שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני שנה. 13 באפריל 2023 בשעה 17:34

לא, זאת לא שגיאת כתיב. לא התכוונתי לכתוב "זין" או "זיון". זן.

אני לא מזוכיסט. אני חושב שבקטע הזה אני חוטא בנורמליות. אני שונא שכואב לי. זה משתק, מרגיז, מכעיס ומעצבן. וזה לא נעים.

ועם זאת, אני לפעמים מוצא את עצמי צופה בסרטונים של נשלטים סופגים דברים ש... השם ישמור. בא לי להסית את המבט מרוב שכואב לי לחשוב על מה הם מרגישים כרגע.

על אף שאינני מזוכיסט, לראות אישה סאדיסטית שבאמת נהנית לגרום כאב לאחר, עם הזיק הזה בעיניים שיכול להיות מלווה במבט קר כקרח או בחיוך מאוזן לאוזן (שאישית עדיף עלי יותר) זה פשוט מראה סקסי שאין הרבה כמותו. אבל ברור לי, ברור לי לחלוטין שפנטזיה לחוד ומציאות לחוד. ושלו הייתי מוצא את עצמי סופג עשירית ממה שהחבר'ה האלה סופגים הייתי מתחנן על חיי ומנסה להזכר מה הייתה מילת הבטחון שלי.

ואז לעתים אני מוצא את עצמי מקנא בהם. וזה מעבר לקנאה הבסיסית של קנאה ביכולות שלהם. של הם מסוגלים ואני לא. זאת קנאה באיך שהם חיים את הרגע במלואו.

כי הרי מהו בכלל הכאב? 

הכאב הוא פיתוח אבולוציוני של העברת מסרים מאיזורים מסויימים בגופנו למוח שלנו כדי להזהיר אותו שסכנה כלשהי מרחפת כרגע על אותו איבר.

אם אף הרגל דורכת על קוץ או אדמה חמה מדי הנוירונים מספרים למוח שכדאי שיזיז אותה, אחרת תפקוד האיבר ייפגע ואיך נוכל ללכת?

וכשהצלפה כואבת מכה בעור הגב או הישבן החשוף, והנוירונים צועקים למוח שאם הוא לא יתחמק מהמכה הבאה מחסום העור עלול להפרץ והוא יפסיק להגן על הגוף מפני האיומים שבחוץ.

וכשהאגרוף או הבעיטה פוגעת בביצה השמאלית, או כששק האשכים כבר החליף צבעים בגלל החבל שחונק אותו בתלייה מהתקרה, הנוירונים צועקים על המוח "תגיד אתה מטומטם? כל דור העתיד שלך כאן, זאת כל מטרתך האבולוציונית, תברח כבר!"

 

וככה כל אותם כאבים חיצוניים נועדו כדי לשמור על השרידות שלנו, לדאוג לעתיד ולהבטיח אותו. שנשאר שלמים, שנוכל ללכת, לאחוז, לאכול, להתרבות.

ואז אני מסתכל על החבר'ה האלה בהערצה אדירה, כי הם באמת מצליחים לחיות את הרגע. להיות בזן ולשים זין על העתיד.

כי אני לא רואה איך אפשר לספוג ככה מבלי להשתיק את זעקות הגוועלד של הגוף מפני השלכות עתידיות של הכאב העכשיוי. והם, מצליחים.

והם זוכים לזיק שלה בעיניים. והכאב שלהם נושף בזיק והופך אותו ללהבה. 

ועל אף שהם לא פעם נראים פתטיים להחריד, הם בו זמנית מעוררים בי הערצה.

 

https://clipsdump.com/wp-content/uploads/2018/07/32b958a10de494b7e3f49c37c12d51cc.jpg


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י