סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצון או צורך?

הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם אבל עדיין לא החלטתי מה הצורך שלי במשהו שבסופו של דבר מסתיים בפגיעה.
לפעמים אני חושב שהאשמה היא שלי, כשהלב שלי נפתח כלפיי אותה אחת אני פשוט נותן את כל כולי וחושף את הלב שלי לפגיעה.
כבר הייתי שם התאהבתי, נתתי, הקרבתי ונפגעתי אבל אני לא מתלונן או מתבכיין כי הרי מה זה לב שבור לעומת המכשולים שעברתי בחיי אבל עדיין זה כאב שאין שני לו.
מה שבטוח זה כמה למדתי מזה והיום אני יודע בדיוק מה אני רוצה ועל מה לעולם לא אתפשר כי הרי אני אריה ואריות הם בעלי לב רגיש מאד אז מה שבטוח זה שלא אחשוף אותו שוב לאחת שהיא לא ראויה וזה נטו מגיע מפחד, קול פנימי שאומר לי בלחישה שצורחת לי באוזן באופן ברור להחריד הוא פשוט אומר לי "עדן! תשמור על הלב מפני שפגיעה נוספת תהיה קטלנית".
אולי זה סתם הראש שלי אולי, אני אוכל סרטים ואולי רק אולי זה באמת אבל מה שכן את הסיכון אני לא אקח.

אז הנה אני תקופה אחריי שכבר החלמתי, אספתי את השברים, הדבקתי אותם ומה שיצא זה לב סדוק ומצולק, האם הוא עדיין יפה? מה שאני רואה זה סדקים וצלקות שאולי יתאחו ואולי תמיד ישארו למזכרת.
לפני 4 שנים. 23 באוגוסט 2020 בשעה 15:58

אז לפני יומיים חגגתי 30, האמת? לא מרגיש ובנינו גם לא נראה.

אבל דבר אחד שהיה חסר לי זה זוגיות.

אמיתית כזאת שעם תעצום את העיניים ממש חזק אולי תרגיש כמו בסרט, אחת כזאת שרק תגרום להרגיש הבנאדם הכי מיוחד בעולם, הידיעה הזאת שיש לך אדם שיהיה מוכן להפוך את העולם בשבילך בדיוק כמו שאתה בשבילו.

אחת כזאת שלא תפחד לאבד אותך מתוך הצורך בזוגיות, אלא בגלל מי ומה שאתה בשבילה.

אך לצערי או אולי למזלי עדיין לא נמצא הדבר.

אני גבר טוב לפני שליטה ובדסמ, אני גבר טוב, למרות נסיבות חיי, למרות שגדלתי בצורה לא שגרתית למרות שלא הייתה לי ילדות שהייתה למרבית הילדים, למרות שהיה לי את כל האופציות והפיתוי להיות תחת השפעת סמים קשים או איזה עבריין ולמרות עוד המון דברים יצאתי אדם טוב!  יש לי אינטיליגנציה רגשית גבוהה מאד. אני נותן לבת זוג שלי את כל הכבוד והספייס האפשריים ואפילו שיש לי חרדת נטישה מסויימת אני מעולם לא הייתי נידי. העבודה עם עצמי מעולם לא פוסקת אבל אני אומר בלב שלם שיש בי צדדים שבדור שלנו כבר כמעט ולא קיימים.

אך לצערי במה שנתקלתי עד כה וחוויתי זה שהנשים שיצאתי איתן לא באמת מחפשות גבר טוב. אחד שלא משחק משחקים(טוב תלוי איזה😉) אחד שנותן לאישה שלו את כל מה שגבר יכול לתת.

אז אחריי היומולדת החלטתי שאני פורש מהדבר הזה שנהיה בחיי כמירוץ והבנתי שאני רוצה כרגע לרדוף אחריי העתיד שאני חולם עליו ולהשקיע את האנרגיה הזאת בעשייה ושיפור אישי.

מה שבטוח שאני לעולם לא אשנה את מי שאני, ניסיתי פעם אחת באמת שניסיתי לשחק את המשחק ולהיות המניאק. אני שחקן מצויין אבל זה הרגיש לי כל כך מזוייף!!!. אז אין לי טעם לנסות שוב אלא לאהוב את היחודיות שקיימת והאמת שזאת הרגשה נפלאה.

 

 

נוסעת בזמן - תשאר כמו שאתה
קסם
כל כך נדיר בימינו
ובנוף הגברים הנצלנים ושקרנים
יום טוב
לפני 3 שנים
mica​(מתחלפת) - תודה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י