לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 5 שנים. יום שני, 27 בספטמבר 2021 בשעה 18:44

"כאבי פנטום (כאבי רפאים) הם כאבים שחשים קטועי-איברים בחלקים החסרים בגוף, או אנשים שנפגע להם עצב, ונחשבים לתעלומה רבת שנים. בעבר הם נחשבו הוכחה לקיומה של הנשמה הנצחית (הרי האיבר אינו ותחושתו נשארת - למה שלא יקרה כך בכל הגוף?) או חלק מתהליך ההתאבלות על האיבר שנקטע (בהתאם לתיאוריות הפסיכולוגיות של פרויד"

אין שום סיבה שזה לא יעבוד גם עם עונג... נכון?

 

חג שמח :)

ליק


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י