סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצון או צורך?

הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם אבל עדיין לא החלטתי מה הצורך שלי במשהו שבסופו של דבר מסתיים בפגיעה.
לפעמים אני חושב שהאשמה היא שלי, כשהלב שלי נפתח כלפיי אותה אחת אני פשוט נותן את כל כולי וחושף את הלב שלי לפגיעה.
כבר הייתי שם התאהבתי, נתתי, הקרבתי ונפגעתי אבל אני לא מתלונן או מתבכיין כי הרי מה זה לב שבור לעומת המכשולים שעברתי בחיי אבל עדיין זה כאב שאין שני לו.
מה שבטוח זה כמה למדתי מזה והיום אני יודע בדיוק מה אני רוצה ועל מה לעולם לא אתפשר כי הרי אני אריה ואריות הם בעלי לב רגיש מאד אז מה שבטוח זה שלא אחשוף אותו שוב לאחת שהיא לא ראויה וזה נטו מגיע מפחד, קול פנימי שאומר לי בלחישה שצורחת לי באוזן באופן ברור להחריד הוא פשוט אומר לי "עדן! תשמור על הלב מפני שפגיעה נוספת תהיה קטלנית".
אולי זה סתם הראש שלי אולי, אני אוכל סרטים ואולי רק אולי זה באמת אבל מה שכן את הסיכון אני לא אקח.

אז הנה אני תקופה אחריי שכבר החלמתי, אספתי את השברים, הדבקתי אותם ומה שיצא זה לב סדוק ומצולק, האם הוא עדיין יפה? מה שאני רואה זה סדקים וצלקות שאולי יתאחו ואולי תמיד ישארו למזכרת.
לפני 4 שנים. 3 ביוני 2020 בשעה 19:31

מאז ומתמיד הרגשתי שונה, מוזר ולווא דווקא מבחינה מינית, בדסמית וכו אלא יותר מבחינת המוח, הצורת מחשבה.

אני לא אומר שאני יחיד ומיוחד אבל בהחלט שונה, מוזר.

תמיד הרגשתי ככה, לא תמיד אני יכול להסביר את זה במילים אבל לפעמים נגיד בהתנהגויות מסויימות של הסביבה, חוסר היכולת להבין בין טוב לרע, בין מה נכון ומה לא עקב גבולות שטושטשו בדור שלנו ומשנה לשנה אותם גבולות אט אט נעלמים.

לפעמים אני מיושן במחשבה שלדעתי ישנם דברים שאם הם ניתנים לתיקון אז עדיף לתקן כאשר בימינו אנחנו זורקים הכל לפח ולא מהססים להחליף.

אני מרגיש הרבה פעמים לא מובן או אולי אין לי בעצם את האנשים הנכונים להגיד להם את הדברים שאני עובר, לדבר ולשתף הרי תמיד משהו בפניהם מעלה איזושהי תחושה של סימן שאלה אז אולי באמת עדיף לשבור כבר את הראש עם עצמי מאשר לראות את אותן התגובות


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י