לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 5 שנים. יום שישי, 30 ביולי 2021 בשעה 10:40

זה האובייסט. אני אומר נלך יותר חכם- נשלט מלמעלה:

 

 

 

 

שבת בפתח, זמן טוב להביט למעלה ולבקש בקשות, או לתת הוראות, מה שמתאים לכן :)

שבת שלום


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י