Chucha

מין / מגדר
אישה
איזור
השפלה
גיל
39
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
ג': "מה את מחפשת פה?" א': "אני לא. לא מחפשת. ולא פה. יש לי את מה שאני אוהבת". ג': "אז מה אתה עושה פה?" א': "מגלה. נהנית. קוראת המון. לומדת. קצת כותבת. מתעמתת. מזיזה דברים בפנים. נרטבת. טוב לי פה" רוצים להתקרב אלי? זה אומר לעבור דרך זה שנהיה חברים. לא בזין שלכם? מעולה. ראו עצמכם מוזמנים בברכה לעבור למקומות אחרים. שזו הגרסא שלי ל: "איחלתי לחייל בהצלחה", המוכר והאהוב.

אני נוטה להסתדר יותר טוב עם מי שלא בא עם הצהרות דרמטיות על עצמו (במיוחד לא כאלה שמתמקמות בתוך סוגריים), בעיקר כשלא מצפים ממני לצאת בהצהרות דומות או לתת הגדרות.
השקפות על עולם השליטה
ג': "אפשר לשרת אותך מלכתי?" / "צריך לחנך אותך כלבונת!" א': (בואו, תמיד זה בסוף סביב הזין שלכם, נכון?) "תודה. אבל אני לא שולטת. אני גם לא נשלטת." ג': "אז מה את כן?" א': "סתם אחת". אז מה מעניין אותי בכל זאת? משחקי הכוחות ההחלפה הערעור הביטחון המשחקיות היכולת לבטא מה רוצים, מתי שרוצים ואיך החופש שבירת הגבולות של המוכר והידוע גילוי, הפתעה
גבולות
עדיף דיבור גס וכן מדיבור נקי ולא אמיתי. ככלל- אפשר לדבר על הכל (במסגרת הכבוד האחד לשני כמובן). מילים לא מפחידות אותי. חוסר כבוד וחוסר כנות- אני מאוד לא מעריכה. שקרים, הסתרות, דיסקרטיות- הם מחוץ לגבול. זה לא אני. לא רוצה את זה בחיי. חלקכם אמנם אנשים מקסימים (באמת שכן), אבל אותי לא מחביאים, אני לא סוד. אז... אם אתם או אתן בזוגיות/נשואות/כיוב' (אלא אם הסכמתם על כך עם בני/בנות זוגכם מראש): אין מה לפנות אלי. לשיחה וחברות אני תמיד פנויה. שום דבר לא יקרה מאחורי הגב. הדרך הטובה והמהירה ביותר לסגור לי את הרגליים היא לנסות לפתוח לי אותן.
חדשות
זין לא חסר לי. באמת שלא (או כוס, אם כבר אנחנו מדברות. פשוט לזין יש נטייה גדולה יותר להידחף למקומות לא לו).  אני מתעניינת באיברים חיוניים אחרים. אם אין לכם כוונה להציע אותם- עדיף שלא תציעו הצעות בכלל.  ועל כן: לא מה חסר לי. מה אני *רוצה*: זוגיות. אהבה. עוד מזה. להיקשר לאדם נוסף, לאהוב ולהיות נאהבת. מחפשת קשר משמעותי שאני יכולה להיות אני בו, אבל גם להשתנות ולהתפתח מתוכו. מרכז נוסף, שיחבור למרכזי החיים האחרים שקיימים לי היום, ולאלו שעוד אצור. מקום נוסף לעצב בו את החיים. אני חיה חיים קצת אחרים (סוטים 😈, אבל לא כמשתמע מההקשר 😉) וגם מערכת היחסים שאני מחפשת היא לא בדיוק קונבנציונלית. יחד עם זאת היא מבוססת על ביטחון, אמון, אהבה, היקשרות ובחירה. אה, לא ציינתי בדסמ, נכון? נכון. *** הלייקים שלי הם לייקי חופש והם ניתנים באהבה וללא מטרות רווח. אם נתתי לכם לייק, זה כי נגעתם בי עם המילים שלכם. ראו עצמכם משוחררים מלהחזיר לי לייק בתמורה (אלא אם אתם רוצים).

*** וסתם, כי לא היה עוד מקום למטה:

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=1001081&blog_id=110279
תאריך עדכון
26 ביולי 2022
תאריך הצטרפות
6 באוג׳ 2018
בלוגים נעקבים
לפני 4 שעות
לפני 7 שעות
  שלחי הודעה