ. ושוב הכל נרגע והכל במקום. כשאתה ה-X שלה אין דאגות בעולם כי ממתי ל-X יש דאגות?

במישור הנפשי אם תרצו, אלו רגעים בהם הנפש תועה ומחפשת הכוונה וחוכמה חיצונית. היא כמהה להרגיש שהיא קטנטנה אך קיימת מול משהו גדול ממנה בהרבה. היא צריכה מישהי שתענה על השאלה "מה הכי נכון שאעשה עכשיו?". מכאן השקט וההנאה שבאוטומציה של ביצוע פקודות. "שכב ככה", "אל תזוז", "עכשיו אל תדבר"... כל ההתלבטויות והמחשבות על הצעד הבא נעלמות. לא לחינם המונחים "סגידה" והטיות שונות של אלוהות שזורים ביום יום של האתר. זו אגב בעיני מהסיבות החשובות לכך שהחוכמה היא תכונה סופר מושכת באישה בכלל ובשולטת בפרט.

נכון שהמילה "לפרק" מאד נפוצה בעולמנו והיא מתארת אקט מאד כיפי, אבל יש המון עוצמה גם ב"להרכיב". נסי את זה, פשוט תשכבי עליו ותראי איך זה מרגיש לך וגם לו... אני מניח שזה יגרום לו להרגיש ממוקם, אסוף וממוקד. איך זה יגרום לך להרגיש? אין לי מושג, אשמח לשמוע :)

https://www.juicycash.net/yezzclips/clip_images/full/128-110823.gif

מקווה שנהניתן מהמוד הפילוסופי.

המשך שבוע נעים, ליק :)

 

*בפיזיקה, אֶנְטְרוֹפּיה (מסומנת לרוב באות S) היא אחד הגדלים המאפיינים מערכת רבת חלקיקים... מקובל לחשוב על האנטרופיה כעל מידת האי־סדר של המערכת..".

Chucha - מאוד נהננו
עכשיו עוד, בבקשה
לפני 3 שנים
Leaker​(נשלט) - עכשיו תעני על השאלה בפוסט, בבקשה ;)
לפני 3 שנים
Chucha - "מה הכי נכון שתעשה עכשיו?"
תכתוב עוד פוסט, בבקשה
לפני 3 שנים
Leaker​(נשלט) - אני לא מכונת חטיפים שדוחפים לה 10 שקלים ויוצא פוסט... :) צריך השראה
לפני 3 שנים
אנא גרנינא - אתה לא?
לפני 3 שנים
Leaker​(נשלט) - בשניה זו תקף אותי משבר זהות. אעדכן...
לפני 3 שנים
Chucha - תראו אותו. "אני לא"....
אולי תגיד מה אתה כן, ליקר?
קצת שת"פ מצידך
לפני 3 שנים
Leaker​(נשלט) - אני טיפטיפ- https://www.youtube.com/watch?v=IWbeKXw9mJE
לפני 3 שנים
אנא גרנינא - נו..
לפני 3 שנים
Leaker​(נשלט) - אכן יש לא מעט דברים דומים ביני לבין מכונת חטיפים ולכן אני משוכנע שיש סבירות גבוהה שאני אכן מכונת חטיפים
לפני 3 שנים
Chucha - נשמע כמו אחלה פוסט
ממש כותב את עצמו
לפני 3 שנים
אנא גרנינא - תשובה יפה סופסוף 🤦🏻‍♀️
לפני 3 שנים
Chucha - וזה מעניין כי דווקא חווית האנטרופיה (במובן של מידת אי הסדר האפשרית במערכת מסוימת) לא מתיישבת לי דווקא יום חוויה מסודרת של כיסא למשל (ראית מה עשיתי שם? 😉)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י