סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני שנה. 16 באוקטובר 2022 בשעה 18:48

האנחות שלך לאט לאט מתגברות. הן נעשות תכופות יותר. קולניות יותר. החדר מתמלא ריח של סקס. קולות האגנים שמתנגשים זה בזה הופכים רועשים יותר ויותר כשהעוצמה והתדירות של הדפיקות נוסקים לגבהים חדשים. קולות של נוזלים שנדחקים ומושפרצים. האנחות הופכות כבר לגניחות וצעקות שבאות מעומק הבטן שלך. הציפורניים שלך ננעצות עמוק בתוך גבי כשאת מנסה למצוא נקודת אחיזה בקרקע באמצע רכבת הרים של שרשרת גמירות שמגיעה לשיאה באחת שפשוט גורמת לך לצנוח עלי רוטטת ורועדת, מתנשפת ומותשת, נוזלת ומרחפת.

הציפורניים שרגע קודם ננעצו בי עמוק כאילו עוד רגע חודרות אל כלוב הצלעות שלי עכשיו נעות מעצמן כמו תנועות של חתולה מנומנמת שחולמת חלום נעים שמזיז את כפותיה הקטנות אך הקטלניות בתנועות עדינות של סגירה ופתיחה.

אחרי שאת מסדירה נשימה את מדברת אלי בקול מדושן מעונג ואומרת: "ככה זה בדיוק מרגיש ונשמע כשמזיינים אותי כמו שצריך. אל תהיה עצוב שאתה לא יכול לזיין אותי ככה, כמוהו. לא כל הגברים טובים בהכל. אני בטוחה שהוא לא היה יכול להיות מזרון טוב, ככה כמוך. לתת לי יציבות ולהגביר את ההנאה שלי בזמן שגבר אחר מזיין אותי בדיוק כמו שצריך. כל אחד ומה שהוא טוב בו. ובאמת שהיית מזרון טוב. אפילו מעולה. אולי בפעם הבאה אתן לך לשכב על הגב, שתוכל לראות את ההנאה שלי ולא רק לשמוע."

 

https://33.media.tumblr.com/f2aa5fe2ca6be02f13999632ca3c5117/tumblr_nd3xcfKTMF1t7aqauo1_500.gif

https://cdn.sex.com/images/pinporn/2020/12/15/24159663.gif?width=620

 

כי יש לולבים ויש ערבות... :)

חג שמח

ליק :)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י