שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני שנתיים. 1 באוקטובר 2021 בשעה 19:13

השנה היא שנת אלפיים שישים ומשהו. מול המסך שלכם מתנגן סרטון שחברת הפארמה המפלצתית שלי הפיקה. על המסך אישה שמשדרת סקסיות וחוכמה, כמובן לבושה בחלוק לבן אך עם זאת מחשוף עדין מציגה בפניכם מוצר חדשני- anti-cum (השם פתוח להצעות):

"היי את, כן את. גם לך נמאס מהרגעים האלה בו אמרת לעצמך ואולי גם לו- הייתי צריכה שיחזיק רק עוד קצת? בעצם למה רק קצת?... אז תני לי לספר לך על מוצר חדשני שפותח במעבדות ליק-פארמטיקס (השם פתוח להצעות)- האנטי-קם. כדור פלא מהפכני שישחרר אותך ואותו מהחרדות של שפיכה מוקדמת. איך זה עובד? טוב ששאלת:

מחקר פורץ דרך שבוצע במעבדתינו הצליח למפות האת האיזור במוח הגברים האחראי על הגמירה והשפיכה- מרכז האורגזמה. לאחר שנים של מחקר הצלחנו לפתח חומר הנקשר לקולטנים ספציפיים באיזור הזה בלבד ולעכב את יכולת התאים לשלוח פקודה לאיזור החלציים. אם תרצו- שלט אין כניסה לרחוב ה"אל חזור", הפעיל למשך 3-5 שעות. כן כן, כל התחושות והתגובות הפיסיולוגיות נשמרות לחלוטין, למעט הפונקציה המאד ספציפית של- לגמור.

מה הוא צפוי להרגיש? ובכן- לא משנה איזה גירוי הוא יחווה וכמה קרוב הוא יגיע לגמירה, היא פשוט לא תתרחש. גברים שלקחו חלק בניסוי תיארו את התחושה כגלים המתקרבים ומתרחקים מנקודת האל חזור גם במצב של גירוי ממושך ואינטנסיבי. מה את צפויה להרגיש? מממממ כיף, והרבה ממנו :).

תופעות הלוואי מאד לא שכיחות וכוללות בעיקר תשוקה מוגברת, חיזור ונטייה לרצות מצד הגבר, תסכול ומלמולים חסרי פשר כמו "אבל בפעם הבאה בלי כדור נכון?" או "אולי ניקח רק חצי?". רק פחות מ-5 אחוזים מהגברים נזדקקו לטיפול נפשי לאחר נטילת הכדור ורק פחות מאחוז בודד נדרש באשפוז והסתכלות פסיכיאטרית.

אנטי-קם. כי הגיע הזמן שהגמירה שלו תהיה בידיים שלך"

ואז היא מרימה שוט קטן ונותנת קריצה קטנה למסך פלוס חיוך. סוף סצינה.

*להשיג ללא מרשם רופא.

*כדאי עם מרשם מהאישה כדי לבדר את הרוקחת.

*מומלץ לגברים הסובלים משפיכה מוקדמת ונשים הסובלות מגברים עם שפיכה מוקדמתמדילטעמן ולנשים הנהנות מתסכול של גברים.

*המוצר יעיל רק ב99% מהגברים והחברה לא לוקחת אחריות על הריונות לא מתוכננים.

*טל"ח

 

שבת שלום צדיקות :)

ליק

פוסט מהעתיד 1


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י