סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני שנתיים. 26 ביוני 2021 בשעה 16:07

נתקלתי במאמר של פסיכולוג גרמני בשם אגון קובלסקי על נטיות קינקיות ושליטה נשית  והחלטתי לתרגם עבורכםן קטע מעניין  מתוכו בנושא ניוש:

"פרקטיקה מאד נפוצה בקרב נשים הנהנות לשלוט בגברים נקראת ניוש. מהות האקט הינה הפיכת הגבר לאישה ע"י מספר אמצעים מגוונים כגול שינוי מאפיינים חיצוניים (דוגמת לבוש, איפור ופאות), שימוש בפניה אליו בלשון נקבה, מתן עבודות המיוחסות היסטורית לנשים דוגמת נקיון ועוד.  ישנם דיונים רבים על הניוש, רבים רואים בו פסגת השליטה וההעצמה הנשית- מהפכת ההגמוניה הפטריאכלית אך יש לו גם לא מעט מתנגדים הטוענים מטעמים פמיניסטיים בעיקר שבעצם השפלת הגבר ע"י הפיכתו לנשי יותר יש הנצחה של נחיתות המין הנשי.

גם תומכיו וגם מתנגדיו של האקט נוטים להסכים על כך ששיאו של הניוש הוא ביטול גבריותו של הגבר ע"י כליאת איבר מינו והפיכת המהות וההנאה המינית של הגבר מחודר לנחדר. מזין לחור אם תרצו בפשטות. פסיכולוגים רבים שנדרשו להסביר את העניין מצאו לו הסבר פשוט מאד והגיוני- אותן נשים שבמשך שנים חשו עצמן מטרה מחפשות נקמה בכל מיני גברים שראו בהן פיסת בשר לדחוף לתוכה את איבר המין שלהן ורוצות להפוך את היוצרות ולהיות אלו המצויות בעמדת הכוח. אולם הסבר זה בהיותו פשטני מדי גרם לי להעריך שהוא לא מציג את האמת בכללותה.

לכן ביצעתי מחקר שכלל מעל 150 נשים הנוהגות לחדור אל הפרטנרים שלהן כשאקט של משחקי שליטה וביקשתי מהן לנסות לשים לב מהו השלב המספק יותר עבורן בזמן האקט- האם שלב דחיפת האיבר פנימה או שמא הוצאתו. באופן מפתיע, 91% מקרב המשתתפות במחקר ענו ששלב החדרת האיבר, על אף שהוא מסמל לכאורה את הדומיננטיות, מהווה את השלב הפחות מספק עבורן ואילו הוצאתו החוצה ממלא אותן יותר בתחושת הסיפוק הממכרת. 

ולכן אני טוען שבאקט הניוש אכן ישנה הענשה של הגבר על היותו גבר והעתקה של הסבל הנשי אליו, אבל לא אותו סבל מגדרי של שנים של אפליה, החפצה ורדוקציה של אדם שלם לחור פשוט. אותן נשים אכן רוצות להפוך את הגבר לחור אבל בגלל כעס עמוק וקדום הרבה יותר- הן לא נהנות להפוך אותו לחור שנחדר, אלא לחור שמוציא מתוכו. אם עדיין לא הבנתם אני מדבר על תפקידן הקדום של הנשים- הבאת צאצאים לעולם והכאב והסבל הכרוחים בכך. ולמעשה, אילו היה בכוחן לדחוף לישבני הגברים אבטיח ואז לשלוף אותו מתוכם- הן היו עושות זאת באושר רב"

 

070612fe_sissystrapongif.gif

 

 

 

 

(אחסוך לכן את הגוגל, אגון קובלסקי הוא באמת גרמני, אבל כוכב פורנו, לא פסיכולוג 😄 )

(* הבהרה- מר קובלסקי לא כתב את הטקסט הזה. באף שפה... 😄 )

שבוע נפלא,

ליק

בכוח המוח{Aion} - בעיני הזה לא עונש בכלל, אלא אפשרות משמעותית לאינטימיות נוספת, וזה מאפשר לגבר לחוות מנעד רחב יותר של תשוקות וחלקים שלו.
לפני שנתיים
בכוח המוח{Aion} - אבל בוא נשאל.
לפני שנתיים
ma​(נשלטת) - עכשיו אני מבולבלת.
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - אפשר לעזור להסדיר את הבלבול?
לפני שנתיים
ma​(נשלטת) - כן, עד כמה לקחת ברצינות את התאוריה, אם הוא לא פסיכולוג?
ממש הרגשתי שנחתתי על התחת בסוף עם הפאנץ' הזה..
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - סורי אם זה לא היה ברור... כל מה שקראת מצוץ מהאצבע מהתחלה עד הסוף. החלק האמיתי היחיד בפוסט הוא שיש שחקן פורנו גרמני בשם הזה שעזר לי כשחיפשתי שם גרמני אקראי שיכניס קצת אמינות כשמתחילים לקרוא את הפוסט :)
לפני שנתיים
ma​(נשלטת) - אני לא יודעת אם אני יותר מעריכה את האמינות שיצרת ואת איכות הכתיבה שלך או יותר מרגישה מטופשת שלא הצלחתי לקלוט את הבדיחה... 🤔
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - תודה על המחמאה. אל תרגישי מטופשת אני לוקח את האחריות עלי. חשבתי שהפסקה על האבטיח וחשיפת זהותו האמיתית של אגון יספיקו כדי להבהיר שמדובר בהלצה, טעיתי ושמתי הבהרה נוספת. (אימוג'י פרח)
לפני שנתיים
ma​(נשלטת) - אם היית בוחר למשל שם של צרפתי, איטלקי, בריטי אולי הייתי קולטת את זה... אבל הגרמנים ידועים בקיצוניות שלהם, וקראתי מחקרים בעבר של חוקרים גרמנים שהשתמשו בדוגמאות סוריאליסטיות לא פחות כדי להמחיש את הנקודה שלהם.
לפני שנתיים
Leaker​(נשלט) - לא סתם בחרתי גרמני ;)
לפני שנתיים
ma​(נשלטת) - מושלם!
לפני שנתיים
מון לייט - בכוח המוח את צודקת נקודה.
אבל תקשיבי לטיעון המרכזי של קובלסקי זו השאלה שצריכה להישאל.
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - תכלס אתה ממש פילוסוף.
אבל לא הייתי רואה פה נקמה.
לדעתי 2 הצדדים עושים את זה בסופו של דבר פשוט כי זה מהנה ל-2 הצדדים.
:-)
לפני שנתיים
מון לייט - מן הסתם זו עובדת חיים.
מה שמעניין זה הבלבול המגדדרי , גיי, חינוך שמרני, סדר עולמי וכו.
זרוק אבן באוויר ותפגע במשהו נוסף . דיון חשוב ומעניין
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - אולי בדיוק בשביל זה המציאו את החרוזים האנאליים.
:-)
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י