שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 6 שנים. יום שבת, 5 בספטמבר 2020 בשעה 12:11

עברה כבר חצי שנה .
סופת שלגים מנעה ממני לצאת מהחווה.
פיספסתי את הטיסה לארץ חזרה.

גן עדן כבר היה מובטח
גם רכישת בית המלון על שפת האגם בעיירה התיירותית שהיה אמור לתת חיים שלווים והכנסה . כמעט ונשלמה.
ובימים האלה ,בהמתנה, לטיסה הבאה.
כל ה"טוב" הזה עלה.
ועלה....

גן עדן קר ..  
לא רוצה אותו בכלל.

גם אם נגיע לגן עדן
הרי נבקש העברה לגיהנום .


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י